@inproceedings{MTMT:34543392, title = {Technológiával könnyebb, de milyen áron? – A technostressz jelenségének vizsgálata, különös tekintettel a felsőoktatás fogyasztóira – = Technology makes it easier, but at what cost? – Examining the phenomenon of technostress, with special regard to the consumers of higher education –}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34543392}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra}, doi = {10.62561/EMOK-2023-14}, unique-id = {34543392}, year = {2023}, pages = {174-184} } @inproceedings{MTMT:31154118, title = {„He entrusted me and i would do it” – patients preferences and experiences of autonomy in healthcare}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31154118}, author = {Vajda, Beáta and Sallay, Viola and Papp-Zipernovszky, Orsolya and Klinovszky, Andrea and Buzás, Norbert}, booktitle = {18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing}, unique-id = {31154118}, year = {2019}, pages = {21-31}, orcid-numbers = {Sallay, Viola/0000-0003-1326-1704; Buzás, Norbert/0000-0002-4496-8828} } @article{MTMT:30619479, title = {Véradó vagyok. De miért? Egyetemisták véradási szokásait befolyásoló pszichológiai és személyes tényezők vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30619479}, author = {Béla-Csovcsics, Andrea and Vajda, Beáta}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {52}, unique-id = {30619479}, issn = {1219-0349}, year = {2018}, eissn = {2786-3395}, pages = {61-71} } @{MTMT:3387561, title = {Innovation and Values in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3387561}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {People, Ideas, Performance - International Expereinces}, unique-id = {3387561}, year = {2018}, pages = {21-29} } @inproceedings{MTMT:3243874, title = {A kompetenciafejlesztés eredményességének mérése a felsőoktatásban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243874}, author = {Vajda, Beáta and Farkas, Gergely and Málovics, Éva}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {3243874}, year = {2017}, pages = {202-216} } @inproceedings{MTMT:3243870, title = {Az innovatív vállalkozói karakter nyomában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243870}, author = {Farkas, Gergely and Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {3243870}, year = {2017}, pages = {65-79} } @inbook{MTMT:2953960, title = {Az értékek szerepe az innovációt támogató vezetési kultúrában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2953960}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, booktitle = {Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek}, unique-id = {2953960}, year = {2015}, pages = {213-228} } @article{MTMT:2932551, title = {Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2932551}, author = {Málovics, Éva and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {49}, unique-id = {2932551}, issn = {1219-0349}, year = {2015}, eissn = {2786-3395}, pages = {43-57} } @article{MTMT:2887076, title = {Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2887076}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, doi = {10.14267/VEZTUD.2015.04.04}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {46}, unique-id = {2887076}, issn = {0133-0179}, year = {2015}, pages = {35-43} } @inbook{MTMT:2879087, title = {Shared Decision Making in Healthcare: Is It Really Ideal?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2879087}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Research in the Decision Sciences for Global Business}, unique-id = {2879087}, year = {2015}, pages = {171-188} }