TY - GEN AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Az NLP hatása az e-learningre. Aktuális alkalmazás és a jövőbeli lehetőségek elemzése TS - Aktuális alkalmazás és a jövőbeli lehetőségek elemzése PY - 2023 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33641702 ID - 33641702 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Balkányi, Péter Tamás TI - A Moodle, az e-learning és a mesterséges intelligencia találkoztak... T2 - MoodleMoot 2022 online konferencia PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742991 ID - 33742991 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Mesterséges intelligencia és az e-learning PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742982 ID - 33742982 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Balkányi, Péter Tamás AU - Takács, Petra TI - A mesterséges intelligencia lehetőségei az e-learning területén PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742975 ID - 33742975 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Balkányi, Péter Tamás ED - Csuka, Dalma TI - Tanulási adatok gyűjtése digitális tananyagokban T2 - Felsőoktatási LLL: Új kihívások és megoldások – A modellváltás és COVID Pandémia hatásai PB - MELLearN Egyesület C1 - Pécs SN - 9789634299943 PY - 2022 SP - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742954 ID - 33742954 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Milyen a jó e-learning tananyag? PY - 2021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742936 ID - 33742936 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Charting Possible Performance Indicators Related to Digital Learning Content Supported Learning JF - ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY AND PUBLIC MANAGEMENT SCIENCE J2 - AARMS (2014 VOL.13 ISSUE 2 -TŐL) VL - 20 PY - 2021 IS - 2 SP - 97 EP - 119 PG - 22 SN - 2498-5392 DO - 10.32565/aarms.2021.2.8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32617457 ID - 32617457 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Balkányi, Péter Tamás TI - Moodle kurzusok és a hallgatói véleményezés. Tapasztalatok a Budapesti Corvinus Egyetemről TS - Tapasztalatok a Budapesti Corvinus Egyetemről T2 - MoodleMoot 2021 online konferencia PY - 2021 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084692 ID - 32084692 AB - A járványhelyzet sok negatívuma mellett a pozitív oszlopba kevés dolgot jegyezhetünk fel, de talán az e-learning aktívabb, és talán kreatívabb alkalmazását igen. A Budapesti Corvinus Egyetemen (BCE) a Teams mellett a Moodle vált a (táv)oktatás alapvető platformájáva. A váltásban rejlő kihívások nem csak azoknál a kollégáknál jelentkezett, akik korábban még be sem léptek a rendszerbe, hanem a tapasztalt felhasználók esetében is. Mostanra már a három félévnyi tapasztalatot követően meglátásom szerint érdemes lehet összehasonlítani a Moodle-ös aktivitásukat és tevékenységprofiljukat azoknak az oktatóknak akik a hallgatói véleményezés (halvel) alapján amúgy kiemelkedően jól vagy rosszul teljesítettek. Vagyis a kérdés, hogy van-e összefüggés a hallgatói vélemények és a Moodle kurzusok felépítése, összetettsége, az alkalmazott e-learning módszertani megoldások komplexitása között? Előbbieket - természetesen név és tárgymegjelölés nélkül - a BCE halvel eredményei alapján vizsgálom, míg utóbbit saját szakértői vélemény alapján kialakított ismérvek mentén kívánom elemezni. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Balkányi, Péter Tamás ED - Berke, József ED - Kozma-Bognár, Veronika TI - E-learning by design. A tanulási élmény alapú képzések jövőképe TS - A tanulási élmény alapú képzések jövőképe T2 - XXVII. Multimédia az oktatásban online nemzetközi konferencia PB - Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Multimédia az Oktatásban Szakosztály (NJSZT MMO) CY - Budapest SN - 9786155036200 PY - 2021 SP - 142 EP - 146 PG - 5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084690 ID - 32084690 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Balkányi, Péter Tamás ED - Csuka, Dalma TI - Kurzusok játékosítási lehetőségei felsőoktatási környezetben T2 - LLL 4.0 Hogyan alakítja át a digitalizáció az LLL stratégiákat? PB - MELLearN Egyesület CY - Budapest CY - Pécs SN - 9789634296966 PY - 2021 SP - 26 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084685 ID - 32084685 LA - Hungarian DB - MTMT ER -