TY - JOUR AU - Kozma, Tamás TI - Handbook of education policy. Elgar handbooks in education JF - HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) J2 - HERJ PY - 2024 PG - 3 SN - 2062-9605 DO - 10.1556/063.2023.00264 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34204865 ID - 34204865 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Boros, Julianna ED - Bucher, Eszter ED - Kozma, Tamás ED - Márkus, Edina TI - Civilek és kormányok T3 - Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; 15.. PB - Debreceni Egyetemi Kiadó CY - Debrecen PY - 2023 SP - 226 SN - 9789636151584 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34831151 ID - 34831151 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Forray, R. Katalin AU - Kozma, Tamás TI - A cigányság átalakulásának útjai. Egy alföldi kisváros esete TS - Egy alföldi kisváros esete JF - CITY.HU: VÁROSTUDOMÁNYI SZEMLE J2 - CITY.HU VL - 3 PY - 2023 IS - 2 SP - 93 EP - 109 PG - 17 SN - 2786-4022 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34668991 ID - 34668991 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Kozma, Tamás TI - A professzori egyetemtől a menedzseri egyetemig JF - EDUCATIO J2 - EDUCATIO VL - 32 PY - 2023 IS - 3 SP - 537 EP - 541 PG - 5 SN - 1216-3384 DO - 10.1556/2063.32.2023.3.13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34506116 ID - 34506116 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Kozma, Tamás TI - DORA. Dilemmák a kutatás értékelésében JF - EDUCATIO J2 - EDUCATIO VL - 32 PY - 2023 IS - 3 SP - 408 EP - 422 PG - 15 SN - 1216-3384 DO - 10.1556/2063.32.2023.3.4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34505933 ID - 34505933 AB - Idén tízéves a DORA, a San Franciscó-i természettudósok nyilatkozata a kutatásokértékeléséről. A tanulmány bemutatja ennek a szervezetnek a keletkezését,tevékenységét, eredményeit és törekvéseit. A DORA az egyre szélsőségesebbenkvantifikálódó kutatásértékelés helyett/mellett a kvalitatív értékelésfontosságát hangsúlyozza, bemutatva annak lehetőségeit és előnyeit. Háromévesprojektje alternatív értékelési eljárásokat dolgoz ki; esettanulmányai pedigválogatott egyetemek értékelési gyakorlatát ismerteti a kutatások értékelésében.A DORA hálózata több tízezer személy és intézmény együttműködését fogja össze,amelyek valamennyien a kutatásértékelések és a pályázati bírálatok reformjáratörekszenek, illetve azt sürgetik. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Kozma, Tamás TI - Miatyánk JF - KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG J2 - KULTÚRA ÉS KÖZÖSSÉG VL - 17 PY - 2023 IS - 2 SP - 87 SN - 0133-2597 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34225456 ID - 34225456 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Kozma, Tamás TI - Mire való az egyetem? JF - ZEMPLÉNI MÚZSA: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI ÉS KULTURÁLIS FOLYÓIRAT J2 - ZEMPLÉNI MÚZSA VL - 22 PY - 2022 IS - 3(87) sz. SP - 89 EP - 91 PG - 3 SN - 1585-7182 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34570718 ID - 34570718 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kozma, Tamás ED - Márkus, Edina ED - Boros, Julianna ED - Kozma, Tamás TI - The key to sustainable innovations T2 - Sustainability of Innovation PB - Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) CY - Debrecen SN - 9789636150679 T3 - Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; XIV. PY - 2022 SP - 202 EP - 210 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33674977 ID - 33674977 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Márkus, Edina ED - Boros, Julianna ED - Kozma, Tamás TI - Sustainability of Innovation T3 - Régió és oktatás, ISSN 2060-2596 ; XIV. PB - Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) CY - Debrecen PY - 2022 SP - 220 SN - 9789636150679 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33673740 ID - 33673740 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kozma, Tamás AU - Márkus, Edina AU - Guba, Vanda ED - Kun, András István ED - Csók, Cintia TI - Kéz a kézben. A Láthatatlan Iskola mint innováció T2 - MESTERI ERŐFORRÁSOK. Tanulmányok Polónyi István tiszteletére. PB - Debreceni Egyetem Felsőoktatási Kutató és Fejlesztő Központ (CHERD) CY - Debrecen SN - 9789634904847 PY - 2022 SP - 145 EP - 153 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33570660 ID - 33570660 LA - Hungarian DB - MTMT ER -