TY - CHAP AU - Szabó, Kálmán AU - Staszny, Péter AU - Tar, Judit AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter ED - Rózsa, András ED - Sződi, Sándor TI - Ötcsillagos Magyarországot építünk - Az EFQM Modell mint időtálló menedzsment eszköz T2 - 30 év a minőségügyben: Jók a legjobbak közül PB - ISO 9000 FÓRUM Egyesület CY - Budapest SN - 9786150164540 PY - 2023 SP - 624 EP - 632 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34214774 ID - 34214774 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Surman, Vivien TI - The Development of a Course Evaluation Framework for Project Work Courses with a Service Quality Perspective T2 - 45th EBES Conference Proceedings - Volume I PY - 2023 SP - 753 EP - 769 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212357 ID - 34212357 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Surman, Vivien AU - Danó, Györgyi TI - Improving Project Work Courses for the Sake of Successful Student Accomplishment T2 - 45th EBES Conference Proceedings - Volume I PY - 2023 SP - 335 EP - 345 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212353 ID - 34212353 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Farkas, Gábor TI - Vevőközpontú folyamatfejlesztési módszertan alkalmazásának fejlesztési lehetőségei egy könnyűipari vállalatnál JF - MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG J2 - MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG VL - 57 PY - 2023 IS - 4 SP - 394 EP - 410 PG - 17 SN - 0580-4485 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34138311 ID - 34138311 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi TI - Hallgatók és témavezetők klaszterei projektfeladat-típusú kurzusok esetében T2 - I. FELSŐOKTATÁS FELSŐFOKON KONFERENCIA PY - 2022 SP - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34362686 ID - 34362686 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi TI - Defining Service Quality Attributes at Different Levels of Operation in Higher Education Institutions: How Could the Service Quality Perceptions of Students Contribute to a Better Understanding of Improvement Directions? JF - ZAGREB INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS AND BUSINESS J2 - ZAGREB INT REV ECON BUS VL - 25 PY - 2022 IS - S1 SP - 1 EP - 15 PG - 15 SN - 1331-5609 DO - 10.2478/zireb-2022-0021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33297730 ID - 33297730 N1 - Special Conference Issue consists of selected papers presented at the international conference "An Enterprise Odyssey" which is hosted by Faculty of Economics and Business in Zagreb LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Horicsányi, Krisztina AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter TI - Kis- és középvállalatok projektmenedzsmentjének jellemzői a bizonytalanság projektteljesítmény-területen. szisztematikus irodalmi áttekintés TS - szisztematikus irodalmi áttekintés JF - GRADUS J2 - GRADUS VL - 9 PY - 2022 IS - 2 SP - 1 EP - 7 PG - 7 SN - 2064-8014 DO - 10.47833/2022.2.ECO.015 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292727 ID - 33292727 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Ökrös, Ferenc TI - Önértékelési kihívások a felsőoktatásban. az EFQM modell 2020 adta lehetőségek TS - az EFQM modell 2020 adta lehetőségek JF - GRADUS J2 - GRADUS VL - 9 PY - 2022 IS - 2 SP - 1 EP - 7 PG - 7 SN - 2064-8014 DO - 10.47833/2022.2.ECO.011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292078 ID - 33292078 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi ED - Mališ, Sanja Sever ED - Jaković, Božidar ED - Braje, Ivana Načinović TI - Defining service quality attributes at different levels of operation in higher education institutions: How could the service quality perceptions of students contribute to a better understanding of improvement directions? T2 - Odyssey Conference PB - University of Zagreb, Faculty of Economics and Business CY - Zágráb T3 - Proceedings of FEB Zagreb International Odyssey Conference on Economics and Business, ISSN 2671-132X ; 4. PY - 2022 SP - 916 EP - 927 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32899495 ID - 32899495 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Emődi, Máté TI - Szolgáltatásminőség-mérés és -értékelés bevezetése egy gyermekvédelemi intézményben a nevelőszülői képzések fejlesztésének céljával JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 55 PY - 2021 IS - 3 SP - 33 EP - 47 PG - 15 SN - 1219-0349 DO - 10.15170/MM.2021.55.03.03 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32588058 ID - 32588058 LA - Hungarian DB - MTMT ER -