TY - BOOK ED - Köves, Alexandra AU - Köves, Alexandra AU - Wimmer, Ágnes AU - Gáspár, Judit AU - Becser, Norbert AU - Szántó, Richárd AU - Zoltayné Paprika, Zita TI - Feladatgyűjtemény a Döntéselmélet tárgy elsajátításához PB - Budapesti Corvinus Egyetem CY - Budapest PY - 2019 SP - 48 SN - 9789635037940 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30848683 ID - 30848683 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Becser, Norbert AU - Esse, Bálint AU - Szántó, Richárd TI - Use of cues in forecasting tasks. Evidence from sport predictions TS - Evidence from sport predictions JF - SOCIETY AND ECONOMY J2 - SOC ECON VL - 40 PY - 2018 IS - 4 SP - 587 EP - 603 PG - 17 SN - 1588-9726 DO - 10.1556/204.2018.40.4.7 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30340876 ID - 30340876 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Becser, Norbert AU - Zoltayné Paprika, Zita TI - Patterns in the lottery game JF - FORUM SCIENTIAE OECONOMIA J2 - FORUM SCI OECON VL - 4 PY - 2016 IS - 1 SP - 55 EP - 70 PG - 16 SN - 2300-5947 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3047589 ID - 3047589 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Becser, Norbert TI - A szolgáltatásminőség modellek időbeli fejlődése JF - MAGYAR MINŐSÉG J2 - MAGYAR MINŐSÉG VL - 43 PY - 2012 IS - 2 SP - 26 EP - 41 PG - 16 SN - 1416-9576 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2251747 ID - 2251747 AB - A szolgáltatásminőség fogalma, jellemzői nem egyértelműen meghatározottak. Hiányzik az egzakt definíció, így általánosan elfogadható mérési modell sem adott. A szolgáltatásminőség értelmezése attól függ, hogy:  melyek a szolgáltatásminőséget leíró jellemzők (dimenziók),  hogyan értelmezzük az elvárásokat a szolgáltatásminőségben,  van-e szerepe egyáltalán az elvárás fogalomnak a szolgáltatásminőségben. Ezen kérdéskörök mentén, érvek és ellenérvek ütköztetése mellett az elmúlt évtizedekben igen sok szolgáltatásminőség modellt dolgoztak ki a kutatók, amelyek alapul szolgálhatnak a különböző szolgáltatásminőség fogalmak értelmezéséhez. Jelen tanulmányban, időrendi sorrendben a legfontosabb modelleket mutatom be és hasonlítom össze. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Szántó, Richárd AU - Becser, Norbert AU - Esse, Bálint TI - More or less information is needed?. Evidence from a soccer prediction experiment TS - Evidence from a soccer prediction experiment T2 - SPUDM 23 Programme & Abstract Book PY - 2011 SP - 312 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809106 ID - 2809106 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Becser, Norbert TI - Szolgáltatásminőség modellek PY - 2008 PG - 28 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809108 ID - 2809108 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Becser, Norbert TI - Szolgáltatásminőség modellek ET - 0 PB - Budapesti Corvinus Egyetem, Vállalatgazdaságtan Intézet CY - Budapest PY - 2008 SP - 28 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2306494 ID - 2306494 AB - A szolgáltatásminőség mára az egyik legfontosabb fogalommá vált a menedzsment szakirodalomban, ugyanakkor annak fogalmi és tartalmi meghatározása a mai napig nem egyértelmű. A különböző értelmezésekből adódóan a kutatók számos szolgáltatásminőség (mérési) modellt alkottak (pl. Északi-modell, SERVQUAL, SERVPERF, Hierarchikus modellek, CVW modell, stb.), amelyek kronológiai és tartalmi (sőt egyes esetekben akár földrajzi) fejlődését vázolom a tanulmányban, nagyban támaszkodva Seth és szerzőtársai (2005) munkájára. Ismertetem az általam legfontosabbnak ítélt szolgáltatásminőség modelleket, röviden összefoglalva azok alapjait, feltevéseit, és kapcsolódási pontjait. A tanulmány az egyes modelleket szintetizáló instrumentum (Suuroja, 2003) értelmezésével és a további kutatási területek meghatározásával zárul. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Becser, Norbert TI - Szolgáltatásminőség fejlesztés a kiskereskedelemben PY - 2008 SP - 250 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2282883 ID - 2282883 N1 - Megjegyzés-20653017 Doktori (PhD) értekezés, Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola. Megjegyzés-22914447 136. oldal Budapesti Corvinus Egyetem, Gazdálkodástani Doktori Iskola Megjegyzés-24564190 A hivatkozás helye: 111. p. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Becser, Norbert ED - Dr, Róth András TI - A szolgáltatásminőség fejlesztése T2 - ISO 9000:2000 minőségirányítási rendszer PB - Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft CY - Budapest SN - 9638598980 PY - 2006 SP - 220 EP - 300 PG - 81 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809095 ID - 2809095 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Becser, Norbert TI - Cím: edit A szolgáltatásminőség fejlesztésének elmélete és gyakorlata 3.rész JF - MAGYAR MINŐSÉG J2 - MAGYAR MINŐSÉG VL - 15 PY - 2006 IS - 7 SP - 26 EP - 31 PG - 6 SN - 1416-9576 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2809090 ID - 2809090 LA - Hungarian DB - MTMT ER -