mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 104 elem 11 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Tary, Blanka
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Szenczi, Beáta
Olvasási stratégiák használata – a MARSI-R validálása 5–8. évfolyamos tanulók körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 76-77. , 2 p.
Közlemény:34424990
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424990]
[Admin láttamozott]
2.
Szenczi, Beáta
;
Vígh, Tíbor
;
Fejes, József Balázs
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Az otthoni olvasástámogató környezet szerepe az olvasási motiváció egyes tényezőinek alakulásában
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 75-75. , 1 p.
Közlemény:34424985
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424985]
[Admin láttamozott]
3.
Hódi, Ágnes
;
Tóth, Edit
;
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs
Nemek közötti különbségek az olvasási motivációban és a szövegformátum-specifikus olvasási teljesítményben második évfolyamos tanulók körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 73-74. , 2 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34424984
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34424984]
[Admin láttamozott]
4.
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs ✉
;
Vígh, Tibor
;
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES
, 23 p.
(2023)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34413321
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34413321]
[Admin láttamozott]
5.
Szenczi, Beáta
;
Földi, Fanni
;
Józsa, Krisztián
A végrehajtó funkciókat vizsgáló ADEXI kérdőív kipróbálása tanulásban akadályozott serdülők körében
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
pp. 176-176. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34220744
Egyeztetett
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34220744]
[Egyeztetett]
6.
Hódi, Ágnes
;
Tary, Blanka
;
Szenczi, Beáta
;
Vígh, Tibor
;
Fejes, József Balázs
Tanárok és tanárjelöltek olvasási stratégiái: szisztematikus szakirodalmi áttekintés
In: Fizel, Natasa; T., Molnár Gizella (szerk.)
150 éve a pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia : Szeged, 2023. október 12-13
Szeged, Magyarország :
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
(2023)
118 p.
pp. 71-72. , 2 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34194473
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34194473]
[Admin láttamozott]
7.
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
;
Szenczi, Beáta
;
Hódi, Ágnes
Pedagógusi nézetek az olvasási stratégiák hasznosságáról és alkalmazhatóságáról
In: Fizel, Natasa; T., Molnár Gizella (szerk.)
150 éve a pedagógusképzésért – Neveléstudományi konferencia : Szeged, 2023. október 12-13
Szeged, Magyarország :
Juhász Gyula Felsőoktatási Kiadó
(2023)
118 p.
pp. 66-67. , 2 p.
SZTE Egyetemi kiadványok
Közlemény:34194456
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34194456]
[Admin láttamozott]
8.
Szekeres, Ágota
;
Szenczi-Velkey, Beáta
Tematikus szerkesztői előszó
GYÓGYPEDAGÓGIAI SZEMLE: A MAGYAR GYÓGYPEDAGÓGUSOK EGYESÜLETÉNEK FOLYÓIRATA
51
:
3
pp. 227-228. , 2 p.
(2023)
Közlemény:34141594
Admin láttamozott
Forrás
Folyóiratcikk (Ismertetés )
Tudományos
Ismertetés (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34141594]
[Admin láttamozott]
9.
Szenczi, Beáta
;
Fejes, József Balázs
;
Vígh, Tibor
Az otthoni olvasástámogató környezet és az olvasási motiváció kapcsolata
In: Petőné Csima, Melinda; Zentai, Gabriella (szerk.)
16. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia: Program és absztraktok
Kaposvár, Magyarország :
Magyar Agrár- és Élettudományi Egyetem Neveléstudományi Intézet
(2023)
168 p.
pp. 147-147. , 1 p.
Közlemény:34088655
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34088655]
[Admin láttamozott]
10.
Tary, Blanka
;
Fejes, József Balázs
;
Hódi, Ágnes
;
Szenczi, Beáta
;
Vígh, Tibor
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA
16
:
1
pp. 1-22. , 22 p.
(2023)
DOI
REAL
EDIT
SZTE Publicatio
Közlemény:34088559
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34088559]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2024-04-20 07:51
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás