mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 86 elem 9 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Vesala-Varttala, Tanja
;
Pál, Ágnes
;
Kóris, Rita
Fostering sustainability competences through co-creation of digital storytelling
: Effects of COVID-19 on higher education students’ reflective learning
JOURNAL OF UNIVERSITY TEACHING AND LEARNING PRACTICE
21
:
3
p. 2 , 27 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
Egyéb URL
Közlemény:35089621
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35089621]
[Egyeztetett]
2.
Szenich, Alexandra
;
Asztalos, Reka
;
Pal, Agnes
SUPPORTING THE LEARNING PROCESS OF LSP LEARNERS WITH A COACHING-ORIENTED APPROACH
: EXAMPLES IN THE CONTEXT OF AN INTERNATIONAL PROJECT
SCRIPTA MANENT
18
:
1
pp. 81-92. , 12 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35088655
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35088655]
[Egyeztetett]
3.
Pál, Ágnes
;
Szénich, Alexandra
;
Asztalos, Réka
A HALLGATÓK AUTONÓM TANULÁSI KÉSZSÉGEINEK FEJLESZTÉSE A CORALL PROJEKTBEN
: HALLGATÓI VISSZAJELZÉSEK EGY SPANYOL SZAKNYELVI KURZUSSAL KAPCSOLATBAN
In: Sáringer, János (szerk.)
GAZDASÁG, POLITIKA ÉS NYELV : ELEMZÉSEK ÉS ÖSSZEFÜGGÉSEK
Budapest, Magyarország :
Aposztróf Kiadó
(2024)
pp. 115-130. , 16 p.
Kiadónál
Közlemény:34754297
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34754297]
[Egyeztetett]
4.
Kóris, Rita
;
Pál, Ágnes
;
Réthi, Gábor
Egyéni kezdeményezések vagy a nemzetköziesítés hatékony eszköze? Nemzetközi együttműködési projektek intézményi szintű alkalmazása az üzleti tudományok területén
In: Szegedi, Krisztina (szerk.)
Alkalmazott kutatással a gazdasági és társadalmi hatásért
Budapest, Magyarország :
Budapesti Gazdasági Egyetem
(2023)
pp. 153-160. , 8 p.
DOI
BGE Publikációtár
Egyéb URL
Közlemény:34391614
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34391614]
[Egyeztetett]
5.
Kóris, Rita
;
Pál, Ágnes
A hallgatói munka értékelésének újragondolása a hazai felsőoktatásban tanító szaknyelvoktatók körében végzett kérdőíves felmérés tükrében
MODERN NYELVOKTATÁS
28
:
1-2
pp. 63-74..
(2022)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:32895276
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32895276]
[Egyeztetett]
6.
Asztalos, Réka
;
Pál, Ágnes
Nemzetközi projektek disszeminációja a BGE-n
MODERN NYELVOKTATÁS
28
:
1-2
pp. 165-166..
(2022)
Egyéb URL
Közlemény:32895246
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32895246]
[Egyeztetett]
7.
Tamargo, Valentina
;
Pál, Ágnes
;
Szabóné Erdélyi, Éva
Sustainable tourism policy in practice
: A comparative case study of Argentina and Costa Rica
PROSPERITAS
9
:
1-2
Paper: 1 , 12 p.
(2022)
DOI
BGE Publikációtár
Közlemény:32793086
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32793086]
[Egyeztetett]
8.
Pál, Ágnes
;
Koris, Rita
LSP Teacher Perspectives on Alternative Assessment Practices at European Universities Amid the COVID-19 Crisis and Beyond
In: Chen, Julian (szerk.)
Emergency Remote Teaching and Beyond: Voices from World Language Teachers and Researchers
Cham, Svájc :
Springer International Publishing
(2021)
557 p.
pp. 535-555. Paper: Chapter 24 , 21 p.
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:33030452
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 2 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 2 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 3
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[33030452]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 2, Függő: 1, Nem jelölt: 0
9.
Sudhershan, Aleksandra
;
Némethová, Ildikó
;
Vesala-Varttala, Tanja
;
Pál, Ágnes
;
Arau Ribeiro, María del Carmen
;
Szénich, Aleksandra
;
Asztalos, Reka
;
Martin, Štefl
Reinventing Curriculum Design for Autonomous Language Learning
In:
Abstracts AG 2
(2021)
pp. 27-28. , 2 p.
Közlemény:32898985
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[32898985]
[Egyeztetett]
10.
Asztalos, Réka
;
Bánhegyi, Mátyás
;
Fajt, Balázs
;
Pál, Ágnes
;
Szénich, Alexandra
Hallgatói visszajelzések a kényszertávoktatásra való átállásról és a digitális módszertani megújulásról az egyetemi szaknyelvoktatásban
: egy kérdőíves felmérés tanulságai
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
31
:
6
pp. 84-100. , 17 p.
(2021)
Teljes dokumentum
Közlemény:32121854
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 7
| Független: 6 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32121854]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 7, Független: 6, Függő: 1, Nem jelölt: 0
2024-10-11 16:03
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás