@inbook{MTMT:34214774, title = {Ötcsillagos Magyarországot építünk - Az EFQM Modell mint időtálló menedzsment eszköz}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34214774}, author = {Szabó, Kálmán and Staszny, Péter and Tar, Judit and Tóth, Zsuzsanna Eszter}, booktitle = {30 év a minőségügyben: Jók a legjobbak közül}, unique-id = {34214774}, year = {2023}, pages = {624-632}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @CONFERENCE{MTMT:34212357, title = {The Development of a Course Evaluation Framework for Project Work Courses with a Service Quality Perspective}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212357}, author = {Tóth, Zsuzsanna Eszter and Surman, Vivien}, booktitle = {45th EBES Conference Proceedings - Volume I}, unique-id = {34212357}, year = {2023}, pages = {753-769}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228; Surman, Vivien/0000-0001-6105-9485} } @CONFERENCE{MTMT:34212353, title = {Improving Project Work Courses for the Sake of Successful Student Accomplishment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34212353}, author = {Tóth, Zsuzsanna Eszter and Surman, Vivien and Danó, Györgyi}, booktitle = {45th EBES Conference Proceedings - Volume I}, unique-id = {34212353}, year = {2023}, pages = {335-345}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228; Surman, Vivien/0000-0001-6105-9485} } @article{MTMT:34138311, title = {Vevőközpontú folyamatfejlesztési módszertan alkalmazásának fejlesztési lehetőségei egy könnyűipari vállalatnál}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34138311}, author = {Tóth, Zsuzsanna Eszter and Farkas, Gábor}, journal-iso = {MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG}, journal = {MINŐSÉG ÉS MEGBÍZHATÓSÁG}, volume = {57}, unique-id = {34138311}, issn = {0580-4485}, year = {2023}, pages = {394-410}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @CONFERENCE{MTMT:34362686, title = {Hallgatók és témavezetők klaszterei projektfeladat-típusú kurzusok esetében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34362686}, author = {Surman, Vivien and Tóth, Zsuzsanna Eszter and Danó, Györgyi}, booktitle = {I. FELSŐOKTATÁS FELSŐFOKON KONFERENCIA}, unique-id = {34362686}, year = {2022}, pages = {1}, orcid-numbers = {Surman, Vivien/0000-0001-6105-9485; Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @article{MTMT:33297730, title = {Defining Service Quality Attributes at Different Levels of Operation in Higher Education Institutions: How Could the Service Quality Perceptions of Students Contribute to a Better Understanding of Improvement Directions?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33297730}, author = {Surman, Vivien and Tóth, Zsuzsanna Eszter and Danó, Györgyi}, doi = {10.2478/zireb-2022-0021}, journal-iso = {ZAGREB INT REV ECON BUS}, journal = {ZAGREB INTERNATIONAL REVIEW OF ECONOMICS AND BUSINESS}, volume = {25}, unique-id = {33297730}, issn = {1331-5609}, year = {2022}, eissn = {1849-1162}, pages = {1-15}, orcid-numbers = {Surman, Vivien/0000-0001-6105-9485; Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @article{MTMT:33292727, title = {Kis- és középvállalatok projektmenedzsmentjének jellemzői a bizonytalanság projektteljesítmény-területen. szisztematikus irodalmi áttekintés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292727}, author = {Horicsányi, Krisztina and Tóth, Zsuzsanna Eszter}, doi = {10.47833/2022.2.ECO.015}, journal-iso = {GRADUS}, journal = {GRADUS}, volume = {9}, unique-id = {33292727}, year = {2022}, eissn = {2064-8014}, pages = {1-7}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @article{MTMT:33292078, title = {Önértékelési kihívások a felsőoktatásban. az EFQM modell 2020 adta lehetőségek}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33292078}, author = {Tóth, Zsuzsanna Eszter and Ökrös, Ferenc}, doi = {10.47833/2022.2.ECO.011}, journal-iso = {GRADUS}, journal = {GRADUS}, volume = {9}, unique-id = {33292078}, year = {2022}, eissn = {2064-8014}, pages = {1-7}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228; Ökrös, Ferenc/0000-0001-8201-1261} } @inproceedings{MTMT:32899495, title = {Defining service quality attributes at different levels of operation in higher education institutions: How could the service quality perceptions of students contribute to a better understanding of improvement directions?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32899495}, author = {Surman, Vivien and Tóth, Zsuzsanna Eszter and Danó, Györgyi}, booktitle = {Odyssey Conference}, unique-id = {32899495}, year = {2022}, pages = {916-927}, orcid-numbers = {Surman, Vivien/0000-0001-6105-9485; Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} } @article{MTMT:32588058, title = {Szolgáltatásminőség-mérés és -értékelés bevezetése egy gyermekvédelemi intézményben a nevelőszülői képzések fejlesztésének céljával}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32588058}, author = {Tóth, Zsuzsanna Eszter and Emődi, Máté}, doi = {10.15170/MM.2021.55.03.03}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {55}, unique-id = {32588058}, issn = {1219-0349}, year = {2021}, eissn = {2786-3395}, pages = {33-47}, orcid-numbers = {Tóth, Zsuzsanna Eszter/0000-0002-2205-9228} }