TY - CONF AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Dénes, Rita Veronika TI - Kihívások az egészségügyi szolgáltatásminőség mérésében és értékelésében T2 - „Mérleg és Kihívások – Értékteremtés-Fenntarthatóság-Digitalizáció” XIII. Nemzetközi tudományos konferencia és PhD konferencia PB - Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar C1 - Lillafüred PY - 2024 SP - 39 EP - 40 PG - 2 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/35620314 ID - 35620314 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Szabó, Kálmán AU - Staszny, Péter AU - Tar, Judit AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter ED - Rózsa, András ED - Sződi, Sándor TI - Ötcsillagos Magyarországot építünk - Az EFQM Modell mint időtálló menedzsment eszköz T2 - 30 év a minőségügyben: Jók a legjobbak közül PB - ISO 9000 FÓRUM Egyesület CY - Budapest SN - 9786150164540 PY - 2023 SP - 624 EP - 632 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34214774 ID - 34214774 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Surman, Vivien TI - The Development of a Course Evaluation Framework for Project Work Courses with a Service Quality Perspective T2 - 45th EBES Conference Proceedings - Volume I PY - 2023 SP - 753 EP - 769 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212357 ID - 34212357 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Surman, Vivien AU - Danó, Györgyi TI - Improving Project Work Courses for the Sake of Successful Student Accomplishment T2 - 45th EBES Conference Proceedings - Volume I PY - 2023 SP - 335 EP - 345 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212353 ID - 34212353 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Farkas, Gábor TI - Vevőközpontú folyamatfejlesztési módszertan alkalmazásának fejlesztési lehetőségei egy könnyűipari vállalatnál JF - MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG J2 - MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG VL - 57 PY - 2023 IS - 4 SP - 394 EP - 410 PG - 17 SN - 0580-4485 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34138311 ID - 34138311 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi ED - Siposné, Hegedüs Ágnes ED - Gráf-Szabó, Veronika TI - Hallgatók és témavezetők klaszterei projektfeladat-típusú kurzusok esetében T2 - I. Felsőoktatás felsőfokon konferencia - Absztrakt kötet SN - 9789634896692 PY - 2022 SP - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34362686 ID - 34362686 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi TI - Defining Service Quality Attributes at Different Levels of Operation in Higher Education Institutions: How Could the Service Quality Perceptions of Students Contribute to a Better Understanding of Improvement Directions? JF - ZAGREB INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS AND BUSINESS J2 - ZAGREB INT REV ECON BUS VL - 25 PY - 2022 IS - S1 SP - 1 EP - 15 PG - 15 SN - 1331-5609 DO - 10.2478/zireb-2022-0021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33297730 ID - 33297730 N1 - Special Conference Issue consists of selected papers presented at the international conference "An Enterprise Odyssey" which is hosted by Faculty of Economics and Business in Zagreb LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Horicsányi, Krisztina AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter TI - Kis- és középvállalatok projektmenedzsmentjének jellemzői a bizonytalanság projektteljesítmény-területen. szisztematikus irodalmi áttekintés TS - szisztematikus irodalmi áttekintés JF - GRADUS J2 - GRADUS VL - 9 PY - 2022 IS - 2 SP - 1 EP - 7 PG - 7 SN - 2064-8014 DO - 10.47833/2022.2.ECO.015 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292727 ID - 33292727 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Ökrös, Ferenc TI - Önértékelési kihívások a felsőoktatásban. az EFQM modell 2020 adta lehetőségek TS - az EFQM modell 2020 adta lehetőségek JF - GRADUS J2 - GRADUS VL - 9 PY - 2022 IS - 2 SP - 1 EP - 7 PG - 7 SN - 2064-8014 DO - 10.47833/2022.2.ECO.011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292078 ID - 33292078 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Surman, Vivien AU - Tóth, Zsuzsanna Eszter AU - Danó, Györgyi ED - Mališ, Sanja Sever ED - Jaković, Božidar ED - Braje, Ivana Načinović TI - Defining service quality attributes at different levels of operation in higher education institutions: How could the service quality perceptions of students contribute to a better understanding of improvement directions? T2 - Odyssey Conference PB - University of Zagreb, Faculty of Economics and Business CY - Zágráb T3 - Proceedings of FEB Zagreb International Odyssey Conference on Economics and Business, ISSN 2671-132X ; 4. PY - 2022 SP - 916 EP - 927 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32899495 ID - 32899495 LA - English DB - MTMT ER -