@{MTMT:34150081, title = {Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34150081}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Csernyák László Konferencia}, unique-id = {34150081}, keywords = {online oktatás; online számonkérés; hallgatói attítűd; online csalás}, year = {2023}, pages = {25-25} } @inproceedings{MTMT:34140270, title = {Az online számonkérés hatása a hallgatói attitűdre és a tanulmányi eredményekre}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34140270}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {I. Csernyák László konferencia közleményei}, doi = {10.29180/978-615-6342-61-4_19}, unique-id = {34140270}, year = {2023}, pages = {202-213} } @misc{MTMT:34094411, title = {AZ ÚJ RENDSZERŰ OKLEVES TECHNIKUSKÉPZÉS BEVEZETÉSÉNEK MÓDSZERTANI KÉRDÉSEI - ESETTANULMÁNY}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34094411}, author = {Takács, Anna Mária and Kaderják, Gyula and Lázár, Edit and Nemes, Teréz Erzsébet}, unique-id = {34094411}, year = {2022} } @book{MTMT:31870092, title = {Légy jógi}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31870092}, isbn = {9789638933027}, author = {Maheśvarānanda Paramhans, Swāmi}, publisher = {Magyar Országos Jóga Unió}, unique-id = {31870092}, year = {2013} } @article{MTMT:31870123, title = {CRM rendszerek adatvédelmi kérdései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31870123}, author = {Kaderják, Gyula}, journal-iso = {PERSPECTIVE}, journal = {KITEKINTÉS - PERSPECTIVE: REVISTA DE STIINTA SI CULTURA}, volume = {15}, unique-id = {31870123}, issn = {1454-9921}, abstract = {Jelen tanulmány célja annak áttekintése, hogy a hazánkban is egyre népszerűbb ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek (CRM) alkalmazása milyen veszélyeket rejt adatbiztonsági szempontból, különösen a külső (internetes) illetve belső (intranetes) adathalászat vonatkozásában. A CRM rendszerek adatvédelmi szempontból különösen kritikus alkalmazások, hiszen adattárházai kincsesbányái a személyes adatoknak – így az elektronikus bűnözés egyre népszerűbb célpontjai is. Az esetenként gigászi mennyiségű ügyfél-adat megszerzése és elemzése jelentős versenyelőnnyel kecsegtet, a személyes adatokkal való visszaélés viszonylag könnyű lehetőségét kínálja a kiber-bűnözők számára.}, year = {2011}, eissn = {2064-504X}, pages = {80-89} } @book{MTMT:31870097, title = {Mantrák}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31870097}, isbn = {9789630815925}, editor = {Kaderják, Gyula}, publisher = {Regionális Jóga a Mindennapi Életben Egyesület}, unique-id = {31870097}, year = {2011} } @{MTMT:31870126, title = {CRM rendszerek adatvédelmi kérdései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31870126}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Matematikát, fizikát és informatikát oktatók XXXIV. konferenciája = XXXIVth Conference of Mathematics, Physics and IT teachers}, unique-id = {31870126}, abstract = {Jelen tanulmány célja annak áttekintése, hogy a hazánkban is egyre népszerűbb ügyfélkapcsolat-menedzsment rendszerek (CRM) alkalmazása milyen veszélyeket rejt adatbiztonsági szempontból, különösen a külső (internetes) illetve belső (intranetes) adathalászat vonatkozásában. Az Eurostat adatai szerint ma már nincs Európában egyetlen olyan közepes és nagyvállalat sem, mely ne használna valamilyen Internet szolgáltatást. Az Internethez és egyéb elektronikus kommunikációhoz való kapcsolódás a vállalati szférában esetenként olyan erős, hogy az Internet szolgáltatás hosszabb-rövidebb időtartamú leállása a külső és belső folyamatoknak akár teljes összeomlását is okozhatja. Az ilyen értelemben vett rendkívüli kiszolgáltatottság növekedése egyre kifinomultabb biztonsági megoldásokat követel. A CRM rendszerek e tekintetben különösen kritikus alkalmazások, hiszen kifejezett céljuk az ügyfelekhez kapcsolódó valamennyi tranzakciós adat valamennyi kommunikációs csatornán keresztül való rögzítése és utólagos elemzése az ügyfél-kapcsolatok javítása, végső soron a profit növelése érdekében. A CRM rendszerek adattárházai tehát kincsesbányái a személyes adatoknak, így az elektronikus bűnözés egyre népszerűbb célpontjai is. Az esetenként gigászi mennyiségű ügyfél-adat megszerzése és elemzése jelentős versenyelőnnyel kecsegtet, másrészt a személyes adatokkal való visszaélés viszonylag könnyű lehetőségét kínálja a cyber-bűnözők számára.}, year = {2010} } @inproceedings{MTMT:31870115, title = {CRM adattárházak adatvédelmi kérdései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31870115}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Pénz és társadalom: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből}, unique-id = {31870115}, abstract = {Data protection aspects of CRM data warehouses The object of this study is a comprehensive review of the risks of customer relationship management systems, in terms of data security with regard to the field of intranet and internet phishing. The CRM systems are critical applications because their data warehouses are treasury of the personal data, so they are main targets of the e-crimes. Obtaining and analyzing this typically high amount of customer data offer significant benefits in the business competition, on the other hand it gives an easy chance for cyber-criminals to abuse of personal data and privacy}, year = {2010}, pages = {170-174} } @inproceedings{MTMT:1382407, title = {Adatvédelem az ügyfélkapcsolat menedzsmentben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1382407}, author = {Kaderják, Gyula and Herdon, Miklós}, booktitle = {Agricultural Informatics 2010: Summer University and Conference on Information Technology in Agriculture and Rural Development}, unique-id = {1382407}, year = {2010}, pages = {260-266}, orcid-numbers = {Herdon, Miklós/0009-0006-1631-6554} } @book{MTMT:31965471, title = {Vezetői rendszerek és kockázatkezelés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31965471}, author = {Quino, Bernard and Jánosa, András and Ivanyos, János and Juhász, Imre and Kaderják, Gyula and Nocker, Manuela and Prause, Gunnar and Bretones, Daniel}, publisher = {[s.n.]}, unique-id = {31965471}, year = {2009} }