TY - CHAP AU - Baksa-Haskó, Gabriella ED - Bacsárdi, László ED - Bencsik, Gergely ED - Pödör, Zoltán TI - Self-correcting test bank for SQL basics T2 - OGIK'2018 Országos Gazdaságinformatikai Konferencia - Válogatott közlemények PB - Alexander Alapítvány a Jövő Értelmiségéért CY - Sopron SN - 9786158109819 PY - 2019 SP - 28 EP - 32 PG - 5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30623342 ID - 30623342 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Baksa-Haskó, Gabriella ED - Bacsárdi, László ED - Bencsik, Gergely ED - Pödör, Zoltán TI - Self-correcting test bank for SQL basics T2 - OGIK 2018 : 15. Országos Gazdaságinformatikai Konferencia - Az előadások összefoglalói PB - Alexander Alapítvány a Jövő Értelmiségéért CY - Sopron SN - 9786158109802 PY - 2018 SP - 46 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30382028 ID - 30382028 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Baksa-Haskó, Gabriella AU - Brigitta, Baranyai TI - Data-Mining Possibilities in Blended Learning JF - ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING J2 - ADV INT SYST COMPUT VL - 716 PY - 2018 SP - 174 EP - 183 PG - 10 SN - 2194-5357 DO - 10.1007/978-3-319-73204-6_21 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3332817 ID - 3332817 N1 - WoS:hiba:000546474900021 2022-12-20 23:33 típus nem egyezik LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Baksa-Haskó, Gabriella TI - Az ábrák hatalma. Adatvizualizáció a dolgozattól a céges beszámolóig TS - Adatvizualizáció a dolgozattól a céges beszámolóig PY - 2017 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3332832 ID - 3332832 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Baksa-Haskó, Gabriella AU - Baranyai, Brigitta TI - Data-Mining Possibilities in Blended Learning PY - 2017 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3332829 ID - 3332829 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Baksa-Haskó, Gabriella AU - Béres, Ilona TI - Developing General Skills. Case Study of Flipped Classroom Methodology in Higher Education TS - Case Study of Flipped Classroom Methodology in Higher Education JF - SEFBIS JOURNAL J2 - SEFBIS J VL - 11 PY - 2017 SP - 50 EP - 56 PG - 7 SN - 1788-2265 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3332810 ID - 3332810 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Baksa-Haskó, Gabriella TI - A közgazdászhallgatók informatikai előismeretei JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 48 PY - 2017 IS - 8-9 SP - 101 EP - 111 PG - 11 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2017.09.10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3273198 ID - 3273198 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Baksa-Haskó, Gabriella TI - Efficiency Over 1000 Students – The Evolution of an On-line Course. From e-Learning to Flipped Classroom TS - From e-Learning to Flipped Classroom JF - ADVANCES IN INTELLIGENT SYSTEMS AND COMPUTING J2 - ADV INT SYST COMPUT VL - 545 PY - 2017 SP - 237 EP - 245 PG - 9 SN - 2194-5357 DO - 10.1007/978-3-319-50340-0_20 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3188303 ID - 3188303 AB - During our three years’ research we have refined our on-line learning model based on the reflections of students and teachers. The aim of this paper is to present the evolution process of our model and our final model integrated with gamification and flipped classroom methods. We present (a) the milestones of the process; (b) reflection of the participants; (c) our final model. Keywords: e-learning, Blended learning, Flipped classroom, Reflection LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Baksa-Haskó, Gabriella TI - Efficiency Over 1000 Students – The Evolution of an On-line Course. From e-Learning to Flipped Classroom TS - From e-Learning to Flipped Classroom T2 - 19th International Conference on Interactive Collaborative Learning PY - 2016 SP - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3188444 ID - 3188444 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Baksa-Haskó, Gabriella AU - Béres, Ilona ED - Honfi, Vid Sebestyén TI - Development of General Skills – Case Study of Flipped Classroom Methodology in Higher Education T2 - A generációváltás informatikai vonatkozásai PB - DUE Press C1 - Dunaújváros PY - 2016 SP - 20 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3188442 ID - 3188442 LA - English DB - MTMT ER -