@article{MTMT:34661986, title = {Niche marketing alkalmazása a kézműves élelmiszerek piacán – hogyan hatott a koronavírus az alkalmazott marketing mixre?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661986}, author = {Lendvai, Edina and Kőműves, Hédi}, doi = {10.14232/jtgf.2023.3-4.99-106}, journal-iso = {JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY}, journal = {JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK}, volume = {18}, unique-id = {34661986}, issn = {1788-7593}, year = {2023}, eissn = {2676-9867}, pages = {99-106} } @article{MTMT:34661937, title = {Vállalatok társadalmi felelősségvállalása – egy online felmérés tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661937}, author = {Lendvai, Edina and Krausz, Ádám}, journal-iso = {JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY}, journal = {JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK}, volume = {18}, unique-id = {34661937}, issn = {1788-7593}, year = {2023}, eissn = {2676-9867}, pages = {51-60} } @article{MTMT:34661907, title = {Egy egyedi szoftver cégeknél történő használatának következményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34661907}, author = {Lendvai, Edina and Borbás, Anna}, doi = {10.14232/jtgf.2023.3-4.11-19}, journal-iso = {JELENKORI TÁRSAD GAZD FOLY}, journal = {JELENKORI TÁRSADALMI ÉS GAZDASÁGI FOLYAMATOK}, volume = {18}, unique-id = {34661907}, issn = {1788-7593}, year = {2023}, eissn = {2676-9867}, pages = {11-19} } @{MTMT:33742055, title = {Kézzel vagy géppel? – Egy digitális transzformáció iránti igény felmérésének eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33742055}, author = {Lendvai, Edina and Borbás, Anna}, booktitle = {Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században}, unique-id = {33742055}, year = {2023}, pages = {64-65} } @{MTMT:33741952, title = {Egy egyedi szoftver hatékonyságának felmérése kvalitatív kutatások segítségével}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33741952}, author = {Borbás, Anna and Lendvai, Edina}, booktitle = {Műszaki, technológiai és gazdasági kihívások a 21. században}, unique-id = {33741952}, year = {2023}, pages = {18-19} } @article{MTMT:33571340, title = {Consumption of organic and gluten-free products of Abonett Kft. (Ltd.) - in the light of a questionnaire survey}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33571340}, author = {Lendvai, Edina and Dobos-Nagy, Diana}, doi = {10.14232/analecta.2023.1.44-51}, journal-iso = {REV FAC ENG ANALECTA TECH SZEGED}, journal = {ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA}, volume = {17}, unique-id = {33571340}, issn = {1788-6392}, year = {2023}, eissn = {2064-7964}, pages = {44-51} } @inbook{MTMT:33366756, title = {Az Abonett Kft bio- és gluténmentes termékeinek fogyasztása – egy kérdőíves felmérés tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33366756}, author = {Lendvai, Edina and Dobos-Nagy, Diána}, booktitle = {TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai}, unique-id = {33366756}, abstract = {Az egészséges életmód kifejezés szinte beleég a gondolkodásmódunkba. Ugyanakkor egyre gyakoribbak az egyes allergének miatti betegségek is. Így óhatatlan, hogy sokan a hagyományos kenyér helyett új táplálékforrás után kutatnak. Nekik kínál alternatív megoldást az Abonett termékcsalád. Munkánk során ezen termékek ismertségét, fogyasztását, valamint a róluk alkotott véleményeket igyekeztünk felmérni. Ennek érdekében online kérdőíves felmérést végeztünk 2021 őszén, melyet közösségi oldalakon osztottunk meg. Véleményünk szerint lehetséges opció az új szegmensek felé történő nyitás, mint például a rizsalapú extrudált termék, levesgyöngy vagy akár az édes-sós ízesítésű snackek. A különleges alapanyagok, ízvilágok alkalmazása érdekes lehet a vevők számára. A kutatásunk során nyert információk segítségül lehetnek a vállalat marketingstratégai tervezése során, illetve a fogyasztókkal kapcsolatos magatartástípusok elemzésénél}, keywords = {Egészséges életmód; élelmiszerfogyasztás; kérdőíves felmérés}, year = {2022}, pages = {252-261} } @book{MTMT:33186174, title = {CONSUMER ATTITUDE IN THE FITNESS FOOD MARKET - NETNOGRAPHIC RESEARCH}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33186174}, isbn = {9789994982851}, author = {Lendvai, Edina and Beya, Hachani}, publisher = {Eliva Press}, unique-id = {33186174}, keywords = {netnography; fittness; Marketing research methodology; Qualitative consumer research}, year = {2022} } @article{MTMT:33136978, title = {Customer acquisition activities of web stores}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33136978}, author = {Lendvai, Edina and Tóth, Gábor}, doi = {10.14232/analecta.2022.1.90-96}, journal-iso = {REV FAC ENG ANALECTA TECH SZEGED}, journal = {ANALECTA TECHNICA SZEGEDINENSIA}, volume = {16}, unique-id = {33136978}, issn = {1788-6392}, abstract = {Based on the domestic and international market trends of the last decades, it can be stated that the number and turnover of web stores, internet commerce is growing dynamically from year to year. The aim of our research is to explore the effective, proven customer acquisition methods of modern web stores. As part of this, the subject of our literature research was to explore the popular advertising platforms for web stores and their basic marketing principles and their optimal structure based on them. In our professional research, on the one hand, we explored through structured interviews what methods and communication are considered effective by the three webshops competing and selling in the different markets based on their experiences. On the other hand, we examined the shopping habits and preferences of consumers in the form of a questionnaire. The information obtained in this way can be crucial in planning the marketing strategy for any existing or new web store. We have found that one of the most important attributes in acquiring customers is reliability. From the beginning, you should strive for positive customer reviews as well as regular value creation proficiency must be demonstrated through content production, with which the business can build a committed community.}, year = {2022}, eissn = {2064-7964}, pages = {90-96}, orcid-numbers = {Lendvai, Edina/0000-0003-1689-7492} } @article{MTMT:33031830, title = {Fitness food– literature review and short international study case}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33031830}, author = {Lendvai, Edina}, journal-iso = {INT J BUSINESS MANAG INVENT}, journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT INVENTION}, volume = {11}, unique-id = {33031830}, issn = {2319-801X}, abstract = {The fitness market is became one of the most important social transformations of the 21st century. The number of people interested in sport has not stopped to increase, so we can speak about a field with dual demographic and economic issues. Our aim to know the youth’s opinion about the fitness food. To reach our goal, we made an online questionnaire, and analysed the answers. The fitness food became extremely popular and thanks to social media people are more opened to this type of food.73.9% of the sample prefers the homemade fitness food and the rest prefer the industrial fitness food. We would like to continuous this research – by netnographic survey.}, keywords = {fitness; literature review; online survey; international questionnaire}, year = {2022}, eissn = {2319-8028}, pages = {114-119} }