TY - BOOK ED - Czippán, Katalin ED - Demeter, József ED - Papp, Ágnes ED - Ütőné Visi, Judit TI - Zöld Föld haladóknak. fenntarthatóság témakörében készült tankönyv a gimnáziumok 11–12. évfolyama számára TS - fenntarthatóság témakörében készült tankönyv a gimnáziumok 11–12. évfolyama számára PB - Oktatási Hivatal CY - Budapest PY - 2022 SP - 258 SN - 9789634363316 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32778269 ID - 32778269 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Czippán, Katalin ED - Demeter, József ED - Papp, Ágnes ED - Ütőné Visi, Judit TI - Zöld Föld haladóknak munkafüzet. fenntarthatóság témakörében készült munkafüzet a gimnáziumok 11–12. évfolyama számára TS - fenntarthatóság témakörében készült munkafüzet a gimnáziumok 11–12. évfolyama számára PB - Oktatási Hivatal CY - Budapest PY - 2022 SP - 157 SN - 9789634363323 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32778259 ID - 32778259 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Derényi, András AU - Farkas, Éva AU - Ütőné Visi, Judit TI - Helyzetfeltáró tanulmány (Progress Report) a 2015. évi Referencing Report bevezetéséről 2015–2020 PY - 2020 PG - 54 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31901279 ID - 31901279 N1 - angol nyelvű utánközlés: Derényi András – Farkas Éva – Ütőné Visi Judit (2020): Progress since the 2015 Referencing Report: Implementation of the Hungarian Qualifications Framework and the use of learning outcomes, 2015–2020. Educational Authority https://www.hungarianqualification.eu/pub_bin/dload/Progress_report_final_EN_EC.pdf LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Csorba, Péter AU - Tóth, Tamás AU - Szabó, György Emőd AU - Fazekas, István AU - Radics, Zsolt AU - Teperics, Károly AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Mika, János AU - Patkós, Csaba AU - Kovács, Enikő AU - Ütőné Visi, Judit AU - Csákberényi-Nagy, Miklósné AU - Bartha, Jánosné TI - A társadalmi tanulási folyamatok szerepe a megújuló energiahordozókkal kapcsolatos ismeretekben két magyarországi megye példáján JF - DEBRECENI SZEMLE J2 - DEBRECENI SZEMLE VL - 28 PY - 2020 IS - 2 SP - 200 EP - 211 PG - 12 SN - 1218-022X UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31312746 ID - 31312746 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Farsang, Andrea AU - Ütőné Visi, Judit TI - Új kihívások a földrajzoktatásban – Nemzeti alaptanterv és kerettanterv – 2020 JF - GEOMETODIKA: FÖLDRAJZ SZAKMÓDSZERTANI FOLYÓIRAT J2 - GEOMETODIKA VL - 4 PY - 2020 IS - 2 SP - 33 EP - 46 PG - 14 SN - 2560-0745 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31305708 ID - 31305708 N1 - Nincs jelölve a levelező szerzőség a közleményen. (SE SZTE admin5) LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Jász, Erzsébet AU - Kovács, Enikő AU - Teperics, Károly AU - Ütőné Visi, Judit ED - Varga, Aranka ED - Andl, Helga ED - Molnár-Kovács, Zsófia TI - Általános és középiskolás tanulók megújuló energiára vonatkozó fogalmi strukturájának és befolyá-soló tényezőkkel való összefüggésének vizsgálata T2 - Neveléstudomány – Horizontok és dialógusok. XIX. Országos Neveléstudományi Konferencia. Absztraktkötet PB - Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Neveléstudományi Intézet CY - Pécs SN - 9789634294733 PY - 2019 SP - 521 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31032030 ID - 31032030 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Jász, Erzsébet AU - Kovács, Enikő AU - Teperics, Károly AU - Ütőné Visi, Judit AU - Máth, János TI - PRIMARY AND SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ KNOWLEDGE RELATED TO RENEWABLE ENERGY AND SOME OF ITS INFLUENCING FACTORS JF - JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION J2 - J BALT SCI EDUC VL - 18 PY - 2019 IS - 6 SP - 924 EP - 942 PG - 19 SN - 1648-3898 DO - 10.33225/jbse/19.18.924 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31013132 ID - 31013132 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Revákné Markóczi, Ibolya AU - Ütőné Visi, Judit AU - Ila, Bartha AU - Kovács, Enikő AU - Teperics, Károly TI - A hazai környezet-, természetismeret és földrajz tankönyvek szerepe az energiatudatosságra nevelésben [Role of Hungarian Science and Geography Text Books in Education regarding Energy Awareness] JF - JOURNAL OF APPLIED TECHNICAL AND EDUCATIONAL SCIENCES / ALKALMAZOTT MŰSZAKI ÉS PEDAGÓGIAI TUDOMÁNYOS FOLYÓIRAT J2 - JATES VL - 8 PY - 2018 IS - 3 SP - 7 EP - 28 PG - 22 SN - 2560-5429 DO - 10.24368/jates.v8i3.45 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31014843 ID - 31014843 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Győri, János AU - Oláhné Téglási, Ilona AU - Ütőné Visi, Judit TI - A pedagógusszakma és -pálya népszerűsítésének technikái a nemzetközi gyakorlatban. Elméleti alapok, kutatási kérdések, horizontális elemzési eredmények TS - Elméleti alapok, kutatási kérdések, horizontális elemzési eredmények JF - PEDAGÓGUSKÉPZÉS J2 - PEDAGÓGUSKÉPZÉS VL - 14 PY - 2016 IS - 43 SP - 135 EP - 151 PG - 17 SN - 0133-2570 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3212360 ID - 3212360 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Ütőné Visi, Judit AU - Virág, Irén TI - A tanári pálya népszerűségének jellemzői és népszerűség-növelő technikái Németországban JF - PEDAGÓGUSKÉPZÉS J2 - PEDAGÓGUSKÉPZÉS VL - 14 PY - 2016 IS - 43 SP - 167 EP - 182 PG - 16 SN - 0133-2570 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3201456 ID - 3201456 LA - Hungarian DB - MTMT ER -