mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 31 elem 4 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Bokor, Julianna
;
Hattyár, Helga
Kompetenciamérési módszerek tesztelése sketiskolai dikok bevonásával
In: Kalcsó, Gyula; Ludányi, Zsófia; Tóth, Mariann (szerk.)
Pelikon 2023. A nyelv megújuló szerepe az oktatásban. A Peli III. oktatásnyelvészeti konferenciája : absztraktfüzet
Eger, Magyarország :
Eszterházy Károly Katolikus Egyetem Líceum Kiadó
(2023)
138 p.
pp. 79-80. , 2 p.
Zárolt
Közlemény:33770648
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[33770648]
[Admin láttamozott]
2.
Bartha, Csilla
;
Hattyár, Helga
;
Bokor, Julianna
A pedagógiai gyakorlatok felmérésének lehetőségei és korlátai siketeket tanító gyógypedagógusok körében – Egy „megismételt” vizsgálat tanulságai
, 27 p.
(2021)
Közlemény:32674786
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb (Kutatási jelentés (közzétett) )
Oktatási
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Oktatási
[32674786]
[Admin láttamozott]
3.
Bokor, Julianna
;
Bartha, Csilla
;
Hattyár, Helga
Siketiskolai mérőeszköz-csomag
Budapest, Magyarország :
MTA Nyelvtudományi Intézet Többnyelvűségi Kutatóközpont
,
MTA NyelvEsély Szakmódszertani Kutatócsoport
(2021)
,
72 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32674770
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Műhelytanulmány )
Oktatási
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 1 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0
Műhelytanulmány (Könyv) | Oktatási
[32674770]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 1, Függő: 2, Nem jelölt: 0
4.
Bartha, Csilla
;
Pásztor, Diána
;
Bokor, Julianna
Két- és többnyelvűség, jelnyelvek és siketoktatás
: Elméletek, nemzetközi gyakorlatok és következtetések
Budapest, Magyarország :
MTA Nyelvtudományi Intézet Többnyelvűségi Kutatóközpont
,
MTA NyelvEsély Szakmódszertani Kutatócsoport
(2021)
,
86 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32674767
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Műhelytanulmány )
Tudományos
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos
[32674767]
[Admin láttamozott]
5.
Mátyus, Kinga
;
Bokor, Julianna
;
Takács, Szabolcs
"Abban a farmerba nem mehetsz színházba"
In: Kontra, Miklós; Borbély, Anna (szerk.)
Tanulmányok a budapesti beszédről : a Budapesti Szociolingvisztikai Interjú alapján
Budapest, Magyarország :
Gondolat Kiadó
(2021)
355 p.
pp. 187-200. , 14 p.
Közlemény:32111301
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Utánközlés )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5
| Független: 5 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 3
Utánközlés (Könyvrészlet) | Tudományos
[32111301]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 5, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Bokor, Julianna
;
Hattyár, Helga
Nyelvi fejlődés, nyelvi hozzáférés – Siket gyerekek magyar nyelvi kompetenciái
In: Heltai, János Imre; Oszkó, Beatrix (szerk.)
Nyelvi repertoárok a Kárpát-medencében és azon kívül : Válogatás a 20. Élőnyelvi Konferencia (Budapest, 2018. augusztus 30. – szeptember 1.) előadásaiból
Budapest, Magyarország :
MTA Nyelvtudományi Intézet
(2020)
531 p.
pp. 104-122. , 19 p.
Közlemény:31865957
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 2 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[31865957]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 2, Függő: 1, Nem jelölt: 0
7.
Bokor, Júlianna
A bimodális kétnyelvűek nyelvi teljesítményét mérő eszközök és módszerek kihívásai és korlátai
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
13
:
2
pp. 36-48. , 13 p.
(2020)
DOI
REAL
EDIT
Közlemény:31811071
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31811071]
[Egyeztetett]
8.
Bokor, Julianna
A magyarországi siket gyermekek oktatásának kérdései
: A nyelvi teljesítmény értékelése bimodális kétnyelvűségben
296 p.
Eötvös Loránd Tudományegyetem (ELTE)
,
Nyelvtudományi Doktori Iskola,
Disszertáció benyújtásának éve: 2019,
Védés éve: 2020
Megjelenés/Fokozatszerzés éve: 2020
DOI
ELTE Könyvtára
EDIT
Közlemény:31801629
Egyeztetett
Forrás Idéző
Disszertáció (PhD )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
PhD (Disszertáció) | Tudományos
[31801629]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Bokor, Julianna
What Can Sign Language and Deaf Research Add to Science, Art and Society? Budapest. 2019.11.13–14. Assessing language performance of Deaf children in bimodal bilingualism / Siket gyermekek nyelvi teljesítményének mérése bimodális kétnyelvűségben
(2019)
Közlemény:31137122
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[31137122]
[Nyilvános]
10.
Hattyár, Helga
;
Bokor, Julianna
Siket gyermekek írásbeli szövegalkotásának jellemzői
(2019)
XXVII. Magyar Alkalmazott Nyelvészeti Kongresszus, KRE BTK, Budapest. 2019. április 15-16.
,
konferencia előadás
,
Közlemény:30823607
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[30823607]
[Admin láttamozott]
2024-09-19 21:55
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás