mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 244 elem 25 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Hijjatul, Qamariah
;
Maria, Hercz
(Kollaborációs közreműködő)
Teacher’s Professional Development in Higher Education: The Case of English as a Foreign Language (EFL) Teacher trainers
Indonesian TESOL Journal
6
:
1
(2024)
Közlemény:34741519
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Recenzió/kritika )
Oktatási
Recenzió/kritika (Folyóiratcikk) | Oktatási
[34741519]
[Nyilvános]
2.
Girum, Tareke Zewude
;
Mária, Hercz
Does Work Task Motivation (Total and Dimensions) Mediate the Relationship Between Psychological Capital and Teacher Well-being (Total and Dimensions)?
PSIHOLOGIJA
57
:
2
pp. 129-153. , 25 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
SZTE Publicatio
Közlemény:34052250
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34052250]
[Nyilvános]
3.
Ngoc, Ngan Duong Thi ✉
;
Maria, Hercz
Validity and Reliability of Cognitive Constructivism-Oriented Teaching Conception Questionnaire
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
33
:
1
pp. 115-125. , 11 p.
(2024)
DOI
WoS
Scopus
Egyéb URL
Teljes dokumentum
SZTE Publicatio
Közlemény:33596190
Egyeztetett
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[33596190]
[Egyeztetett]
4.
Pozsonyi, Ferenc
;
Hercz, Mária
Active learning for enhancing teacher candidates’ research competence and student wellbeing
In: Ei, Phyu CHAW; Fatma, Nur Barcın; Luca, Alexa ERDEI; Anna, Orsolya PONGOR-JUHÁSZ; Erika, KOPP (szerk.)
ATEE Annual Conference 2023 : Teacher Education on the Move
Brussels, Belgium :
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
(2023)
504 p.
pp. 389-390. , 2 p.
Közlemény:34682457
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34682457]
[Admin láttamozott]
5.
Thet, Thet Mar
;
Mária, Hercz
Preliminary Study: Exploring the Perception and Experiences of Using Character Strengths in Student Teachers
In: Ivana, Pedovic; Miloš, Stojadinovic (szerk.)
Transformative Processes in Society, Environment, Organization, and Mental Health Practice - BOOK OF ABSTRACTS : EXPLORING THE ASSOCIATIONS BETWEEN THE SELF-STRUCTURE OF PERSONALITY AND PROBLEMATIC SMARTPHONE USE IN AN ADULT SAMPLE
Nis, Szerbia :
Filozofski fakultet u Nišu
(2023)
p. 73 , 1 p.
Közlemény:34259395
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34259395]
[Admin láttamozott]
6.
Pozsonyi, Ferenc
;
Hercz, Mária
Tanító szakos hallgatók neveléssel kapcsolatos töprengései pozitív pszichológiai megközelítésben
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 384 , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34227148
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34227148]
[Egyeztetett]
7.
Okiri Peter, Ochieng
;
Hercz, Mária
Perceptions of Teacher Leaders on the Concept of Distributed Pedagogical Leadership Culture
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 374
Közlemény:34227144
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34227144]
[Nyilvános]
8.
Hercz, Mária
;
Pozsonyi, Ferenc
Tanítók és tanárok – szubjektív pedagógusjóllét-elemek vizsgálata
In: Bajzáth, Angéla; Csányi, Kinga; Győri, János (szerk.)
Elkötelezettség és rugalmasság: a neveléstudomány útjai az átalakuló világban : Absztraktkötet
Budapest, Magyarország :
MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
,
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK)
(2023)
456 p.
p. 313 , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34227142
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34227142]
[Egyeztetett]
9.
Hercz, Mária
;
Pozsonyi, Ferenc
;
Okiri Ochieng, Peter
Exploring Teacher Thinking on the Effective Ways of Assessment and Teaching
In:
European Conference on Educational Research ECER 2023 : The Value of Diversity in Education and Educational Research
(2023)
Paper: 974 , 2 p.
autopszia
Teljes dokumentum
Közlemény:34133654
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34133654]
[Egyeztetett]
10.
Peter, Okiri
;
Hercz, Mária
Fortifying Teacher Leading Through Distributing Pedagogical Leadership in Initial Teacher Preparation Programs
In:
European Conference on Educational Research ECER 2023 : The Value of Diversity in Education and Educational Research
(2023)
Paper: 673 , 2 p.
autopszia
Teljes dokumentum
Közlemény:34111384
Egyeztetett
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[34111384]
[Egyeztetett]
2024-04-24 03:35
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás