TY - CHAP AU - Lakatos, Kristóf ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Adapting the Children Test Anxiety Scale (CTAS): Validating and Refining for Diverse Age Groups T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 80 EP - 80 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842466 ID - 34842466 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Phyo, Wai Mar ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Investigating differences in attitudes towards feedback among doctoral students T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 73 EP - 73 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842465 ID - 34842465 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mezrigui, Amira ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Teachers’ attitudes towards the use of ICT in early childhood education in Tunisia T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 72 EP - 72 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842463 ID - 34842463 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Phyo, Wai Mar ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Relationship between citation knowledge and research writing among doctoral students T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 60 EP - 60 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842459 ID - 34842459 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Salim, Rizvika Rahmita ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Review on The Implementation of Global Citizenship Education (GCED) Framework in English as Foreign Language (EFL) Courses in The ASEAN Region T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 51 EP - 51 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842455 ID - 34842455 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mamad, Abderrahim ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - The Power of Written Feedback and the Impact of Generative Artificial Intelligence Tools on Writing: Past, Present, and Future T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 30 EP - 30 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842453 ID - 34842453 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Moravánszky, Anthea Jasmin Maren ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Utilizing AI for analyzing written assessment reports in higher education T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 83 EP - 83 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34842437 ID - 34842437 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Gál, Zita AU - Kasik, László ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Fejlesztőprogram a tanulói kudarcélmény csökkentése érdekében – elméleti, módszertani és kutatási alapok T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 36 EP - 36 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34839723 ID - 34839723 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Tóth, Edit AU - Kasik, László ED - Habók, Anita ED - Nagy, Márió Tibor TI - Az iskolai kudarc longitudinális vizsgálatának elméleti és módszertani alapjai T2 - XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia = 20th Conference on Educational Assessment : PÉK 2024 = CEA 2024 : program és összefoglalók = program and abstracts PB - Szegedi Tudományegyetem Neveléstudományi Doktori Iskola CY - Szeged SN - 9789633069820 PY - 2024 SP - 33 EP - 33 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34839720 ID - 34839720 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Vígh, Tibor TI - Development of research skills through research-focused microteaching lesson study in preservice teacher education JF - TEACHING AND TEACHER EDUCATION J2 - TEACH TEACH EDUC VL - 145 PY - 2024 PG - 13 SN - 0742-051X DO - 10.1016/j.tate.2024.104618 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34835603 ID - 34835603 LA - English DB - MTMT ER -