TY - CHAP AU - Tóth, Rita AU - Takács, Sándor ED - Lehtimäki, Hanna ED - Taylor, Steven S. ED - Lyra, Mariana Galvão TI - The Journey of a “Freak”: The Role of Frivolous Archetypes in Sustainable Leadership Practices T2 - Art and Sustainability Transitions in Business and Society PB - Springer International Publishing CY - Cham SN - 9783031442193 T3 - Palgrave Studies in Business, Arts and Humanities, ISSN 2662-1266 PY - 2024 SP - 207 EP - 239 PG - 33 DO - 10.1007/978-3-031-44219-3_10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34719265 ID - 34719265 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Takács, Sándor TI - Managing the Flow Experience - The Dilemmas of Participatory Governance in Hungarian Social Enterprises JF - JOURNAL OF SOCIAL ENTREPRENEURSHIP J2 - J SOC ENTREPREN VL - 14 PY - 2023 IS - 3 SP - 268 EP - 297 PG - 30 SN - 1942-0676 DO - 10.1080/19420676.2021.1874487 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31848019 ID - 31848019 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Takács, Sándor AU - Forgács-Fábián, Sára TI - Lenni vagy nem lenni?. Az Amigos Mini dilemmái a társadalmi vállalkozássá válás útján TS - Az Amigos Mini dilemmái a társadalmi vállalkozássá válás útján PY - 2021 PG - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31874441 ID - 31874441 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Takács, Sándor AU - Forgács-Fábián, Sára TI - To be or not to be?. Dilemmas of the Amigos Mini on becoming a social enterprise TS - Dilemmas of the Amigos Mini on becoming a social enterprise PY - 2021 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31874434 ID - 31874434 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Takács, Sándor TI - A Flow-élmény szerepe a hazai társadalmi vállalkozások vezetésében JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 52 PY - 2021 IS - 2 SP - 31 EP - 44 PG - 14 SN - 0133-0179 DO - 10.14267/VEZTUD.2021.02.03 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31857247 ID - 31857247 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Neulinger, Ágnes AU - Bársony, Fanni AU - Gjorevska, Natasha AU - Lazányi, Orsolya AU - Pataki, György AU - Takács, Sándor AU - Török, Anna TI - Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 54 PY - 2020 IS - 3 klsz SP - 55 EP - 64 PG - 10 SN - 1219-0349 DO - 10.15170/MM.2020.54.KSZ.III.06 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31599499 ID - 31599499 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Neulinger, Ágnes AU - Bársony, Fanni AU - Gjorevska, Natasha AU - Lazányi, Orsolya AU - Pataki, György AU - Takács, Sándor AU - Török, Anna TI - Engagement and subjective well‐being in alternative food networks. the case of Hungary TS - the case of Hungary JF - INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES J2 - INT J CONSUM STUD VL - 44 PY - 2020 IS - 4 SP - 306 EP - 315 PG - 10 SN - 1470-6423 DO - 10.1111/ijcs.12566 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31161594 ID - 31161594 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Takács, Sándor ED - Primecz, Henriett ED - Csillag, Sára ED - Toarniczky, Andrea ED - Kiss, Csaba TI - A társadalmi vállalkozások vezetésének dilemmái: pénzt vagy flowt? T2 - Leadership, kultúra, szervezetek PB - Budapesti Corvinus Egyetem, Vezetéstudományi Intézet CY - Budapest SN - 9789635038008 PY - 2019 SP - 207 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31030691 ID - 31030691 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Neulinger, Ágnes AU - Bársony, Fanni AU - Gjorevska, Natasha AU - Lazányi, Orsolya AU - Pataki, György AU - Takács, Sándor AU - Török, Anna ED - Veres, Zoltán ED - Sasné Grósz, Annamária ED - Liska, Fanny TI - Fogyasztói jóllét a hazai alternatív élelmiszerellátási hálózatokban T2 - Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája PB - Pannon Egyetem CY - Veszprém SN - 9786150058603 PY - 2019 SP - 330 EP - 341 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30778417 ID - 30778417 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Neulinger, Ágnes AU - Bársony, Fanni AU - Gjorevska, Natasha AU - Lazányi, Orsolya AU - Pataki, György AU - Takács, Sándor AU - Török, Anna TI - Alternative food networks as social innovations and their contributions to the subjective well-being of consumers and employees PY - 2019 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30754426 ID - 30754426 LA - English DB - MTMT ER -