@book{MTMT:34768727, title = {Marketingnyelvészet: Nyelvi eszközök a marketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34768727}, author = {Kovács, László}, publisher = {Akadémiai Kiadó Zrt.}, unique-id = {34768727}, year = {2024}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34758334, title = {Turistákra várva (?) – A nyelvi tájkép jellemzői egy nyugat-magyarországi megyeszékhely központjában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34758334}, author = {Kovács, László and Szőke, Viktória and Csányi, Réka and Szalai, Vivien}, unique-id = {34758334}, year = {2024}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X; Szőke, Viktória/0000-0003-0445-6438} } @article{MTMT:34738615, title = {“Good” vs. “Bad”: An Empirical Analysis of the Brand Names of Coronavirus Vaccines}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34738615}, author = {Kovács, László}, doi = {10.7146/hjlcb.vi64.135381}, journal-iso = {HERMES}, journal = {HERMES: JOURNAL OF LANGUAGE AND COMMUNICATION IN BUSINESS}, volume = {64}, unique-id = {34738615}, issn = {0904-1699}, year = {2024}, eissn = {1903-1785}, pages = {1-21}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735119, title = {Fenntarthatóság és jövő}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735119}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735119}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735117, title = {Márkanevek és helyesírás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735117}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735117}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735114, title = {Márkaasszociációk és kultúra}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735114}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735114}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735110, title = {Márkák – kultúra – kontextusok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735110}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735110}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735105, title = {Csomagolások nyelvi elemeinek hatása a fogyasztókra: egy empirikus kutatás eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735105}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735105}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735099, title = {Semiotics of cross-cultural advertising: The case of Fiat}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735099}, author = {Kovács, László and Kasianova, Alisa}, unique-id = {34735099}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} } @misc{MTMT:34735096, title = {Packaging sells – Termékcsomagolások nyelv(észet)i összefüggései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34735096}, author = {Kovács, László}, unique-id = {34735096}, year = {2023}, orcid-numbers = {Kovács, László/0000-0003-0641-811X} }