mtmt
Magyar Tudományos Művek Tára
Előző oldal
Összesen 144 elem 15 oldalon, 10 listázva, a(z) 1. oldal megjelenítve.
Következő oldal
Átlépés a keresőbe
In English
Megjelenítési opciók
Nyelv információ
Absztrakt
Típus információ
Megjegyzés
Státusz információ
Linkek
Csak független idézők
Idézők
Nincs
Szám
Rövid
Részletes
Teljes
Rendezés
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
-
Megjelenés éve
Első szerző
Cím
Első oldal v. cikkazonosító
Létrehozás dátuma
Nyilvános idézők összesen
Nyilvános idéző+említés összesen
Státusz
Típus
Besorolás
Jelleg
OA típus
MTMT azonosító
Folyóirat
Nyelv
▼
▲
Találatok
10
20
50
100
1000
5000
Mód váltás:
XML
JSON
Lista exportálása:
Irodalomjegyzékként
RIS
BIBTEX
1.
Aziza, Samatova
;
Magdolna, Chrappán
CREATIVE TEACHING OF ASTRONOMY IN PRESCHOOL AND PRIMARY EDUCATION
KÜLÖNLEGES BÁNÁSMÓD
9
:
3
pp. 53-68. , 16 p.
(2023)
Teljes dokumentum
Közlemény:34167166
Nyilvános
Forrás Idéző
Folyóiratcikk (Szakcikk )
Tudományos
Szakcikk (Folyóiratcikk) | Tudományos
[34167166]
[Nyilvános]
2.
Magdolna, Chrappán
The role interpretation of mentors in the triadic relationship
In: Ei, Phyu CHAW; Fatma, Nur Barcın; Luca, Alexa ERDEI; Anna, Orsolya PONGOR-JUHÁSZ; Erika, KOPP (szerk.)
ATEE Annual Conference 2023 : Teacher Education on the Move
Brussels, Belgium :
Association for Teacher Education in Europe (ATEE)
(2023)
504 p.
pp. 36-38. , 3 p.
Közlemény:34150941
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34150941]
[Nyilvános]
3.
Pető, Vanda
;
Chrappán, Magdolna
Kutatásalapú tanulás a kémiaoktatásban - létező jelenség vagy rejtett potenciál
In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.)
Interdiszciplináris pedagógia és a korszakváltás bizonytalansága. XIII. Kiss Árpád emlékkonferencia: tartalmi összefoglalók.
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2023)
pp. 42-42. , 1 p.
Közlemény:34150917
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34150917]
[Nyilvános]
4.
Chrappán, Magdolna
;
Bencze, Rita
Tutorált praxissokk: a mentorálás hatása a korai pályaelhagyásra
In: Buda, András; Kiss, Endre (szerk.)
Interdiszciplináris pedagógia és a korszakváltás bizonytalansága. XIII. Kiss Árpád emlékkonferencia: tartalmi összefoglalók.
Debrecen, Magyarország :
Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Kar, Nevelés- és Művelődéstudományi Intézet
(2023)
pp. 14-14. , 1 p.
Közlemény:34150912
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34150912]
[Nyilvános]
5.
Chrappán, Magdolna
A mentorok szerepértelmezése a triádikus kapcsolatban.
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.)
Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023
Szombathely, Magyarország :
ELTE Savaria Egyetemi Központ
(2023)
300 p.
pp. 120-121. , 2 p.
Közlemény:34052573
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34052573]
[Nyilvános]
6.
Pető, Vanda
;
Chrappán, Magdolna
Középpontban a diákok – a kutatásalapú tanulás elméleti alapjai
In: Juhász, Erika; Kattein-Pornói, Rita (szerk.)
Az oktatás határdimenziói : Absztraktfüzet : Hungarian Conference on Educational Research HuCER 2023
Szombathely, Magyarország :
ELTE Savaria Egyetemi Központ
(2023)
300 p.
pp. 87-88. , 2 p.
Közlemény:34052569
Nyilvános
Forrás Idéző Duplumgyanú
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34052569]
[Nyilvános]
7.
Rita, Bencze
;
Magdolna, Chrappán
Mentoring in Teacher Training Practice: The Interpretation of Mentors' Role in the Triadic Relationship
In: Mafalda, Carmo (szerk.)
Education and New Developments 2023
Lisbon, Portugália :
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS)
(2023)
pp. 44-48. , 4 p.
Egyéb URL
Közlemény:34051273
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34051273]
[Nyilvános]
8.
Magdolna, Chrappán
;
Rita, Bencze
Tutored Praxis-Shock: Teacher Candidates' Opinion on the Mental Effects of School Mentoring
In: Mafalda, Carmo (szerk.)
Education and New Developments 2023
Lisbon, Portugália :
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS)
(2023)
pp. 34-38. , 4 p.
Egyéb URL
Közlemény:34051266
Nyilvános
Forrás Idéző
Könyvrészlet (Konferenciaközlemény )
Tudományos
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos
[34051266]
[Nyilvános]
9.
Rita, Bencze
;
Magdolna, Chrappán
Mentoring in Teacher Training Practice: The Interpretation of Mentors' Role in the Triadic Relationship
In: Mafalda, Carmo (szerk.)
International Conference on Education and New Developments (END 2023) : Book of Abstracts
Lisszabon, Portugália :
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS)
(2023)
241 p.
pp. 9-9. , 1 p.
Egyéb URL
Közlemény:34051243
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34051243]
[Nyilvános]
10.
Magdolna, Chrappán
;
Rita, Bencze
Tutored praxis-shock: Teacher candidates' opinion on the mental effects of school mentoring
In: Mafalda, Carmo (szerk.)
International Conference on Education and New Developments (END 2023) : Book of Abstracts
Lisszabon, Portugália :
World Institute for Advanced Research and Science (WIARS)
(2023)
241 p.
pp. 8-8. , 1 p.
Teljes dokumentum
Közlemény:34051225
Nyilvános
Forrás
Könyvrészlet (Absztrakt / Kivonat )
Tudományos
Absztrakt / Kivonat (Könyvrészlet) | Tudományos
[34051225]
[Nyilvános]
2024-04-24 09:42
×
Lista exportálása irodalomjegyzékként
Hivatkozás stílusok:
IEEE
ACM
APA
Chicago
Harvard
Nyomtatás
Másolás