TY - JOUR AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Kersánszki, Tamás AU - Tóth-Pjeczka, Katalin TI - Az intézményi abszorpciós kapacitás és az iskolamenedzsment hálózatos modellje JF - PEDAGÓGUSKÉPZÉS J2 - PEDAGÓGUSKÉPZÉS VL - 21(49) PY - 2023 IS - 3 SP - 5 EP - 28 PG - 24 SN - 0133-2570 DO - 10.37205/TEL-hun.2023.3.01 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34689613 ID - 34689613 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Antoni-Alt, Petronella TI - Oktatási változások és krízismenedzsment JF - HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE J2 - HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE VL - 14 PY - 2023 IS - 1 SP - 120 EP - 137 PG - 18 SN - 2062-0292 DO - 10.61177/HISZ.2023.14.1.8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34043342 ID - 34043342 AB - A tanulmány egy, az oktatási változásokat vizsgáló, mintegy egy évtizeden át tartó nagyszabású, kevert módszerekre épülő kutatássorozat eredményeibe nyújt betekintést, melynek utolsó szakaszában a koronavírus-járvány adott lehetőséget a veszélyhelyzeti változások elemzésére. Fontos kérdés volt, hogy milyen újszerű kutatásmetodológiai megoldásokkal lehet alkalmazkodni a megváltozott környezethez, illetve hogy vajon a prepandémiás iskolai jellemzők és a krízisreakciók között milyen összefüggéseket feltételezhetünk. A tanulmány fókusza ennek megfelelően kettős: egyszerre foglalkozik a kutatási módszerek ideiglenes és hosszabb távú változásának kérdésével, és olyan tartalmi dilemmákkal, amelyek az iskolai szintű tartós fejlődést eredményező krízisválaszok és a szervezeti feltételek, a vezetési stratégiák, a fejlesztési ismeretek és a korábbi pedagógiai gyakorlatok kapcsolatát tárgyalják. Utóbbira épülve tanulmányunkban bemutatunk egy általunk fejlesztett modellt, mely a szervezeti működés és krízisválaszok kapcsolatát írja le és esettanulmányok során megfigyelt esetekkel illusztráljuk azt. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Tóth-Pjeczka, Katalin AU - Kersánszli, Tamás TI - The role of school management in institutional absorption capacity JF - VODENJE J2 - VODENJE PY - 2022 SN - 1855-6981 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061826 ID - 34061826 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Antoni-Alt, Petronella AU - Baráth, Tibor AU - Kersánszki, Tamás TI - Educational Changes and Crisis Management JF - VODENJE J2 - VODENJE PY - 2022 SN - 1855-6981 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061820 ID - 34061820 LA - English DB - MTMT ER - TY - DATA AU - Muth-Fazekas, Ágnes TI - Kompetenciák a munka világában - Gyorsjelentés a WoRLD kutatócsoport munkahelyi tanulás kutatás kérdőíves adatfelvételéről 2022 szeptember PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061813 ID - 34061813 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - DATA AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Kersánszki, Tamás AU - Tóth-Pjeczka, Katalin AU - Holik, Ildikó Katalin TI - Socio-economic Survey of the Agro-industrial Parks in Ethiopia. Research Report on local education and its resilience TS - Research Report on local education and its resilience PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061792 ID - 34061792 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Baráth, Tibor AU - Muth-Fazekas, Ágnes ED - Rónay, Zoltán ED - Muth-Fazekas, Ágnes ED - Horváth, László ED - Kálmán, Orsolya TI - Stratégiai kérdések a vezetőképzés világában. A Közoktatási Vezetőképző Intézet két és fél évtizede TS - A Közoktatási Vezetőképző Intézet két és fél évtizede T2 - Keresni az újat szüntelen... PB - L'Harmattan Kiadó CY - Budapest SN - 9789634149187 T3 - Metszéspontok PY - 2022 SP - 227 EP - 252 PG - 26 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33125057 ID - 33125057 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Rónay, Zoltán ED - Muth-Fazekas, Ágnes ED - Horváth, László ED - Kálmán, Orsolya TI - Keresni az újat szüntelen.... Tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére TS - Tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére T3 - Metszéspontok PB - L'Harmattan Kiadó CY - Budapest PY - 2022 SP - 467 SN - 9789634149187 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33119013 ID - 33119013 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Halász, Gábor AU - Muth-Fazekas, Ágnes AU - Pálvölgyi, Lajos TI - Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása JF - HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE J2 - HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE VL - 13 PY - 2022 IS - 1 SP - 22 EP - 48 PG - 27 SN - 2062-0292 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32944737 ID - 32944737 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Halász, Gábor AU - Muth-Fazekas, Ágnes TI - Who is innovating and how in the education sector?. Combining subject and object approaches TS - Combining subject and object approaches JF - JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION J2 - JALKI VL - 5 PY - 2022 IS - 1 SP - 22 EP - 35 PG - 14 SN - 2631-1348 DO - 10.1556/2059.2021.00042 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32099553 ID - 32099553 LA - English DB - MTMT ER -