mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 85 elem 9 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Keller, T
;
Szakál, P
The Framing of Information Nudge Affects Students' Anticipated Effort
: A Large-Scale, Randomized Survey Experiment
JOURNAL OF BEHAVIORAL AND EXPERIMENTAL ECONOMICS
104
Paper: 102012 , 9 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Közlemény:33713269
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33713269]
[Nyilvános]
2.
Keller, T
;
Kim, J
;
Elwert, F
Peer effects on academic self-concept
: a large randomized field experiment
EUROPEAN SOCIOLOGICAL REVIEW
, 16 p.
(2023)
DOI
REAL
Közlemény:33675055
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33675055]
[Nyilvános]
3.
Keller, T
No evidence of direct peer influence in upper-secondary track choice—evidence from Hungary
EUROPEAN SOCIETIES
25
:
1
pp. 154-180. , 27 p.
(2023)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Közlemény:33127177
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33127177]
[Nyilvános]
4.
Keller, Tamás
;
Jinho, Kim
;
Felix, Elwert
Peer Effects on Academic Self-concept
: A Large Randomized Field Experiment
, 55 p.
(2022)
Budapest : Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies, Eötvös Loránd Research Network (ELKH)
,
(KRTK-KTI Műhelytanulmányok = KRTK-KTI Working Papers ; 2022/25)
,
Teljes dokumentum
Közlemény:33533111
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Kutatási jelentés (közzétett) )
Tudományos
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos
[33533111]
[Nyilvános]
5.
Keller, T
No evidence of direct peer influence in upper-secondary track choice—Evidence from Hungary
, 22 p.
(2022)
Budapest : Institute of Economics, Centre for Economic and Regional Studies
,
KRTK-KTI Műhelytanulmányok = KRTK-KTI Working Papers; 2022/18
,
Teljes dokumentum
Közlemény:33129886
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Kutatási jelentés (közzétett) )
Tudományos
Kutatási jelentés (közzétett) (Egyéb) | Tudományos
[33129886]
[Nyilvános]
6.
Keller, Tamás
;
Janky, Béla
;
Boda, Zsolt
Group Norms and Policy Preferences
: From Bullying to Populist Attitudes
[s.l.], Nemzetközi :
[s.n.]
(2022)
,
20 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:32698572
Nyilvános
Forrás
Könyv (Műhelytanulmány )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0
Műhelytanulmány (Könyv) | Tudományos
[32698572]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
7.
Keller, T
;
Takács, K
;
Elwert, F
Yes, You Can! Effects of Transparent Admission Standards on High School Track Choice
: A Randomized Field Experiment
SOCIAL FORCES
101
:
1
pp. 341-368. , 28 p.
(2022)
DOI
REAL
WoS
Scopus
Közlemény:32242049
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32242049]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Kiss, H J
;
Keller, T
The short-term effect of COVID-19 on schoolchildren's generosity
APPLIED ECONOMICS LETTERS
29
:
9
pp. 842-846. , 6 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Közlemény:31896928
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 9
| Független: 8 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 4 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 5 | DOI jelölt: 5
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[31896928]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 9, Független: 8, Függő: 1, Nem jelölt: 0
9.
Keller, T
Attenuating the school context increases students’ academic self-concept
ECONOMICS AND BUSINESS LETTERS
10
:
4
pp. 416-423. , 8 p.
(2021)
DOI
REAL
WoS
Teljes dokumentum
Közlemény:32530778
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32530778]
[Nyilvános]
10.
Keller, T
;
Kiss, H J
Do exhausted primary school students cheat more? A randomized field experiment
PLOS ONE
16
:
12
Paper: e0260141 , 11 p.
(2021)
DOI
REAL
WoS
CorvinusKutatasok
Scopus
Közlemény:32519050
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 4 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 3 | WoS/Scopus jelölt: 3 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32519050]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 4, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2023-05-29 01:15
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás