TY - CHAP AU - Szűcs, Krisztián ED - Jakopánecz, Eszter ED - Törőcsik, Mária TI - Az offline és online vadászmezők dinamikája T2 - Visszalépés előre - Fogyasztók a klímaválság, a digitalizáció és az anómia világában: Vitairatok a VIII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636262068 PY - 2023 SP - 16 EP - 19 PG - 4 DO - 10.15170/ktk-fogyszimp-2023-06 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34402632 ID - 34402632 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Szűcs, Krisztián AU - Nagy, Ákos András ED - Szűcs, Krisztián ED - Csapó, János ED - Jakopánecz, Eszter TI - Az "empatikus marketing"-oximoron T2 - Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636261726 PY - 2023 SP - 209 EP - 212 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34183676 ID - 34183676 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Szűcs, Krisztián ED - Csapó, János ED - Jakopánecz, Eszter TI - Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben. Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére TS - Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs PY - 2023 SP - 215 SN - 9789636261726 DO - 10.15170/EMIM-KTK-2023 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34177006 ID - 34177006 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Kemény, Ildikó AU - Nagy, Ákos András AU - Szűcs, Krisztián ED - Révész, Balázs ED - Gyulai, Zsófia TI - Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour T2 - Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar C1 - Szeged PY - 2023 SP - 69 EP - 69 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34130640 ID - 34130640 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Lázár, Erika AU - Szűcs, Krisztián AU - Nagy, Ákos András ED - Révész, Balázs ED - Gyulai, Zsófia TI - Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai = Using retail apps causes joy? – experiences from an automated content analysis T2 - Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar C1 - Szeged PY - 2023 SP - 68 EP - 68 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34130627 ID - 34130627 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Csapó, János AU - Szűcs, Krisztián ED - Jafari, Jafar ED - Xiao, Honggen TI - Hungary Tourism T2 - Encyclopedia of Tourism PB - Springer International Publishing CY - Cham SN - 9783319016696 PY - 2023 SP - 1 EP - 2 PG - 2 DO - 10.1007/978-3-319-01669-6_793-1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33791025 ID - 33791025 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Nagy, Ákos András AU - Gerdesics, Viktória AU - Szűcs, Krisztián ED - Csóka, László ED - Csapó, János TI - Virtuális turizmus 2.0 – korai vagy időszerű? = Virtual tourism 2.0 - early or in time? T2 - A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations and smart behaviour in times of crises PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636261153 PY - 2023 SP - 62 EP - 63 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33787251 ID - 33787251 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Szűcs, Krisztián AU - Lázár, Erika AU - Németh, Péter TI - Marketingkutatás 4.0 PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest PY - 2023 SP - 282 SN - 9789634548546 DO - 10.1556/9789634548546 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33693801 ID - 33693801 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Lázár, Erika AU - Németh, Péter AU - Szűcs, Krisztián AU - Nagy, Ákos András ED - Piskóti, István ED - Nagy, Szabolcs ED - Nagy, Katalin TI - Játékosított kérdőívek hatékonyságának mérése T2 - TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai PB - Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézet CY - Miskolc SN - 9789633582763 PY - 2022 SP - 323 EP - 323 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33548019 ID - 33548019 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Szűcs, Krisztián ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Marketingkutatás T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33241995 ID - 33241995 LA - Hungarian DB - MTMT ER -