mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 263 elem 27 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Andrási, Krisztina
;
Király, Ildikó
“Generalize or not to generalize?” - exploring children’s inferences about information encountered in game episodes
In:
BCCCD 2024 Budapest CEU Conference on Cognitive Development : Program and Abstracts
Budapest, Magyarország
(2024)
p. 80
Közlemény:34816874
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34816874]
[Nyilvános]
2.
Andrási, Krisztina
;
Oláh, Katalin
;
Zsoldos, Rebeka Anna
;
Király, Ildikó
Preschoolers retain more details from event sequences 1 week following an in-group demonstration
JOURNAL OF EXPERIMENTAL CHILD PSYCHOLOGY
238
Paper: 105781
(2024)
DOI
WoS
EDIT
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:34216541
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34216541]
[Nyilvános]
3.
Attila, Keresztes
;
Hunor, Kis
;
Ildikó, Király
Constructing a task battery to assess hippocampal neural computations supporting memory in early development
In: Faculty, of Psychology and Education Sciences University of Porto
ABSTRACT BOOK - 23° CONFERENCE OF THE EUROPEAN SOCIETY FOR COGNITIVE PSYCHOLOGY : ESCOP 2023
University of Porto
(2023)
300 p.
p. 189
Teljes dokumentum
Közlemény:34729102
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34729102]
[Nyilvános]
4.
Alexandra, Kelemen
;
András, Sziklai
;
Krisztina, Andrási
;
Rebeka, Zsoldos
;
Réka, Schvajda
;
Ildikó, Király
The effect of virtual space for theory of mind in 4-year-olds
In:
14th Dubrovnik Conference on Cognitive Science: Mechanisms of Collective Decision-making for Cooperative Actions - Abstract Book
(2023)
82 p.
p. 54 Paper: PS3-1
Teljes dokumentum
Közlemény:34579835
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34579835]
[Egyeztetett]
5.
Rebeka, Zsoldos
;
Ildikó, Király
Discovering the Unknown: Investigating How Information Delivery and Instruction Type Affects Children's Exploratory Play
In:
14th Dubrovnik Conference on Cognitive Science: Mechanisms of Collective Decision-making for Cooperative Actions - Abstract Book
(2023)
82 p.
p. 47 Paper: PS2-12
Teljes dokumentum
Közlemény:34579827
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34579827]
[Egyeztetett]
6.
Hunor, Kis
;
Király, Ildikó
;
Attila, Keresztes
A developmental shift between specificity and generalization in early childhood - A longitudinal study
In:
Work in Progress Symposium 2023: Program and Abstracts
ELTE PPK Kognitív Pszichológia Tanszék
(2023)
14 p.
p. 12
Teljes dokumentum
Közlemény:34345206
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34345206]
[Egyeztetett]
7.
Rebeka, Zsoldos
;
Ildikó, Király
Investigating the role of pedagogical feedback in children's explorative behavior. Pilot study
In:
Work in Progress Symposium 2023: Program and Abstracts
ELTE PPK Kognitív Pszichológia Tanszék
(2023)
14 p.
p. 9
Teljes dokumentum
Közlemény:34345172
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34345172]
[Egyeztetett]
8.
Forgács, Bálint
;
Judit, Gervain
;
Eugenio, Parise
;
Ildikó, Király
The Development of the Social N400: Semantic Systems Are Utilized to Mentalize From Infancy to Adulthood
In:
BCCCD Budapest CEU Conference on Cognitive Development - 2023 Program and Abstracts
Central European University
(2023)
p. 97
Teljes dokumentum
Közlemény:34133090
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34133090]
[Egyeztetett]
9.
Schvajda, réka
;
Andrási, Krisztina
;
Zsoldos, Rebeka Anna
;
Király, Ildikó
Where is the car I saw someone hide on the screen? - Investigating 18 month-olds' understanding of online communication
In:
14th Dubrovnik Conference on Cognitive Science: Mechanisms of Collective Decision-making for Cooperative Actions - Abstract Book
(2023)
82 p.
pp. 61-61. Paper: PS3-8 , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:33940623
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[33940623]
[Egyeztetett]
10.
Andrási, Krisztina
;
Király, Ildikó
“The Red Spots Are Now Lava, We Shouldn’t Step on Them”—The Joint Creation of Novel Arbitrary Social Contexts in Pretend Play
Open Mind
7
pp. 283-293. , 11 p.
(2023)
DOI
Scopus
Egyéb URL
Közlemény:33918402
Egyeztetett
Forrás Duplum
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33918402]
[Egyeztetett]
2024-04-26 10:47
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás