@inproceedings{MTMT:34402632, title = {Az offline és online vadászmezők dinamikája}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34402632}, author = {Szűcs, Krisztián}, booktitle = {Visszalépés előre - Fogyasztók a klímaválság, a digitalizáció és az anómia világában: Vitairatok a VIII. Fogyasztás Interdiszciplináris Szimpóziumon elhangzott előadásokról}, doi = {10.15170/ktk-fogyszimp-2023-06}, unique-id = {34402632}, year = {2023}, pages = {16-19}, orcid-numbers = {Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067} } @inbook{MTMT:34183676, title = {Az "empatikus marketing"-oximoron}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34183676}, author = {Szűcs, Krisztián and Nagy, Ákos András}, booktitle = {Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben}, unique-id = {34183676}, year = {2023}, pages = {209-212}, orcid-numbers = {Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067; Nagy, Ákos András/0000-0002-1403-0038} } @book{MTMT:34177006, title = {Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben. Tanulmánykötet Törőcsik Mária Professzor Asszony köszöntésére}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34177006}, isbn = {9789636261719}, doi = {10.15170/EMIM-KTK-2023}, editor = {Szűcs, Krisztián and Csapó, János and Jakopánecz, Eszter}, publisher = {Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar}, unique-id = {34177006}, year = {2023}, orcid-numbers = {Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067; Csapó, János/0000-0001-6645-8629; Jakopánecz, Eszter/0000-0002-5032-1115} } @CONFERENCE{MTMT:34130640, title = {Az omnichannel vásárlói magatartás és ügyfélérték kapcsolata az okosvásárlói magatartás tükrében = The relationship between omnichannel shopping behaviour and customer value in the light of smart shopping behaviour}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34130640}, author = {Kemény, Ildikó and Nagy, Ákos András and Szűcs, Krisztián}, booktitle = {Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra}, unique-id = {34130640}, year = {2023}, pages = {69-69}, orcid-numbers = {Nagy, Ákos András/0000-0002-1403-0038; Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067} } @CONFERENCE{MTMT:34130627, title = {Örömet okoznak-e a kiskereskedelmi mobilapplikációk? - egy automatizált tartalomelemzés tanulságai = Using retail apps causes joy? – experiences from an automated content analysis}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34130627}, author = {Lázár, Erika and Szűcs, Krisztián and Nagy, Ákos András}, booktitle = {Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra}, unique-id = {34130627}, year = {2023}, pages = {68-68}, orcid-numbers = {Lázár, Erika/0009-0005-5400-3949; Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067; Nagy, Ákos András/0000-0002-1403-0038} } @{MTMT:33791025, title = {Hungary Tourism}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33791025}, author = {Csapó, János and Szűcs, Krisztián}, booktitle = {Encyclopedia of Tourism}, doi = {10.1007/978-3-319-01669-6_793-1}, unique-id = {33791025}, year = {2023}, pages = {1-2}, orcid-numbers = {Csapó, János/0000-0001-6645-8629; Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067} } @{MTMT:33787251, title = {Virtuális turizmus 2.0 – korai vagy időszerű? = Virtual tourism 2.0 - early or in time?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33787251}, author = {Nagy, Ákos András and Gerdesics, Viktória and Szűcs, Krisztián}, booktitle = {A turizmus korszakváltása – Okos desztinációk és okos magatartás válságok idején = A new era in tourism - Smart destinations and smart behaviour in times of crises}, unique-id = {33787251}, year = {2023}, pages = {62-63}, orcid-numbers = {Nagy, Ákos András/0000-0002-1403-0038; Gerdesics, Viktória/0009-0007-6320-2709; Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067} } @book{MTMT:33693801, title = {Marketingkutatás 4.0}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33693801}, isbn = {9789634548546}, author = {Szűcs, Krisztián and Lázár, Erika and Németh, Péter}, doi = {10.1556/9789634548546}, publisher = {Akadémiai Kiadó Zrt.}, unique-id = {33693801}, year = {2023}, orcid-numbers = {Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067; Lázár, Erika/0009-0005-5400-3949; Németh, Péter/0009-0006-7216-9923} } @{MTMT:33548019, title = {Játékosított kérdőívek hatékonyságának mérése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33548019}, author = {Lázár, Erika and Németh, Péter and Szűcs, Krisztián and Nagy, Ákos András}, booktitle = {TRANSZFORMATÍV MARKETING: Társadalmi és üzleti kihívások integrált marketing-megoldásai}, unique-id = {33548019}, year = {2022}, pages = {323-323}, orcid-numbers = {Lázár, Erika/0009-0005-5400-3949; Németh, Péter/0009-0006-7216-9923; Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067; Nagy, Ákos András/0000-0002-1403-0038} } @{MTMT:33241995, title = {Marketingkutatás}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33241995}, author = {Szűcs, Krisztián}, booktitle = {Bevezetés a marketingbe}, unique-id = {33241995}, year = {2022}, orcid-numbers = {Szűcs, Krisztián/0000-0003-4672-8067} }