@misc{MTMT:33641702, title = {Az NLP hatása az e-learningre. Aktuális alkalmazás és a jövőbeli lehetőségek elemzése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33641702}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, unique-id = {33641702}, year = {2023}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @CONFERENCE{MTMT:33742991, title = {A Moodle, az e-learning és a mesterséges intelligencia találkoztak...}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742991}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, booktitle = {MoodleMoot 2022 online konferencia}, unique-id = {33742991}, year = {2022}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @misc{MTMT:33742982, title = {Mesterséges intelligencia és az e-learning}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742982}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, unique-id = {33742982}, year = {2022}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @misc{MTMT:33742975, title = {A mesterséges intelligencia lehetőségei az e-learning területén}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742975}, author = {Balkányi, Péter Tamás and Takács, Petra}, unique-id = {33742975}, year = {2022}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @CONFERENCE{MTMT:33742954, title = {Tanulási adatok gyűjtése digitális tananyagokban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742954}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, booktitle = {Felsőoktatási LLL: Új kihívások és megoldások – A modellváltás és COVID Pandémia hatásai}, unique-id = {33742954}, year = {2022}, pages = {10}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @misc{MTMT:33742936, title = {Milyen a jó e-learning tananyag?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742936}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, unique-id = {33742936}, year = {2021}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @article{MTMT:32617457, title = {Charting Possible Performance Indicators Related to Digital Learning Content Supported Learning}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32617457}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, doi = {10.32565/aarms.2021.2.8}, journal-iso = {AARMS (2014 VOL.13 ISSUE 2 -TŐL)}, journal = {ACADEMIC AND APPLIED RESEARCH IN MILITARY AND PUBLIC MANAGEMENT SCIENCE}, volume = {20}, unique-id = {32617457}, issn = {2498-5392}, keywords = {E-learning; e-learning elements; E-learning materials; Learning analysis}, year = {2021}, eissn = {2786-0744}, pages = {97-119}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @CONFERENCE{MTMT:32084692, title = {Moodle kurzusok és a hallgatói véleményezés. Tapasztalatok a Budapesti Corvinus Egyetemről}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084692}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, booktitle = {MoodleMoot 2021 online konferencia}, unique-id = {32084692}, abstract = {A járványhelyzet sok negatívuma mellett a pozitív oszlopba kevés dolgot jegyezhetünk fel, de talán az e-learning aktívabb, és talán kreatívabb alkalmazását igen. A Budapesti Corvinus Egyetemen (BCE) a Teams mellett a Moodle vált a (táv)oktatás alapvető platformájáva. A váltásban rejlő kihívások nem csak azoknál a kollégáknál jelentkezett, akik korábban még be sem léptek a rendszerbe, hanem a tapasztalt felhasználók esetében is. Mostanra már a három félévnyi tapasztalatot követően meglátásom szerint érdemes lehet összehasonlítani a Moodle-ös aktivitásukat és tevékenységprofiljukat azoknak az oktatóknak akik a hallgatói véleményezés (halvel) alapján amúgy kiemelkedően jól vagy rosszul teljesítettek. Vagyis a kérdés, hogy van-e összefüggés a hallgatói vélemények és a Moodle kurzusok felépítése, összetettsége, az alkalmazott e-learning módszertani megoldások komplexitása között? Előbbieket - természetesen név és tárgymegjelölés nélkül - a BCE halvel eredményei alapján vizsgálom, míg utóbbit saját szakértői vélemény alapján kialakított ismérvek mentén kívánom elemezni.}, year = {2021}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @inproceedings{MTMT:32084690, title = {E-learning by design. A tanulási élmény alapú képzések jövőképe}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084690}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, booktitle = {XXVII. Multimédia az oktatásban online nemzetközi konferencia}, unique-id = {32084690}, year = {2021}, pages = {142-146}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} } @{MTMT:32084685, title = {Kurzusok játékosítási lehetőségei felsőoktatási környezetben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32084685}, author = {Balkányi, Péter Tamás}, booktitle = {LLL 4.0 Hogyan alakítja át a digitalizáció az LLL stratégiákat?}, unique-id = {32084685}, year = {2021}, pages = {26}, orcid-numbers = {Balkányi, Péter Tamás/0000-0003-2925-8673} }