@inproceedings{MTMT:31903209, title = {Ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek elmélete és gyakorlati alkalmazása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903209}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Informatika a felsőoktatásban 2008}, unique-id = {31903209}, abstract = {Jelen tanulmány célja a különböző gazdasági területeken egyre széles körben alkalmazott Customer Relationship Management, azaz ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerek összefoglaló jellegű áttekintése. A CRM nem pusztán az üzleti intelligencia körébe tartozó újabb szoftvercsomag, hanem egy merőben új üzleti szemléletmód, mely a rövid és hosszú távú üzleti célok megvalósítása érdekében a hagyományosan elterjedt termékközpontú megközelítés helyett alapvetően ügyfélközpontú megközelítést alkalmaz. A CRM rendszerek elméleti és gyakorlati hátterének körvonalazását követően, a vizsgálat tárgya a potenciális és a tényleges felhasználók köre, a CRM piacának áttekintése. A CRM által támogatott tevékenységi körök, üzleti folyamatok elemzése mellett vizsgáljuk a bevezetés feltételeit és lehetséges módozatait, egy lehetséges gyakorlati modellt is vázolva. A különböző CRM stratégiák (rétegek) áttekintésének célja, hogy rávilágítson az üzleti szemléletmód-váltás integráló késztetésére. The object of this study is a comprehensive review of customer relationship management (CRM) systems applied increasingly in several fields of economy. The CRM is not merely a subsequent software technology and application in the field of Business Intelligence, but rather a novel, comprehensive customer-centric approach to an organization’s philosophy in dealing with its customer for the sake of realization of short- and long-range business target contrary to the traditionally widespread product-centric approach. The object of the study, following a short synopsis of the theoretical and practical aspects of the CRM systems, is to analyse the range of the actual and potential users and to survey the CRM market. It will be analysed the scope of CRM supported business activities and processes, the terms and possible methods of launching and will be outlined a feasible model, too. The aim of conspectus of different CRM strategies (layers) is to reveal the urging need of turning approach in the field of management.}, year = {2008} } @inproceedings{MTMT:31903203, title = {Ügyfélkapcsolati rendszerek (CRM) alkalmazásának lehetősége}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31903203}, author = {Kaderják, Gyula}, booktitle = {Üzlet és tudomány: Dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből}, unique-id = {31903203}, year = {2008}, pages = {234-244} } @inproceedings{MTMT:2123627, title = {Kistérség-fejlesztés Leader forrásokból Zala Megyében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2123627}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {50. Georgikon Napok [elektronikus dok.] [50th Georgikon Scientific Conference]}, unique-id = {2123627}, year = {2008}, pages = {1-8} } @inproceedings{MTMT:2123625, title = {A települési önkormányzatok és a kistérségek közötti feladatmegosztás és finanszírozás aktuális kérdései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2123625}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {II. Terület- és vidékfejlesztési konferencia}, unique-id = {2123625}, year = {2008}, pages = {38-43} } @CONFERENCE{MTMT:2121950, title = {Reformkényszer a közigazgatásban? A kistérségek feladatkörének vizsgálata Zala megyében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121950}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {BGF Tudományos Évkönyv 2007}, unique-id = {2121950}, year = {2008}, pages = {292-300} } @{MTMT:32913263, title = {Sports terminology in sports dictionaries}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32913263}, author = {Bérces, Edit}, booktitle = {Ezerarcú lexikon}, unique-id = {32913263}, keywords = {szakszótárak; szakterminológia; sportnyelv}, year = {2007}, pages = {199-199} } @inbook{MTMT:27001698, title = {A vállalati növekedés a vállalati életciklus-modellek tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/27001698}, author = {Zsupanekné Palányi, Ildikó}, booktitle = {Gyakorlat és Tudomány : dolgozatok a BGF Pénzügyi és Számviteli Kara tudományos műhelyéből}, publisher = {BGF PSZFK}, unique-id = {27001698}, keywords = {Vállalati növekedés; üzleti szimuláció; életciklus-elemzés}, year = {2007}, pages = {37-46} } @CONFERENCE{MTMT:2121954, title = {Strukturális alapok forrásainak szerepe a kistérségek fejlesztésében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121954}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {BGF Tudományos Évkönyv 2006}, unique-id = {2121954}, year = {2007}, pages = {53-61} } @book{MTMT:2218998, title = {Pénzügyi számvitel példatár}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2218998}, isbn = {9636381852}, author = {Döme, István and Loós, Attila and Némethné, Gergics Márta and Pordán, Krisztina and Simonné Romsics, Erika}, publisher = {Saldo Zrt.}, unique-id = {2218998}, year = {2006} } @CONFERENCE{MTMT:2121941, title = {Az európai integráció kihívásai Zala megye munkaerőpiacán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2121941}, author = {Lambertné Katona, Mónika}, booktitle = {BGF Tudományos Évkönyv 2005}, unique-id = {2121941}, year = {2006}, pages = {83-92} }