mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 52 elem 6 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Frányó, Zsófia
;
Tasi, Péter
;
Szijártó, Boglárka
;
Kardos, Barbara
Is There a Place for Regular Mid-Semester Assessments in Higher Education?
In: PIXEL, International Conferences
NEW PERSPECTIVES IN SCIENCE EDUCATION 13th Edition : INTERNATIONAL CONFERENCE PROCEEDINGS
Bologna, Olaszország :
Filodiritto editore
(2024)
pp. 185-192. , 8 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34835093
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34835093]
[Egyeztetett]
2.
Tasi, Peter
;
Kardos, Barbara
;
Szijártó, Boglárka
;
Osipovskaya, Elizaveta
Refining part-time education
: Methodological innovations and best practices in the online era
In: Luis, Gómez Chova; Chelo, González Martínez; Joanna, Lees
ICERI2023 Proceedings 16th International Conference of Education, Research and Innovation
Sevilla, Spanyolország :
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
(2023)
pp. 6727-6735. , 9 p.
DOI
Egyéb URL
Közlemény:34414347
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34414347]
[Egyeztetett]
3.
Tasi, Péter
;
Schneider, Ann-Cathrin
Dimensions of Leadership: Team Academies as Systems
In: Vettraino, Elinor; Urzelai, Berrbizne (szerk.)
Team Academy: Leadership and Teams
New York, Amerikai Egyesült Államok :
Routledge
(2021)
Paper: 8 , 13 p.
DOI
Közlemény:32638204
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Könyvfejezet )
Tudományos
Könyvfejezet (Könyvrészlet) | Tudományos
[32638204]
[Egyeztetett]
4.
Tasi, Péter
;
Faragóné Lepp, Katalin
;
Németh, Tamás
Factors influencing performance appraisal through corporate practice
In: Gábor, Pintér; Szilvia, Csányi; Henrik, Zsiborács (szerk.)
LXI. Georgikon Napok International Scientific Conference : Abstract volume : Innovation Challenges in the 21st Century
Keszthely, Magyarország :
Pannon Egyetem Georgikon Kar
(2019)
131 p.
p. 107
Közlemény:30899799
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[30899799]
[Egyeztetett]
5.
Tasi, Péter
;
Faragóné Lepp, Katalin
;
Németh, Tamás
Trainings to support the introduction of performance appraisal in the light of some company experience
In: Chova, L. Gómez; Martínez, A. López; Torres, I. Candel (szerk.)
ICERI2019 PROCEEDINGS : 12th International Conference of Education, Research and Innovation
Sevilla, Spanyolország :
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
(2019)
9,137 p.
pp. 5565-5569. , 5 p.
Közlemény:31038069
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[31038069]
[Egyeztetett]
6.
Tasi, Péter
;
Faragóné, Lepp Katalin
;
Németh, Tamás
Factors influencing performance appraisal through corporate practice
In: Pintér, Gábor; Csányi, Szilvia; Zsiborács, Henrik (szerk.)
LXI. Georgikon Napok konferenciakötete : Innovációs kihívások a XXI. században
Keszthely, Magyarország :
Pannon Egyetem Georgikon Kar
(2019)
pp. 485-490. , 6 p.
Közlemény:31038087
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[31038087]
[Egyeztetett]
7.
Tasi, Péter
Csoportmunka mint az egyéni és közösségi fejlesztés eszköze
(2018)
konferenciaelőadás
,
PénzSztár Nemzetközi Középiskolai Pénzügyi-Gazdasági Oktatási Konferencia
,
2018. április 19.
,
Közlemény:31340342
Egyeztetett
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[31340342]
[Egyeztetett]
8.
Tasi, Péter
;
Balázsiné, Farkas Katalin
Competence based education-the answer from higher education the labour market?
In: L, Gómez Chova; A, López Martínez; I, Candel Torres (szerk.)
EDULEARN17 Proceedings : 9th International Conference on Education and New Learning Technologies
Barcelona, Spanyolország :
International Academy of Technology, Education and Development (IATED)
(2017)
pp. 6406-6412. , 7 p.
Közlemény:30321312
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[30321312]
[Egyeztetett]
9.
Tasi, Péter
;
Balázsiné, Farkas Katalin
Competence based education - the answer from higher education to the labor market?
(2017)
konferenciaelőadás
,
EDULEARN17
,
Barcelona
,
2017. július 3-5.
,
Közlemény:31339859
Egyeztetett
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[31339859]
[Egyeztetett]
10.
Farkas, Szilveszter
;
Hegedűs, Szilárd
;
Tasi, Péter
Az önkormányzati gazdálkodás mikrotörténete
(2017)
konferenciaelőadás
,
Kutatói Napok 2017: Alkalmazott Tudományok a BGE-n
,
2017.március 27-29.
,
Közlemény:31340281
Egyeztetett
Forrás
Egyéb (Nem besorolt )
Tudományos
Nem besorolt (Egyéb) | Tudományos
[31340281]
[Egyeztetett]
2025-07-10 13:34
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás