TY - BOOK AU - Rekettye, Gábor TI - Kkv-marketing. Minden, amit a kisebb cégeknek a marketingről tudniuk kell TS - Minden, amit a kisebb cégeknek a marketingről tudniuk kell PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest PY - 2024 SN - 9789636640033 DO - 10.1556/9789636640033 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34682061 ID - 34682061 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor ED - Szűcs, Krisztián ED - Csapó, János ED - Jakopánecz, Eszter TI - Empátia - vevővélemény - vevőérték T2 - Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636261726 PY - 2023 SP - 192 EP - 195 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34183695 ID - 34183695 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor AU - Rekettye, Gábor (ifj.) ED - Mariana, IVANOVA ED - Dragica, ODZAKLIESKA ED - Rasim, YILMAZ TI - The Changing Role of Empathy in the Complex System of Customer Value T2 - XIX. International Balkan and Near Eastern Congress Series on Economics,Business and Management - Proceedings PB - Faculty of Economics, University St. Kliment Ohridski-Bitola CY - Plovdiv SN - 9786192033392 PY - 2023 SP - 157 EP - 161 PG - 5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33774160 ID - 33774160 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Rekettye, Gábor TI - Megemlékezés: Fojtik János (1953-2022) JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 56 PY - 2022 IS - 3 SP - 5 EP - 6 PG - 2 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33272175 ID - 33272175 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rácz-Putzer, Petra Eszter AU - Rekettye, Gábor ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Az ellátási lánc és a disztribúciós stratégiák T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33242064 ID - 33242064 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Árpolitika – költség, ár, nyereség T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33242041 ID - 33242041 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Termék- és termékszerkezeti döntések T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33242018 ID - 33242018 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Az érték fogalma a marketingben T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33241854 ID - 33241854 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Rekettye, Gábor ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Mi is az a marketing? T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33241789 ID - 33241789 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest PY - 2022 SP - 396 SN - 9789634547754 DO - 10.1556/9789634547761 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33204874 ID - 33204874 N1 - 2. átdolgozott, bővített kiadás Online kiadás: 2022 - ISBN 9789634547761 Nyomtatott kiadás: 2023 - ISBN 9789634547754 LA - Hungarian DB - MTMT ER -