mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 69 elem 7 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Lócska, Orsolya Dóra
;
Kondé, Zoltán
;
Kovács, Zoltán
Rethinking the bridging function of graphical model method in the arithmetic-algebra transition: The issue of strategy choice
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.)
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Budapest, Magyarország :
Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences
(2024)
5,222 p.
Paper: hal-04418219
Közlemény:34783951
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34783951]
[Nyilvános]
2.
Maria, Alessandra Mariotti
;
Kónya, Eszter
;
Kovács, Zoltán
Conceptualising the regular pentagon in collaborative argumentation
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.)
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Budapest, Magyarország :
Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences
(2024)
5,222 p.
Paper: hal-04410964
Közlemény:34783847
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34783847]
[Nyilvános]
3.
Oláhné, Téglási Ilona
;
Kovács, Zoltán
Interdiszciplináris, eszközhasználatra épülő kurzus hatása a tanár szakos hallgatók motivációjára
In: Kovács, Enikő (szerk.)
Módszerek a fenntarthatóság jegyében : tanulmánykötet
Eger, Magyarország :
Líceum Kiadó
(2023)
218 p.
pp. 41-54. , 14 p.
EKE IPR
DOI
Közlemény:34554225
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34554225]
[Admin láttamozott]
4.
Kovács, Zoltán
An Approach to Developing the Problem-Posing Skills of Prospective Mathematics Teachers: Focus on the “What if not” Heuristics
In: Zhang, Dan; Abdullah, Nor Azura; Chua, Puay Huat; Santos-Trigo, Manuel; Toh, Tin Lam (szerk.)
Problem Posing and Problem Solving in Mathematics Education : International Research and Practice Trends
Singapore, Szingapúr :
Springer Nature Singapore
(2023)
pp. 189-215. Paper: Chapter 11 , 27 p.
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34473656
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34473656]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
5.
Eszter, Kónya
;
Zoltán, Kovács
The role of procedural and conceptual understanding in problem solving
In: I., Papadopoulos; N., Patsiala (szerk.)
Proceedings of the 22nd conference on Problem Solving in Mathematics Education : ProMath 2022
Thessaloniki, Görögország :
Aristotle University of Thessaloniki
(2023)
pp. 97-111. , 15 p.
Közlemény:34118634
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34118634]
[Admin láttamozott]
6.
Kondé, Zoltán
;
Kovács, Zoltán
;
Kónya, Eszter
Modeling teachers’ reactions to unexpectedness
LEARNING AND INSTRUCTION
86
Paper: 101784 , 10 p.
(2023)
DOI
DEA
REAL
WoS
Scopus
Közlemény:33899143
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33899143]
[Egyeztetett]
7.
Kovács, Zoltán ✉
;
Báró, Emőke
;
Lócska, Orsolya
;
Kónya, Eszter
Incorporating Problem-Posing into Sixth-Grade Mathematics Classes
EDUCATION SCIENCES
13
:
2
Paper: 151 , 22 p.
(2023)
DOI
DEA
WoS
Scopus
Közlemény:33611060
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33611060]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
8.
Kovács, Zoltán
The tradition of problem-posing in Hungarian mathematics teaching
TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE
20
:
2
pp. 233-254. , 22 p.
(2022)
DOI
DEA
Közlemény:33624798
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33624798]
[Egyeztetett]
9.
Kovács-Kószó, Eszter
;
Kónya, Eszter
;
Zoltán, Kovács
Planning and implementation: the impact of a professional development program on teachers' and learners' oral manifestations
In: Jeremy, Hodgen; Eirini, Geraniou; Giorgio, Bolondi; Federica, Ferretti (szerk.)
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy
Bozen, Olaszország :
European Society for Research in Mathematics Education (ERME)
,
Free University of Bozen-Bolzano
(2022)
4,956 p.
pp. 3410-3417. , 8 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33229439
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[33229439]
[Egyeztetett]
10.
Orsolya, Dóra Lócska
;
Zoltán, Kovács
The "Sense-Making-Algebra" project for Hungarian seventh graders
In: Jeremy, Hodgen; Eirini, Geraniou; Giorgio, Bolondi; Federica, Ferretti (szerk.)
Proceedings of the Twelfth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME 12), Feb 2022, Bozen-Bolzano, Italy
Bozen, Olaszország :
European Society for Research in Mathematics Education (ERME)
,
Free University of Bozen-Bolzano
(2022)
4,956 p.
pp. 548-555. , 8 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33229388
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[33229388]
[Egyeztetett]
2024-04-20 01:56
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás