mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 37 elem 4 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Szenich, Alexandra
;
Asztalos, Reka
;
Pal, Agnes
SUPPORTING THE LEARNING PROCESS OF LSP LEARNERS WITH A COACHING-ORIENTED APPROACH
: EXAMPLES IN THE CONTEXT OF AN INTERNATIONAL PROJECT
SCRIPTA MANENT
18
:
1
pp. 81-92. , 12 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:35088655
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35088655]
[Egyeztetett]
2.
Baloghné, Petkevics Olga
;
Nagyné, Csák Éva
;
Szénich, Alexandra
;
Asztalos, Réka
INTERNATIONALISIERUNG VON ZWEI WIRTSCHAFTSSPRACHKURSEN
In: Sági, Judit; Ferkelt, Balázs (szerk.)
Economic, diplomatic and cultural challenges
Budapest, Magyarország :
Aposztróf Kiadó
(2024)
259 p.
pp. 233-248. , 16 p.
Egyéb URL
Közlemény:34881537
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34881537]
[Egyeztetett]
3.
Pál, Ágnes
;
Szénich, Alexandra
;
Asztalos, Réka
A HALLGATÓK AUTONÓM TANULÁSI KÉSZSÉGEINEK FEJLESZTÉSE A CORALL PROJEKTBEN
: HALLGATÓI VISSZAJELZÉSEK EGY SPANYOL SZAKNYELVI KURZUSSAL KAPCSOLATBAN
In: Sáringer, János (szerk.)
GAZDASÁG, POLITIKA ÉS NYELV : ELEMZÉSEK ÉS ÖSSZEFÜGGÉSEK
Budapest, Magyarország :
Aposztróf Kiadó
(2024)
pp. 115-130. , 16 p.
Kiadónál
Közlemény:34754297
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[34754297]
[Egyeztetett]
4.
Arau Ribeiro, María del Carmen
;
Sudhershan, Aleksandra
;
Schemien, Alexia
;
Asztalos, Réka
;
Szénich, Alexandra
Lighting a sustainable fire for learner responsability in LSP
: A hands-on workshop with tools designed to promote collaborative autonomy
In: Fleischhauer, Karen; Koeppl, Katrin; Nölle-Becker, Stefanie; Stolarczyk, Barbara; Schulzer, Sandra (szerk.)
Mehrsprachigkeit ≠ L1+L2+...Ln : Mehrsprachigkeit ist keine Formel, sondern ein gelebtes Modell
Bochum, Németország :
Arbeitskreis der Sprachenzentren an Hochschulen e.V. (AKS)
(2023)
584 p.
pp. 517-526. , 10 p.
Közlemény:34689553
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34689553]
[Egyeztetett]
5.
Asztalos, Réka
;
Szénich, Alexandra
Csapatmunka szaknyelvi kurzusokon
: Hallgatói vélemények
In:
XXIII. SZOKOE Nemzetközi Szaknyelvi Konferencia : Szinergia és innováció a szaknyelvoktatásban és -kutatásban
Pécs, Magyarország :
Pécsi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Kar
(2023)
39 p.
pp. 7-7. , 1 p.
Egyéb URL
Közlemény:34577043
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34577043]
[Egyeztetett]
6.
Asztalos, Réka
;
Szénich, Alexandra
Csapatmunka szaknyelvi kurzusokon
: Hallgatói vélemények
p. 5
(2023)
Konferencia előadás
,
XXIII. SZOKOE Nemzetközi Szaknyelvi Konferencia, Szinergia és innováció a szaknyelvoktatásban és -kutatásban
,
Pécsi Tudományegyetem, Pécs, 2023.12.01-02.
,
Megjelenés: Magyarország,
Egyéb URL
Közlemény:34576939
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[34576939]
[Admin láttamozott]
7.
Szénich, Alexandra
;
Asztalos, Réka
A nyelvtanulók tanulási folyamatának támogatása – néhány példa a coaching-jellegű megközelítés alkalmazására a CORALL projekt kontextusában
PORTA LINGUA
:
2
pp. 169-178. , 10 p.
(2023)
DOI
REAL
Egyéb URL
Közlemény:34442689
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34442689]
[Egyeztetett]
8.
Asztalos, Réka
;
Szénich, Alexandra
Tools for supporting autonomous language learning developed in the CORALL project
In: Diaz, Michael (szerk.)
Participatory Pedagogies in Language Learning: Best Practice and Case Studies : Coaching-Oriented Online Resources for Autonomous Learning (CORALL) Learn to Change International Symposium on Participatory Pedagogy - Conference Proceedings 2022
Prague, Csehország :
University of Chemistry and Technology (UCT)
(2023)
61 p.
pp. 9-17. , 9 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33702304
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[33702304]
[Egyeztetett]
9.
Szénich, Alexandra
;
Asztalos, Réka
Az autonóm nyelvtanulás támogatásának eszközei a CORALL-projekt keretein belül
MODERN NYELVOKTATÁS
28
:
3-4
pp. 110-121. , 12 p.
(2022)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:33365777
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33365777]
[Egyeztetett]
10.
SUDHERSHAN, Aleksandra
;
Schemien, Alexia
;
ARAU RIBEIRO, Maria DEL CARMEN
;
ASZTALOS, Réka
;
SZÉNICH, Alexandra
Lighting a sustainable fire for learner responsibility in LSP:
: A hands-on workshop with tools designed to promote collaborative autonomy
In:
AKS-Arbeitstagung an der TU Darmstadt
(2022)
p. 157.
Közlemény:32899003
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[32899003]
[Egyeztetett]
2024-10-14 06:48
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás