@article{MTMT:31376072, title = {Az értékválasztás és a kognitív életkor közötti kapcsolat a magyar 50 év feletti lakosság körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31376072}, author = {Hofmeister Tóth, Ágnes and Neulinger, Ágnes and Piskóti, Marianna}, doi = {10.14267/VEZTUD.2020.07-08.05}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {51}, unique-id = {31376072}, issn = {0133-0179}, year = {2020}, pages = {53-64}, orcid-numbers = {Hofmeister Tóth, Ágnes/0000-0001-5883-054X; Neulinger, Ágnes/0000-0001-6493-2761} } @{MTMT:30798231, title = {Market Segmentation, Image and Brand Value Measurements to Establish Destination Marketing Strtategy}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30798231}, author = {Piskóti, István and Marien, Anita and Piskóti, Marianna}, booktitle = {MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism 2019 (Europe) "Reconnecting Asia with Eastern Europe"}, unique-id = {30798231}, year = {2019}, pages = {22} } @inproceedings{MTMT:30783462, title = {Kis- és közepes vállalatok marketingcélú közösségimédia-használatának megfigyelése online környezetben – Módszertani megközelítés a tisztánlátás fényében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30783462}, author = {Gáti, Mirkó and Csordás, Tamás and Piskóti, Marianna}, booktitle = {Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája}, unique-id = {30783462}, year = {2019}, pages = {730-738}, orcid-numbers = {Gáti, Mirkó/0000-0001-5879-6353; Csordás, Tamás/0000-0002-8077-4000} } @inproceedings{MTMT:3335658, title = {Helyettesíti-e az oktatókat a digitális technológia?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3335658}, author = {Mitev Ariel, Zoltán and Kasza-Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna}, booktitle = {A Selye János Egyetem 2017-es Nemzetközi Tudományos Konferenciájának tanulmánykötete [Zborník medzinárodnej vedeckej konferencie Univerzity J. Selyeho 2017]}, unique-id = {3335658}, year = {2017}, pages = {86-97} } @inbook{MTMT:3261301, title = {Oktatás oktatók nélkül}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3261301}, author = {Mitev Ariel, Zoltán and Kasza-Kelemen, Kata and Piskóti, Marianna}, booktitle = {Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás}, unique-id = {3261301}, year = {2017}, pages = {604-612} } @article{MTMT:3196087, title = {Változások jönnek az európai beutazó turizmusban. Átalakuló globális trendek a fogyasztói szokásokban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3196087}, author = {Piskóti, Marianna}, journal-iso = {TURIZMUS PANORAMA}, journal = {TURIZMUS PANORAMA}, volume = {16}, unique-id = {3196087}, year = {2016}, pages = {22-24} } @{MTMT:3188992, title = {A fogyasztó és a márka kapcsolata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3188992}, author = {Piskóti, Marianna}, booktitle = {Márkamenedzsment}, unique-id = {3188992}, year = {2016}, pages = {35-55} } @article{MTMT:3053841, title = {A testnevelőtanárok hivatásukkal szembeni attitűdjének megértése az ideális testnevelő képén keresztül}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3053841}, author = {Neulinger, Ágnes and Piskóti, Marianna}, journal-iso = {START}, journal = {START}, volume = {1}, unique-id = {3053841}, issn = {2498-5929}, year = {2016}, pages = {41-56}, orcid-numbers = {Neulinger, Ágnes/0000-0001-6493-2761} } @mastersthesis{MTMT:2980859, title = {A Környezeti Identitás szerepe a környezettudatos viselkedés kialakulásában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2980859}, author = {Piskóti, Marianna}, doi = {10.14267/phd.2015036}, publisher = {BCE; Corvinus University of Budapest}, unique-id = {2980859}, year = {2015} } @inproceedings{MTMT:2978583, title = {A környezettudatos viselkedést meghatározó egyéni tényezők elemzése, a környezeti identitás szerepének kiemelésével}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2978583}, author = {Piskóti, Marianna}, booktitle = {Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete}, unique-id = {2978583}, year = {2015}, pages = {166-176} }