TY - JOUR AU - Dominek, Dalma Lilla AU - Földvári-Uricska, Erna AU - Czékmán, Balázs AU - Dani, Erzsébet AU - Barnucz, Nóra TI - A digitális flow világa. Egy kísérlet első eredményei TS - Egy kísérlet első eredményei JF - TUDÁSMENEDZSMENT J2 - TUDÁSMENEDZSMENT VL - 24 PY - 2023 IS - 2 SP - 85 EP - 100 PG - 16 SN - 1586-0698 DO - 10.15170/TM.2023.24.2.8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34492534 ID - 34492534 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Dani, Erzsébet TI - Az „objektív” tudománymetria alkalmazásának hatásai és ellenhatásai a kutatói teljesítményértékelésben, tudományterületi megközelítésben JF - EDUCATIO J2 - EDUCATIO VL - 32 PY - 2023 IS - 3 SP - 454 EP - 469 PG - 16 SN - 1216-3384 DO - 10.1556/2063.32.2023.3.7 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34453059 ID - 34453059 AB - Egy korábbi tanulmányban a Glänzel-mítoszok kontextusában próbáltuk értelmezniazokat a hiteket-tévhiteket, utakat és tévutakat, melyeket a tudománymetria„objektív mérőszámainak” összes tudományterületre történő, a területisajátosságokkal mit sem törődő, egységes alkalmazása generált. A közelmúltbanlezajlott egyetemi modellváltás és az oktatói teljesítményértékelés bevezetésemég inkább előtérbe helyezte a tudománymetriát, különösen pedig atudományterületi anomáliákat. Jelen diszkusszióban arra teszünk kísérletet, hogymegvizsgáljuk: a Q-minősítésű folyóiratok előnyben részesítése milyen hatássalvan a humán tudományok oktatóinak-kutatóinak teljesítményére; illetve, ennekkövetkeztében hogyan szorulnak háttérbe a Magyar Tudományos Akadémiaszakosztályai által minősítettnek tekintett magyar folyóiratok; hogyan mondellent egymásnak a tudományos teljesítményértékelési pontrendszer és atudományos előmeneteli szempontrendszer; mit jelent az, hogy a magyar kutatóezek kettős szorításában dolgozik; és ezeknek milyen hosszú távú hatásait lehetprognosztizálni? LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Dani, Erzsébet TI - Analogous versus Digital Reading. A Comparative Study JF - ACTA UNIVERSITATIS SAPIENTIAE PHILOLOGICA J2 - ACTA UNIV SAP PHILOLOGICA VL - 15 PY - 2023 IS - 1 SP - 177 EP - 191 PG - 15 SN - 2067-5151 DO - 10.2478/ausp-2023-0012 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34352911 ID - 34352911 AB - The growing digitalization of our world is not only changing the way we process information but also raises new questions regarding the manner in which we read and comprehend digital texts. The way the digital text structures information is different from how traditional printed texts do it. Therefore, the receiver needs new strategies of text acquisition. It is not the well-known generalities related to the subject that my proposed study intends to regurgitate. Rather, it aims to focus on and attempts to explore some so far mostly ignored or only tangentially (if at all) mentioned aspects of the matter such as: 1) the literary (e.g. fictional) versus non-fiction nature of the digital text; 2) how digital reading culture affects analogue (print) reading culture; 3) a comparative generational view, i.e. similar or diverging features of the above factors, depending on whether the receiver of the text is a Generation X or a Generation Z reader, the former raised on printed books being the product of the “Gutenberg Galaxy,” while the latter is shaped both by the Gutenberg but primarily by the “Neumann Galaxy.” LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Szabó, Dóra AU - Dani, Erzsébet TI - A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával JF - KÖZÖSSÉGI KAPCSOLÓDÁSOK - TANULMÁNYOK KULTÚRÁRÓL ÉS OKTATÁSRÓL J2 - KAPOCS VL - 2023 PY - 2023 IS - 3 SP - 91 EP - 100 PG - 10 SN - 2786-3484 DO - 10.14232/kapocs.2023.1.91-100 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34106265 ID - 34106265 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Szabó, Dóra AU - Dani, Erzsébet ED - Brian, D. Beitzel TI - Teachers as influencers? - the education influencer concept in Hungary T2 - Book of Abstracts of the 6th International Conference on Future of Education 2023 (Future Edu 2023) PB - International Institute of Knowledge Management CY - Pitakotte SN - 9786245746378 PY - 2023 SP - 81 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34036796 ID - 34036796 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Barnucz, Nóra AU - Dominek, Dalma Lilla AU - Czékmán, Balázs AU - Földvári-Uricska, Erna AU - Gallé, Erika AU - Dani, Erzsébet ED - Gümgör, Nazife TI - Applying Augmented Reality and Multimedia in ESP Classes T2 - Üsküdar Üniversitesi İletişim Fakültesi 10.Uluslararası İletişim Günleri Dijital Kapitalizm ve İletişim Sempozyumu Bildiri Özetleri Kitabı Üsküdar University Faculty of Communication [10th International Communication Days Digital Capitalism and Communication Symposium Abstracts Book] PB - Üsküdar University Faculty of Communication CY - Istanbul SN - 9786059596763 PY - 2023 SP - 71 EP - 71 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34028026 ID - 34028026 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Dani, Erzsébet AU - Szabó, Dóra ED - Szirmai, Éva ED - Hevesi, Tímea ED - Urbanik, Tímea TI - A könyvtárak médiatudatossága és az olvasóvá nevelés stratégiái a közösségi média hozzájárulásával T2 - KAPOCS (Kultúra, Könyvtár, Közösség – Andragógia – Pedagógia – Oktatás – KutatóCSoport) Generációk – egymás közt = Generations among generations Konferencia PB - SZTE JGYPK Művelődéstudományi Intézet CY - Szeged SN - 9786155946967 PY - 2023 SP - [26 EP - 28] UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33768099 ID - 33768099 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Dóra, Szabó AU - Dani, Erzsébet TI - Smartphones and social media as status symbol of Gen Z JF - FOLIA TORUNIENSIA J2 - FOL TORUNIENSIA VL - 28 PY - 2022 SP - 87 EP - 111 PG - 25 SN - 1641-3792 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34427946 ID - 34427946 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Dominek, Dalma Lilla AU - Barnucz, Nóra AU - Földvári-Uricska, Erna AU - Czékmán, Balázs AU - Dani, Erzsébet ED - Nazife, Güngör TI - Applying Artificial Intelligence in English for Law Enforcement in the Digital Age T2 - 9th International Communication Days. Communication Studies in the Digital Age konferencia PB - Üsküdar University Faculty of Communication CY - Istanbul SN - 9786059596602 PY - 2022 SP - 72 EP - 72 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34021872 ID - 34021872 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Barnucz, Nóra AU - Dominek, Dalma Lilla AU - Uricska, Erna AU - Czékmán, Balázs AU - Dani, Erzsébet ED - Nazife, Güngör TI - Applying Artificial Intelligence in English for Law Enforcement in the Digital Age T2 - 9th International Communication Days. Communication Studies in the Digital Age konferencia PB - Üsküdar University Faculty of Communication CY - Istanbul SN - 9786059596602 PY - 2022 SP - 72 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33610931 ID - 33610931 LA - English DB - MTMT ER -