mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 111 elem 12 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Surányi, Sára
;
Pintér, Henriett
A hallás utáni szövegértés teszt adaptálásának fejlesztése nem vagy alig beszélő, óvodáskorú, atipikus fejlődésmenetű gyermekek számára: esetelemzés
TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS
2023
:
2
pp. 64-70. , 7 p.
(2024)
Közlemény:34685795
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34685795]
[Nyilvános]
2.
Pintér, Henriett
;
Gál, Franciska
Meseintervenciós vizsgálat konduktív nevelésben részesülő atipikus fejlődésmenetű gyermekek körében
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
14
:
4
pp. 19-42. , 24 p.
(2023)
DOI
REAL
Teljes dokumentum
Közlemény:34459395
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk )
Tudományos
Sokszerzős vagy csoportos szerzőségű szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34459395]
[Egyeztetett]
3.
Pintér, Henriett
A megfigyelés kutatási módszer alkalmazása a BA szintű szakdolgozati kutatásokban
TUDOMÁNY ÉS HIVATÁS
8
:
1
pp. 91-104. , 14 p.
(2023)
Teljes dokumentum
Közlemény:34068065
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34068065]
[Egyeztetett]
4.
Pintér, Henriett
A kutatásalapú tanulás megvalósulásának lehetőségei a konduktorhallgatók szakmai fejlődésének és megjelenésének tükrében
In: Földesi, Renáta; Kollega, Tarsoly István (szerk.)
Tudomány és Hivatás Évkönyv 2022
Budapest, Magyarország :
Semmelweis Egyetem Pető András Kar
(2023)
250 p.
pp. 67-79. , 13 p.
Közlemény:34023468
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[34023468]
[Admin láttamozott]
5.
Haga, Orsolya
;
Gál, Franciska
;
Pintér, Henriett
Szülők véleménye a gyermekükkel otthon, közösen folytatott anyanyelvi játékokba való saját bevonódásuk ösztönzőiről: az előmérések eredményei
In: Földesi, Renáta; Kollega, Tarsoly István (szerk.)
Tudomány és Hivatás Évkönyv 2022
Budapest, Magyarország :
Semmelweis Egyetem Pető András Kar
(2023)
250 p.
pp. 47-60. , 14 p.
Közlemény:34023448
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[34023448]
[Admin láttamozott]
6.
Pintér, Henriett
;
Molnár, Pál
Kevés elemszámú, egyénfókuszú vizsgálatok a pedagógiában
In: Földesi, Renáta; Kollega, Tarsoly István (szerk.)
Tudomány és Hivatás Évkönyv 2021
Budapest, Magyarország :
Semmelweis Egyetem Pető András Kar
(2023)
261 p.
pp. 21-38. , 18 p.
Közlemény:34023246
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[34023246]
[Admin láttamozott]
7.
Henriett, Pintér
The effects of taletelling and story reception on preschool children and atypical features of taletelling processes of children with cerebral palsy associated multiple disabilities (Summarising study)
In: Renáta, Földesi; István, Kollega Tarsoly (szerk.)
Science and Vocation Yearbook 2023 : Tudomány és Hivatás Évkönyv 2023
Budapest, Magyarország :
Semmelweis Egyetem Pető András Kar
(2023)
128 p.
pp. 81-93. , 13 p.
Közlemény:34020719
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[34020719]
[Admin láttamozott]
8.
Henriett, Pintér
Research of evidence based practice in conductive education
In: Renáta, Földesi; István, Kollega Tarsoly (szerk.)
Science and Vocation Yearbook 2023 : Tudomány és Hivatás Évkönyv 2023
Budapest, Magyarország :
Semmelweis Egyetem Pető András Kar
(2023)
128 p.
pp. 7-10. , 4 p.
Közlemény:34020650
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[34020650]
[Admin láttamozott]
9.
Surányi, Sára
;
Pintér, Henriett
Hallás utáni szövegértés teszt adaptálása nem vagy alig beszélő gyermekek körében.
In: Kasik, László; Gál, Zita (szerk.)
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 : Szeged, 2022. április 20–22
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2023)
106 p.
pp. 43-43. , 1 p.
Közlemény:33816036
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33816036]
[Egyeztetett]
10.
Haga, Orsolya
;
Gál, Franciska
;
Pintér, Henriett
Szülőket ösztönző tényezők vizsgálata: egy otthoni anyanyelvi foglakozás validitábsvizsgálata.
In: Kasik, László; Gál, Zita (szerk.)
XIX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 19th Conference on Educational Assessment : PÉK 2023 = CEA 2023 : Szeged, 2022. április 20–22
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2023)
106 p.
pp. 41-41. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33816010
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33816010]
[Egyeztetett]
2024-04-19 15:44
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás