TY - JOUR AU - Lendvai, Edina AU - Kőműves, Hédi TI - Niche marketing alkalmazása a kézműves élelmiszerek piacán – hogyan hatott a koronavírus az alkalmazott marketing mixre? JF - JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK J2 - JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY VL - 18 PY - 2023 IS - 3-4 SP - 99 EP - 106 PG - 8 SN - 1788-7593 DO - 10.14232/jtgf.2023.3-4.99-106 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661986 ID - 34661986 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lendvai, Edina AU - Krausz, Ádám TI - Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – egy online felmérés tükrében JF - JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK J2 - JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY VL - 18 PY - 2023 IS - 3-4 SP - 51 EP - 60 PG - 10 SN - 1788-7593 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661937 ID - 34661937 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lendvai, Edina AU - Borbás, Anna TI - Egy egyedi szoftver cégeknél történő használatának következményei JF - JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK J2 - JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY VL - 18 PY - 2023 IS - 3-4 SP - 11 EP - 19 PG - 9 SN - 1788-7593 DO - 10.14232/jtgf.2023.3-4.11-19 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661907 ID - 34661907 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lendvai, Edina AU - Borbás, Anna ED - Dobozi, Réka ED - Mihalkó, József ED - Pappné Sziládi, Katalin TI - Kézzel vagy géppel? – Egy digitális transzformáció iránti igény felmérésének eredményei T2 - Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században PB - Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar CY - Szeged SN - 9789633069288 PY - 2023 SP - 64 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742055 ID - 33742055 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Borbás, Anna AU - Lendvai, Edina ED - Dobozi, Réka ED - Mihalkó, József ED - Pappné Sziládi, Katalin TI - Egy egyedi szoftver hatékonyságának felmérése kvalitatív kutatások segítségével T2 - Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században PB - Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Kar CY - Szeged SN - 9789633069288 PY - 2023 SP - 18 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33741952 ID - 33741952 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lendvai, Edina AU - Dobos-Nagy, Diana TI - Consumption of organic and gluten-free products of Abonett Kft. (Ltd.) - in the light of a questionnaire survey JF - ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA J2 - REV FAC ENG ANALECTA TECH SZEGED VL - 17 PY - 2023 IS - 1 SP - 44 EP - 51 PG - 8 SN - 1788-6392 DO - 10.14232/analecta.2023.1.44-51 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33571340 ID - 33571340 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lendvai, Edina AU - Dobos-Nagy, Diána ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs ED - Nagy, Katalin TI - Az Abonett Kft bio- és gluténmentes termékeinek fogyasztása – egy kérdőíves felmérés tükrében T2 - TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai PB - Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet CY - Miskolc SN - 9789633582763 PY - 2022 SP - 252 EP - 261 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33366756 ID - 33366756 AB - Az egészséges életmód kifejezés szinte beleég a gondolkodásmódunkba. Ugyanakkor egyre gyakoribbak az egyes allergének miatti betegségek is. Így óhatatlan, hogy sokan a hagyományos kenyér helyett új táplálékforrás után kutatnak. Nekik kínál alternatív megoldást az Abonett termékcsalád. Munkánk során ezen termékek ismertségét, fogyasztását, valamint a róluk alkotott véleményeket igyekeztünk felmérni. Ennek érdekében online kérdőíves felmérést végeztünk 2021 őszén, melyet közösségi oldalakon osztottunk meg. Véleményünk szerint lehetséges opció az új szegmensek felé történő nyitás, mint például a rizsalapú extrudált termék, levesgyöngy vagy akár az édes-sós ízesítésű snackek. A különleges alapanyagok, ízvilágok alkalmazása érdekes lehet a vevők számára. A kutatásunk során nyert információk segítségül lehetnek a vállalat marketingstratégai tervezése során, illetve a fogyasztókkal kapcsolatos magatartástípusok elemzésénél LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Lendvai, Edina AU - Beya, Hachani TI - CONSUMER ATTITUDE IN THE FITNESS FOOD MARKET - NETNOGRAPHIC RESEARCH PB - Eliva Press CY - Chisinau PY - 2022 SN - 9789994982851 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33186174 ID - 33186174 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lendvai, Edina AU - Tóth, Gábor TI - Customer acquisition activities of web stores JF - ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA J2 - REV FAC ENG ANALECTA TECH SZEGED VL - 16 PY - 2022 IS - 1 SP - 90 EP - 96 PG - 7 SN - 1788-6392 DO - 10.14232/analecta.2022.1.90-96 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33136978 ID - 33136978 AB - Based on the domestic and international market trends of the last decades, it can be stated that the number and turnover of web stores, internet commerce is growing dynamically from year to year. The aim of our research is to explore the effective, proven customer acquisition methods of modern web stores. As part of this, the subject of our literature research was to explore the popular advertising platforms for web stores and their basic marketing principles and their optimal structure based on them. In our professional research, on the one hand, we explored through structured interviews what methods and communication are considered effective by the three webshops competing and selling in the different markets based on their experiences. On the other hand, we examined the shopping habits and preferences of consumers in the form of a questionnaire. The information obtained in this way can be crucial in planning the marketing strategy for any existing or new web store. We have found that one of the most important attributes in acquiring customers is reliability. From the beginning, you should strive for positive customer reviews as well as regular value creation proficiency must be demonstrated through content production, with which the business can build a committed community. LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lendvai, Edina TI - Fitness food– literature review and short international study case JF - INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT INVENTION J2 - INT J BUSINESS MANAG INVENT VL - 11 PY - 2022 IS - 7 SP - 114 EP - 119 PG - 6 SN - 2319-801X UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33031830 ID - 33031830 AB - The fitness market is became one of the most important social transformations of the 21st century. The number of people interested in sport has not stopped to increase, so we can speak about a field with dual demographic and economic issues. Our aim to know the youth’s opinion about the fitness food. To reach our goal, we made an online questionnaire, and analysed the answers. The fitness food became extremely popular and thanks to social media people are more opened to this type of food.73.9% of the sample prefers the homemade fitness food and the rest prefer the industrial fitness food. We would like to continuous this research – by netnographic survey. LA - English DB - MTMT ER -