mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 59 elem 6 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Timpe-Laughlin, Veronika ✉
;
Dombi, Judit
;
Sydorenko, Tetyana
;
Sasayama, Shoko
L2 learners’ pragmatic output in a face-to-face vs. a computer-guided role-play task: Implications for TBLT
LANGUAGE TEACHING RESEARCH
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34092049
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 2
| Független: 2 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 2
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34092049]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 2, Független: 2, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2.
Timpe-Laughlin, Veronika ✉
;
Sydorenko, Tetyana
;
Dombi, Judit
Human versus machine: investigating L2 learner output in face-to-face versus fully automated role-plays
COMPUTER ASSISTED LANGUAGE LEARNING
37
:
1-2
pp. 149-178. , 30 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:32726691
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 14
| Független: 12 | Függő: 2 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 7 | Scopus jelölt: 11 | WoS/Scopus jelölt: 12 | DOI jelölt: 11
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32726691]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 14, Független: 12, Függő: 2, Nem jelölt: 0
3.
Dombi, Judit
;
Sipos, Norbert
;
Vörös, Zoltán
A megváltozott tanulási környezet digitális eszközei – hallgatói tapasztalatok a Pécsi Tudományegyetemen
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
72
:
9-10
pp. 47-67. , 21 p.
(2022)
Repozitóriumban
Matarka
Közlemény:33559565
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33559565]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
4.
Dombi, Judit
;
Egervári, Dóra
;
Fodorné, Tóth Krisztina
;
Simon, Krisztián
;
Sipos, Norbert
;
Vörös, Zoltán
;
Fodorné, Tóth Krisztina
(szerk.)
Fehér Könyv a digitális oktatás- és tanulástámogatásról
Pécs, Magyarország :
Pécsi Tudományegyetem
(2022)
,
219 p.
ISBN:
9789634299301
ISBN:
9789634299318
ISBN:
9789634299325
Közlemény:33074848
Admin láttamozott
Forrás
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 1
| Független: 0 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 1
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[33074848]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 1, Független: 0, Függő: 1, Nem jelölt: 0
5.
Dombi, Judit ✉
;
Sydorenko, Tetyana
;
Timpe-Laughlin, Veronika
Common ground, cooperation, and recipient design in human-computer interactions
JOURNAL OF PRAGMATICS
193
pp. 4-20. , 17 p.
(2022)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Egyéb URL
Közlemény:32772920
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 8
| Független: 7 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 6 | WoS/Scopus jelölt: 7 | DOI jelölt: 7
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32772920]
[Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 8, Független: 7, Függő: 1, Nem jelölt: 0
6.
Judit, Dombi
Common (?) Ground in Spoken Academic Interactions: Reasons behind Misfiring
In: Györke, Ágnes; Adorján, Mária; Bojti, Zsolt; Dobó, Levente; Zsámán, Jetta (szerk.)
15th Biennial HUSSE Conference : Abstracts
Budapest, Magyarország :
Károli Gáspár Református Egyetem Anglisztika Intézet
(2022)
199 p.
pp. 53-53. , 1 p.
Közlemény:32714418
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[32714418]
[Admin láttamozott]
7.
Dombi, Judit
;
Sipos, Norbert
;
Vörös, Zoltán
;
Egervári, Dóra
;
Simon, Krisztián
;
Fodorné Tóth, Krisztina
;
Ambrus, Attila József
Online vagy sem - mitől függhet a jövő?
: Hallgatói tapasztalatok és jövőbeni preferenciák összefüggései a Pécsi Tudományegyetemen
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
31
:
11-12
pp. 130-152. , 23 p.
(2021)
DOI
Egyéb URL
Közlemény:32643002
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 6
| Független: 5 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 1 | Scopus jelölt: 2 | WoS/Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 4
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[32643002]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 6, Független: 5, Függő: 1, Nem jelölt: 0
8.
Dringó-Horváth, Ida
;
Dombi, Judit
;
Hülber, László
;
Menyhei, Zsófia
;
M., Pintér Tibor
;
Papp-Danka, Adrienn
Educational Technology in Higher Education – Methodological Considerations
Budapest, Magyarország :
: ICT Research Centre Károli Gáspár University of the Reformed Church in Hungary
(2021)
ISBN:
9786155961694
Közlemény:32493856
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyv (Szakkönyv )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 3
| Független: 3 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | DOI jelölt: 2
Szakkönyv (Könyv) | Tudományos
[32493856]
[Nyilvános]
Nyilvános idéző összesen: 3, Független: 3, Függő: 0, Nem jelölt: 0
9.
Fodorné, Tóth Krisztina
;
Sipos, Norbert
;
Dombi, Judit
Digitális tanulás, e-learning modellek, e-didaktika
Pécs, Magyarország :
Pécsi Tudományegyetem
(2021)
Közlemény:32090999
Nyilvános
Forrás
Könyv (Oktatási anyag )
Oktatási
Oktatási anyag (Könyv) | Oktatási
[32090999]
[Nyilvános]
10.
Dombi, Judit
Intercultural Communicative Competence and Individual Differences
: A Model for Advanced EFL Learners
Newcastle upon Tyne, Egyesült Királyság / Anglia :
Cambridge Scholars Publishing
(2021)
,
202 p.
ISBN:
9781527566521
Google books
Közlemény:31903403
Admin láttamozott
Forrás Idéző
Könyv (Monográfia )
Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 9
| Független: 9 | Függő: 0 | Nem jelölt: 0 | Scopus jelölt: 1 | WoS/Scopus jelölt: 1 | DOI jelölt: 8
Monográfia (Könyv) | Tudományos
[31903403]
[Admin láttamozott]
Nyilvános idéző összesen: 9, Független: 9, Függő: 0, Nem jelölt: 0
2024-04-19 10:55
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás