mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 96 elem 10 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Lócska, Orsolya Dóra
(szerk.)
;
Kónya, Eszter
(szerk.)
2025 MIDK Matematika és Informatika Didaktikai Kutatások : absztraktkötet
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Matematika- és Számítástudományok Doktori Iskola
(2025)
,
74 p.
ISBN:
9789634907039
DEA
Egyéb URL
Közlemény:36060445
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciakötet
Tudományos
Egyéb konferenciakötet | Tudományos
[36060445]
[Nyilvános]
2.
Szilágyiné, Szinger Ibolya
;
Kónya, Eszter
Kisiskolások problémaalkotási próbálkozásai
In: Bakonyiné Kovács, Bea; Kecskés, Nóra; Kocsis, Adrienn (szerk.)
XI. Tantárgy-pedagógiai Nemzetközi Tudományos Konferencia : program és absztraktok
Baja, Magyarország :
Eötvös József Főiskola (EJF)
(2024)
pp. 88-88. , 1 p.
Teljes dokumentum
Egyéb URL
Közlemény:35861977
Nyilvános
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35861977]
[Nyilvános]
3.
P., Drijvers
;
Cs., Csapodi
;
H., Palmér
;
K., Gosztonyi
;
E., Herendiné-Kónya
Introduction to the proceedings of the thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13).
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.)
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Budapest, Magyarország :
Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences
(2024)
5,222 p.
p. &
Közlemény:35784235
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[35784235]
[Admin láttamozott]
4.
Szilágyiné Szinger, Ibolya
;
Herendiné Kónya, Eszter
Kisiskolások problémaalkotási próbálkozásai
DANUBIUS NOSTER: AZ EÖTVÖS JÓZSEF FŐISKOLA TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
12
:
2
pp. 5-14. , 10 p.
(2024)
DOI
Teljes dokumentum
Közlemény:35710445
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35710445]
[Nyilvános]
5.
Márton, Kiss
;
Eszter, Kónya
Monitoring activities in prospective teachers’ mathematics lessons
ANNALES MATHEMATICAE ET INFORMATICAE
60
pp. 190-204. , 15 p.
(2024)
DOI
Közlemény:35461725
Nyilvános
Forrás
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[35461725]
[Nyilvános]
6.
Eszter, Kónya
;
Ibolya, Szilágyiné Szinger
On the Experience of a Problem-Posing Activity with Second-Grader Primary School Pupils
In: Zdenka, Kolar-Begović; Ružica, Kolar-Šuper; Ana, Katalenić (szerk.)
Effective teaching and learning of mathematics through bridging theory and practice
Zagreb, Horvátország,
Osijek, Horvátország :
Element d. o. o.
,
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
(2024)
pp. 82-92. , 11 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:35175663
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35175663]
[Nyilvános]
7.
Gergely, Kardos
;
Eszter, Kónya
Students' concept image of function in connection with learning kinematics
In: Marta, Pytlak (szerk.)
Educational resources in the mathematics classroom : the conference abstracts, working seminars, workshops & posters
Rzeszów, Lengyelország :
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
(2024)
54 p.
p. 25 , 1 p.
Közlemény:35078566
Admin láttamozott
Forrás
Egyéb konferenciaközlemény (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Egyéb konferenciaközlemény) | Tudományos
[35078566]
[Admin láttamozott]
8.
Gergely, Kardos
;
Eszter, Kónya
Students' concept image of function in connection with learning kinematics
In: Bozena, Maj-Tatsis; Konstantinos, Tatsis (szerk.)
Educational resources in the mathematics classroom
Rzeszów, Lengyelország :
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego
(2024)
235 p.
pp. 106-116. , 11 p.
Közlemény:35078524
Admin láttamozott
Forrás
Könyvrészlet (Szaktanulmány )
Tudományos
Szaktanulmány (Könyvrészlet) | Tudományos
[35078524]
[Admin láttamozott]
9.
Márton, Kiss
;
Eszter, Kónya
Analysis of metacognitive activities in pre-service teachers’ lessons – case study
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.)
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Budapest, Magyarország :
Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences
(2024)
5,222 p.
pp. 3602-3603. , 2 p.
DEA
Teljes dokumentum
Közlemény:34804358
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34804358]
[Egyeztetett]
10.
Maria, Alessandra Mariotti
;
Kónya, Eszter
;
Kovács, Zoltán
Conceptualising the regular pentagon in collaborative argumentation
In: Drijvers, P.; Csapodi, C.; Palmér, H.; Gosztonyi, K.; Kónya, E. (szerk.)
Proceedings of the Thirteenth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)
Budapest, Magyarország :
Alfréd Rényi Institute of Mathematics, Hungarian Academy of Sciences
(2024)
5,222 p.
pp. 176-183. , 8 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34783847
Egyeztetett
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34783847]
[Egyeztetett]
2025-04-29 22:52
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás