mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 115 elem 12 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Hull, Piseth ✉
;
Vígh, Tibor
Teachers' assessment literacy: A descriptive literature review
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Paper: 00317 , 16 p.
(2024)
DOI
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35296478
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 1 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35296478]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 1, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2.
Fejes, Jozsef
;
Mezei, Tímea
;
Vígh, Tibor
Teachers’ Beliefs About the Usefulness and Feasibility of the TARGETS Dimensions (Poster 12)
In:
Proceedings of the 2024 AERA Annual Meeting
Washington DC, Amerikai Egyesült Államok :
American Educational Research Association
(2024)
Paper: 2101964 , 6 p.
DOI
Egyéb URL
Egyéb URL
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35218272
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35218272]
[Egyeztetett]
3.
Mamad, Abderrahim
;
Vígh, Tibor
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT
26
:
2
pp. 181-198. , 18 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:35148415
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Összefoglaló cikk )
Tudományos
Összefoglaló cikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35148415]
[Egyeztetett]
4.
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
17
:
2
pp. 25-39. , 15 p.
(2024)
DOI
REAL
EDIT
Matarka
SZTE Publicatio
Közlemény:35144883
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35144883]
[Egyeztetett]
5.
Mamad, Abderrahim ✉
;
Vígh, Tibor
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context
HELIYON
10
:
11
Paper: e31694 , 16 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
PubMed
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34886034
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34886034]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
6.
Peng, Diya
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
Involving students and experts in creating instruments for students – The example of the Teachers’ Feedback Practice Questionnaire
In: Habók, Anita; Nagy, Márió Tibor (szerk.)
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
101 p.
pp. 81-81. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:34842467
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34842467]
[Egyeztetett]
7.
Hull, Piseth
;
Tibor, Vígh
Preservice teachers’ assessment literacy: A systematic review
In: Habók, Anita; Nagy, Márió Tibor (szerk.)
XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts
Szeged, Magyarország :
Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola
(2024)
101 p.
pp. 85-85. , 1 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Teljes dokumentum
Közlemény:34842425
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34842425]
[Egyeztetett]
8.
Vígh, Tibor ✉
Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education
TEACHING AND TEACHER EDUCATION
145
Paper: 104618 , 13 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34835603
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 4
| Független: 4 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 3
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34835603]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 4, Független: 4, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
17
:
1
pp. 5-21. , 17 p.
(2024)
DOI
REAL
EDIT
Matarka
SZTE Publicatio
Közlemény:34822290
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34822290]
[Egyeztetett]
10.
Fejes, József Balázs ✉
;
Vígh, Tibor
;
Rausch, Attila
;
Mezei, Tímea
;
Szenczi, Beáta
Validation of Hungarian Version of Teacher Responsibility Scale in Pre-Service Teachers
SAGE OPEN
14
:
2
Paper: 21582440241241916 , 14 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
SZTE Publicatio
Közlemény:34789977
Egyeztetett
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34789977]
[Egyeztetett]
2025-02-19 03:22
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás