@book{MTMT:30432265, title = {Food - A magyar lakosság étkezéssel, étkezési ritmussal és étkezési helyszínekkel kapcsolatos beállítódásának generációs szemléletű vizsgálata – országosan reprezentatív személyes (n=2001) és online (n=1038) megkérdezés eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30432265}, isbn = {9789634293156}, author = {Pál, Eszter and Németh, Péter and Csóka, László and Törőcsik, Mária}, publisher = {Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar}, unique-id = {30432265}, year = {2018}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @article{MTMT:3416157, title = {New and innovative consumer demands and expectations on the Hungarian food market}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3416157}, author = {Törőcsik, Mária and Pál, Eszter and Jakopánecz, Eszter}, doi = {10.34101/actaagrar/150/10721}, journal-iso = {AGRÁRTUD KÖZL}, journal = {ACTA AGRARIA DEBRECENIENSIS / AGRÁRTUDOMÁNYI KÖZLEMÉNYEK}, volume = {150}, unique-id = {3416157}, issn = {1587-1282}, year = {2018}, eissn = {1588-8363}, pages = {485-499}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396; Jakopánecz, Eszter/0000-0002-5032-1115} } @inproceedings{MTMT:3407558, title = {Az üzletválasztási döntések valósága}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3407558}, author = {Németh, Péter and Pál, Eszter}, booktitle = {A hatékony marketing}, unique-id = {3407558}, year = {2018}, pages = {575-587}, orcid-numbers = {Németh, Péter/0009-0006-7216-9923} } @{MTMT:3352240, title = {Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3352240}, author = {Pál, Eszter and Németh, Péter}, booktitle = {Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Absztraktkötet}, unique-id = {3352240}, year = {2018}, pages = {84-85} } @inproceedings{MTMT:3352192, title = {Examination of the Differences in Third-Place Food Consumption Across Different Age Groups}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3352192}, author = {Pál, Eszter and Németh, Péter}, booktitle = {Generációk a turizmusban. I. Nemzetközi Turizmusmarketing Konferencia: Tanulmánykötet}, unique-id = {3352192}, year = {2018}, pages = {476-485} } @{MTMT:3311743, title = {Életstílus, attitűdök és vásárlási szokások – adatelemzés (1999-2016) és trendek}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3311743}, author = {Törőcsik, Mária and Pál, Eszter}, booktitle = {A magyar lakosság életmódja: Táplálkozás, Testmozgás és Lélek}, unique-id = {3311743}, year = {2017}, pages = {100-104}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @{MTMT:3311742, title = {Paraszociális kapcsolatok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3311742}, author = {Törőcsik, Mária and Pál, Eszter}, booktitle = {Self-marketing}, unique-id = {3311742}, year = {2017}, pages = {254-271} } @article{MTMT:3310126, title = {Eltérő életkori lehatárolásokból adódó generációk értékeinek empirikus vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3310126}, author = {Pál, Eszter and Törőcsik, Mária and Jakopánecz, Eszter}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {51}, unique-id = {3310126}, issn = {1219-0349}, year = {2017}, eissn = {2786-3395}, pages = {18-32}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396; Jakopánecz, Eszter/0000-0002-5032-1115} } @inbook{MTMT:3273800, title = {Paraszociális kapcsolatok marketing jelentősége}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3273800}, author = {Pál, Eszter and Törőcsik, Mária}, booktitle = {Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás}, unique-id = {3273800}, year = {2017}, pages = {696-702}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @inbook{MTMT:3270184, title = {Az étkezés idő dimenziójának változása és az életstílus összefüggései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3270184}, author = {Pál, Eszter}, booktitle = {Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás}, unique-id = {3270184}, year = {2017}, pages = {209-220} }