mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 60 elem 6 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Szalay, Luca ✉
;
Tóth, Zoltán
;
Borbás, Réka
;
Füzesi, István
Progress in developing experimental design skills among junior high school learners
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION
21
:
3
pp. 484-511. , 28 p.
(2024)
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:35424977
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35424977]
[Admin láttamozott]
2.
Borbás, R.
;
Szalay, L.
Diszciplínák tanítása
(2024)
in: Diszciplínák tanítása – a tanítás diszciplínái sorozat, Eötvös Loránd Tudományegyetem, Tanárképző Központ
,
közlésre elfogadva
,
Közlemény:35307908
Nyilvános
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[35307908]
[Nyilvános]
3.
Szalay, L.
;
Borbás, R.
;
Füzesi, I.
;
Tóth, Z.
Kedvcsináló a kísérlettervező képességet és rendszerszemléletű gondolkodást fejlesztő feladatlapok kipróbálásához
Középiskolai kémiai lapok
51
:
4
pp. 323-338. , 16 p.
(2024)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:35307336
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35307336]
[Admin láttamozott]
4.
Szalay, Luca
;
Tóth, Zoltán
;
Borbás, Réka
;
Füzesi, István
Kísérlettervezési képességek fejlesztése a kémia tanulása során
In: Kaposi, József; Kerekesné, Horvát Ilona (szerk.)
Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések
Budapest, Magyarország :
Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Tudományos Albizottság
(2024)
347 p.
pp. 92-110. , 19 p.
Egyéb URL
Egyéb URL
Közlemény:35191301
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35191301]
[Admin láttamozott]
5.
Szalay, Luca
;
Borbás, Réka
;
Füzesi, István
;
Tóth, Zoltán
Kutatásalapú kémiatanulás az általános iskolákban?
MAGYAR KÉMIKUSOK LAPJA
79
:
9
pp. 254-261. , 8 p.
(2024)
REAL-J
Teljes dokumentum
Közlemény:35191290
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35191290]
[Admin láttamozott]
6.
SZALAY, LUCA
;
BORBÁS, RÉKA
;
FÜZESI, ISTVÁN
;
TÓTH, ZOLTÁN
A kutatásalapú kémiatanítás hatása a kísérlettervező képesség fejlődésére és a kísérlettervezés elfogadottságára
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
73
:
5-6
pp. 19-36. , 18 p.
(2023)
Teljes dokumentum
Zárolt
Közlemény:34106247
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34106247]
[Admin láttamozott]
7.
Szalay, Luca
;
Tóth, Zoltán
;
Borbás, Réka
;
Füzesi, István
Scaffolding of experimental design skills
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
24
:
2
pp. 599-623. , 25 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Zárolt
Közlemény:33577454
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 3 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 3 | Scopus jelölt: 4 | WoS/Scopus jelölt: 4 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33577454]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 3, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Szalay, Luca
Kutatásalapú kémiatanítás : Inquiry-based Chemistry Education
MAGYAR TUDOMÁNY
183
:
11
pp. 1420-1429. , 10 p.
(2022)
DOI
EDIT
Egyéb URL
Közlemény:33206679
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33206679]
[Admin láttamozott]
9.
SZALAY, LUCA
;
BORBÁS, RÉKA
;
FÜZESI, ISTVÁN
;
TÓTH, ZOLTÁN
A kémia tantárggyal és a természettudományos kísérletekkel kapcsolatos attitűdök változása egy kutatásalapú természettudomány-tanításhoz kapcsolódó longitudinális vizsgálat során
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
72
:
3-4
pp. 49-73. , 25 p.
(2022)
Közlemény:33080621
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33080621]
[Admin láttamozott]
10.
Luca, Szalay
;
István, Füzesi
;
Réka, Borbás
;
Tóth, Zoltán
Development of experimental design skills - the final results of a longitudinal study
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION: REVISTA DE EDUCACION EN CIENCIAS
22
:
2
pp. 46-53. , 8 p.
(2021)
Teljes dokumentum
Közlemény:33025650
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33025650]
[Admin láttamozott]
2025-02-19 10:17
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás