@book{MTMT:30848683, title = {Feladatgyűjtemény a Döntéselmélet tárgy elsajátításához}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30848683}, isbn = {9789635037940}, author = {Köves, Alexandra and Wimmer, Ágnes and Gáspár, Judit and Becser, Norbert and Szántó, Richárd and Zoltayné Paprika, Zita}, editor = {Köves, Alexandra}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {30848683}, year = {2019}, orcid-numbers = {Köves, Alexandra/0000-0002-4642-156X; Köves, Alexandra/0000-0002-4642-156X; Wimmer, Ágnes/0000-0002-3430-7962; Gáspár, Judit/0000-0003-1908-1616} } @article{MTMT:30340876, title = {Use of cues in forecasting tasks. Evidence from sport predictions}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30340876}, author = {Becser, Norbert and Esse, Bálint and Szántó, Richárd}, doi = {10.1556/204.2018.40.4.7}, journal-iso = {SOC ECON}, journal = {SOCIETY AND ECONOMY}, volume = {40}, unique-id = {30340876}, issn = {1588-9726}, year = {2018}, eissn = {1588-970X}, pages = {587-603} } @article{MTMT:3047589, title = {Patterns in the lottery game}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3047589}, author = {Becser, Norbert and Zoltayné Paprika, Zita}, journal-iso = {FORUM SCI OECON}, journal = {FORUM SCIENTIAE OECONOMIA}, volume = {4}, unique-id = {3047589}, issn = {2300-5947}, year = {2016}, eissn = {2353-4435}, pages = {55-70} } @article{MTMT:2251747, title = {A szolgáltatásminőség modellek időbeli fejlődése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2251747}, author = {Becser, Norbert}, journal-iso = {MAGYAR MINŐSÉG}, journal = {MAGYAR MINŐSÉG}, volume = {43}, unique-id = {2251747}, issn = {1416-9576}, abstract = {A szolgáltatásminőség fogalma, jellemzői nem egyértelműen meghatározottak. Hiányzik az egzakt definíció, így általánosan elfogadható mérési modell sem adott. A szolgáltatásminőség értelmezése attól függ, hogy:  melyek a szolgáltatásminőséget leíró jellemzők (dimenziók),  hogyan értelmezzük az elvárásokat a szolgáltatásminőségben,  van-e szerepe egyáltalán az elvárás fogalomnak a szolgáltatásminőségben. Ezen kérdéskörök mentén, érvek és ellenérvek ütköztetése mellett az elmúlt évtizedekben igen sok szolgáltatásminőség modellt dolgoztak ki a kutatók, amelyek alapul szolgálhatnak a különböző szolgáltatásminőség fogalmak értelmezéséhez. Jelen tanulmányban, időrendi sorrendben a legfontosabb modelleket mutatom be és hasonlítom össze.}, keywords = {szolgáltatás; SERVQUAL; minőség; szolgáltatásminőség; minőségmérés}, year = {2012}, eissn = {1789-5510}, pages = {26-41} } @CONFERENCE{MTMT:2809106, title = {More or less information is needed?. Evidence from a soccer prediction experiment}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809106}, author = {Szántó, Richárd and Becser, Norbert and Esse, Bálint}, booktitle = {SPUDM 23 Programme & Abstract Book}, unique-id = {2809106}, year = {2011}, pages = {312} } @techreport{MTMT:2809108, title = {Szolgáltatásminőség modellek}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809108}, author = {Becser, Norbert}, unique-id = {2809108}, year = {2008} } @book{MTMT:2306494, title = {Szolgáltatásminőség modellek}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2306494}, author = {Becser, Norbert}, publisher = {BCE Vállalkozás és Innováció Intézet}, unique-id = {2306494}, abstract = {A szolgáltatásminőség mára az egyik legfontosabb fogalommá vált a menedzsment szakirodalomban, ugyanakkor annak fogalmi és tartalmi meghatározása a mai napig nem egyértelmű. A különböző értelmezésekből adódóan a kutatók számos szolgáltatásminőség (mérési) modellt alkottak (pl. Északi-modell, SERVQUAL, SERVPERF, Hierarchikus modellek, CVW modell, stb.), amelyek kronológiai és tartalmi (sőt egyes esetekben akár földrajzi) fejlődését vázolom a tanulmányban, nagyban támaszkodva Seth és szerzőtársai (2005) munkájára. Ismertetem az általam legfontosabbnak ítélt szolgáltatásminőség modelleket, röviden összefoglalva azok alapjait, feltevéseit, és kapcsolódási pontjait. A tanulmány az egyes modelleket szintetizáló instrumentum (Suuroja, 2003) értelmezésével és a további kutatási területek meghatározásával zárul.}, keywords = {kereskedelem; hierarchikus szolgáltatásminőség modellek; SERVPERF; SERVQUAL; minőség; szolgáltatásmenedzsment; szolgáltatásminőség}, year = {2008} } @mastersthesis{MTMT:2282883, title = {Szolgáltatásminőség fejlesztés a kiskereskedelemben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2282883}, author = {Becser, Norbert}, unique-id = {2282883}, keywords = {döntéstámogatás; szolgáltatás; minőség; szolgáltatásminőség; DSS; minőségfejlesztés; Döntés}, year = {2008} } @{MTMT:2809095, title = {A szolgáltatásminőség fejlesztése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809095}, author = {Becser, Norbert}, booktitle = {ISO 9000:2000 minőségirányítási rendszer}, unique-id = {2809095}, year = {2006}, pages = {220-300} } @article{MTMT:2809090, title = {Cím: edit A szolgáltatásminőség fejlesztésének elmélete és gyakorlata 3.rész}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809090}, author = {Becser, Norbert}, journal-iso = {MAGYAR MINŐSÉG}, journal = {MAGYAR MINŐSÉG}, volume = {15}, unique-id = {2809090}, issn = {1416-9576}, year = {2006}, eissn = {1789-5510}, pages = {26-31} }