@article{MTMT:34689613, title = {Az intézményi abszorpciós kapacitás és az iskolamenedzsment hálózatos modellje}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34689613}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes and Kersánszki, Tamás and Tóth-Pjeczka, Katalin}, doi = {10.37205/TEL-hun.2023.3.01}, journal-iso = {PEDAGÓGUSKÉPZÉS}, journal = {PEDAGÓGUSKÉPZÉS}, volume = {21(49)}, unique-id = {34689613}, issn = {0133-2570}, year = {2023}, eissn = {2732-3463}, pages = {5-28}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @article{MTMT:34043342, title = {Oktatási változások és krízismenedzsment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34043342}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes and Antoni-Alt, Petronella}, doi = {10.61177/HISZ.2023.14.1.8}, journal-iso = {HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE}, journal = {HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE}, volume = {14}, unique-id = {34043342}, issn = {2062-0292}, abstract = {A tanulmány egy, az oktatási változásokat vizsgáló, mintegy egy évtizeden át tartó nagyszabású, kevert módszerekre épülő kutatássorozat eredményeibe nyújt betekintést, melynek utolsó szakaszában a koronavírus-járvány adott lehetőséget a veszélyhelyzeti változások elemzésére. Fontos kérdés volt, hogy milyen újszerű kutatásmetodológiai megoldásokkal lehet alkalmazkodni a megváltozott környezethez, illetve hogy vajon a prepandémiás iskolai jellemzők és a krízisreakciók között milyen összefüggéseket feltételezhetünk. A tanulmány fókusza ennek megfelelően kettős: egyszerre foglalkozik a kutatási módszerek ideiglenes és hosszabb távú változásának kérdésével, és olyan tartalmi dilemmákkal, amelyek az iskolai szintű tartós fejlődést eredményező krízisválaszok és a szervezeti feltételek, a vezetési stratégiák, a fejlesztési ismeretek és a korábbi pedagógiai gyakorlatok kapcsolatát tárgyalják. Utóbbira épülve tanulmányunkban bemutatunk egy általunk fejlesztett modellt, mely a szervezeti működés és krízisválaszok kapcsolatát írja le és esettanulmányok során megfigyelt esetekkel illusztráljuk azt.}, keywords = {fenntarthatóság; COVID; iskolamenedzsment; oktatási változások; kutatási módszerek}, year = {2023}, pages = {120-137}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @article{MTMT:34061826, title = {The role of school management in institutional absorption capacity}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061826}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes and Tóth-Pjeczka, Katalin and Kersánszli, Tamás}, journal-iso = {VODENJE}, journal = {VODENJE}, unique-id = {34061826}, issn = {1855-6981}, year = {2022}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @article{MTMT:34061820, title = {Educational Changes and Crisis Management}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061820}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes and Antoni-Alt, Petronella and Baráth, Tibor and Kersánszki, Tamás}, journal-iso = {VODENJE}, journal = {VODENJE}, unique-id = {34061820}, issn = {1855-6981}, year = {2022}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @{MTMT:34061813, title = {Kompetenciák a munka világában - Gyorsjelentés a WoRLD kutatócsoport munkahelyi tanulás kutatás kérdőíves adatfelvételéről 2022 szeptember}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061813}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes}, unique-id = {34061813}, year = {2022}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @{MTMT:34061792, title = {Socio-economic Survey of the Agro-industrial Parks in Ethiopia. Research Report on local education and its resilience}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34061792}, author = {Muth-Fazekas, Ágnes and Kersánszki, Tamás and Tóth-Pjeczka, Katalin and Holik, Ildikó Katalin}, unique-id = {34061792}, year = {2022}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420; Holik, Ildikó Katalin/0000-0002-9128-3522} } @inbook{MTMT:33125057, title = {Stratégiai kérdések a vezetőképzés világában. A Közoktatási Vezetőképző Intézet két és fél évtizede}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33125057}, author = {Baráth, Tibor and Muth-Fazekas, Ágnes}, booktitle = {Keresni az újat szüntelen...}, unique-id = {33125057}, year = {2022}, pages = {227-252}, orcid-numbers = {Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} } @book{MTMT:33119013, title = {Keresni az újat szüntelen.... Tanulmánykötet Halász Gábor tiszteletére}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33119013}, isbn = {9789634149187}, editor = {Rónay, Zoltán and Muth-Fazekas, Ágnes and Horváth, László and Kálmán, Orsolya}, publisher = {L'Harmattan (Budapest); L'Harmattan Publishing}, unique-id = {33119013}, year = {2022}, orcid-numbers = {Rónay, Zoltán/0000-0002-2051-5672; Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420; Horváth, László/0000-0003-0003-1045; Kálmán, Orsolya/0000-0002-4392-5324} } @article{MTMT:32944737, title = {Oktatási innovációk és innovátorok: a szubjektum- és objektumorientált megközelítés együttes alkalmazása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32944737}, author = {Halász, Gábor and Muth-Fazekas, Ágnes and Pálvölgyi, Lajos}, journal-iso = {HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE}, journal = {HUMÁN INNOVÁCIÓS SZEMLE}, volume = {13}, unique-id = {32944737}, issn = {2062-0292}, year = {2022}, pages = {22-48}, orcid-numbers = {Halász, Gábor/0000-0001-6159-3362; Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420; Pálvölgyi, Lajos/0000-0002-1743-5399} } @article{MTMT:32099553, title = {Who is innovating and how in the education sector?. Combining subject and object approaches}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32099553}, author = {Halász, Gábor and Muth-Fazekas, Ágnes}, doi = {10.1556/2059.2021.00042}, journal-iso = {JALKI}, journal = {JOURNAL OF ADULT LEARNING KNOWLEDGE AND INNOVATION}, volume = {5}, unique-id = {32099553}, year = {2022}, eissn = {2631-1348}, pages = {22-35}, orcid-numbers = {Halász, Gábor/0000-0001-6159-3362; Muth-Fazekas, Ágnes/0000-0001-8755-6420} }