@inproceedings{MTMT:34543392, title = {Technológiával könnyebb, de milyen áron? – A technostressz jelenségének vizsgálata, különös tekintettel a felsőoktatás fogyasztóira – = Technology makes it easier, but at what cost? – Examining the phenomenon of technostress, with special regard to the consumers of higher education –}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34543392}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra}, doi = {10.62561/EMOK-2023-14}, unique-id = {34543392}, year = {2023}, pages = {174-184} } @inproceedings{MTMT:31154118, title = {„He entrusted me and I would do it” – patients' preferences and experiences of autonomy in healthcare}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31154118}, author = {Vajda, Beáta and Sallay, Viola and Papp-Zipernovszky, Orsolya and Klinovszky, Andrea and Buzás, Norbert}, booktitle = {18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing}, unique-id = {31154118}, year = {2019}, pages = {21-31}, orcid-numbers = {Sallay, Viola/0000-0003-1326-1704; Buzás, Norbert/0000-0002-4496-8828} } @article{MTMT:30619479, title = {Véradó vagyok. De miért? Egyetemisták véradási szokásait befolyásoló pszichológiai és személyes tényezők vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30619479}, author = {Béla-Csovcsics, Andrea and Vajda, Beáta}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {52}, unique-id = {30619479}, issn = {1219-0349}, year = {2018}, eissn = {2786-3395}, pages = {61-71} } @{MTMT:3387561, title = {Innovation and Values in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3387561}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {People, Ideas, Performance - International Expereinces}, unique-id = {3387561}, year = {2018}, pages = {21-29} } @inproceedings{MTMT:3243870, title = {Az innovatív vállalkozói karakter nyomában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243870}, author = {Farkas, Gergely and Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {3243870}, year = {2017}, pages = {65-79} } @inproceedings{MTMT:3243874, title = {A kompetenciafejlesztés eredményességének mérése a felsőoktatásban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243874}, author = {Vajda, Beáta and Farkas, Gergely and Málovics, Éva}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {3243874}, year = {2017}, pages = {202-216} } @inbook{MTMT:2879087, title = {Shared Decision Making in Healthcare: Is It Really Ideal?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2879087}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Research in the Decision Sciences for Global Business}, unique-id = {2879087}, year = {2015}, pages = {171-188} } @article{MTMT:2871934, title = {Student evaluations of training and lecture courses: development of the COURSEQUAL method}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2871934}, author = {Vajda, Beáta and Farkas, Gergely and Málovics, Éva}, doi = {10.1007/s12208-015-0127-6}, journal-iso = {INT REV PUBLIC NONPROFIT MARK}, journal = {INTERNATIONAL REVIEW ON PUBLIC AND NONPROFIT MARKETING}, volume = {12}, unique-id = {2871934}, issn = {1865-1984}, year = {2015}, eissn = {1865-1992}, pages = {79-88} } @article{MTMT:2932551, title = {Az "Erasmus–nemzedék" útra kel – Y generációs egyetemisták külföldi utazási motivációinak és szokásainak feltárása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2932551}, author = {Málovics, Éva and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {49}, unique-id = {2932551}, issn = {1219-0349}, year = {2015}, eissn = {2786-3395}, pages = {43-57} } @article{MTMT:2850298, title = {Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2850298}, author = {Málovics, Éva and Farkas, Gergely and Vajda, Beáta}, doi = {10.20472/BM.2015.3.1.002}, journal-iso = {IJOBM}, journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT (CZECH)}, volume = {3}, unique-id = {2850298}, abstract = {Klára Čermáková, Táňa Kubátová (szerk.)}, year = {2015}, eissn = {2336-2197}, pages = {18-35} } @inbook{MTMT:2953960, title = {Az értékek szerepe az innovációt támogató vezetési kultúrában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2953960}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, booktitle = {Gazdasági és társadalmi elemzések és fejlesztési lehetőségek}, unique-id = {2953960}, year = {2015}, pages = {213-228} } @article{MTMT:2887076, title = {Kompetenciafejlesztés és vezetési kultúra egy ügyfélszolgálati esetpélda tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2887076}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, doi = {10.14267/VEZTUD.2015.04.04}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {46}, unique-id = {2887076}, issn = {0133-0179}, year = {2015}, pages = {35-43} } @inbook{MTMT:2821916, title = {The influence of values on the strategic orientations of entrepreneurs}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2821916}, author = {Farkas, Gergely and Vajda, Beáta and Málovics, Éva}, booktitle = {Responsible Innovation}, unique-id = {2821916}, year = {2014}, pages = {85-99} } @article{MTMT:2762751, title = {Általános egészséghit skála validálása, valamint szegmentálás annak dimenziói és a koherenciaérzet alapján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2762751}, author = {Vajda, Beáta}, doi = {10.1556/MPSzle.69.2014.3.1}, journal-iso = {M PSZICH SZLE}, journal = {MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE}, volume = {69}, unique-id = {2762751}, issn = {0025-0279}, year = {2014}, eissn = {1588-2799}, pages = {469-493} } @article{MTMT:2588814, title = {Az egészségügyi ellátás minőségének SERVQUAL szempontú mérése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2588814}, author = {Vajda, Beáta}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {48}, unique-id = {2588814}, issn = {1219-0349}, year = {2014}, eissn = {2786-3395}, pages = {47-58} } @techreport{MTMT:3114456, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114456}, author = {Kovács, Péter and Sápi, Ákos and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, unique-id = {3114456}, year = {2014}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inproceedings{MTMT:2826931, title = {Student Evaluations of Courses in Business Studies. A Validation of Eduqual Method}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2826931}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, booktitle = {International Research Conference 2014}, unique-id = {2826931}, year = {2014}, pages = {68-75} } @inproceedings{MTMT:2810872, title = {Appearance of entrepreneurial values and strategic orientations in the basic values}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2810872}, author = {Málovics, Éva and Farkas, Gergely and Vajda, Beáta}, booktitle = {Proceedings of the 13th International Academic Conference}, unique-id = {2810872}, year = {2014}, pages = {297-314} } @article{MTMT:2530915, title = {Az orvos mint gyógyszer}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2530915}, author = {Vajda, Beáta}, journal-iso = {ÉLET ÉS TUDOMÁNY}, journal = {ÉLET ÉS TUDOMÁNY}, volume = {2014}, unique-id = {2530915}, issn = {0013-6077}, year = {2014}, pages = {142-143} } @mastersthesis{MTMT:2902029, title = {Kommunikációs, kapcsolati és egyéni tényezők az egészségügyi szolgáltatások minőségében és kimeneteiben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2902029}, author = {Vajda, Beáta}, doi = {10.14232/phd.1995}, publisher = {SZTE}, unique-id = {2902029}, year = {2013} } @techreport{MTMT:3114453, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114453}, author = {Kovács, Péter and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely and Kazár, Klára and Kovács, Eszter and Sápi, Ákos}, unique-id = {3114453}, year = {2013}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970; Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @inproceedings{MTMT:2429137, title = {Paradigm shift in organizational health management}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2429137}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference}, unique-id = {2429137}, year = {2013}, pages = {301-310} } @book{MTMT:2429103, title = {Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2429103}, isbn = {9789633061763}, editor = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, publisher = {Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar}, unique-id = {2429103}, year = {2013} } @inproceedings{MTMT:2426256, title = {Szolgáltatásminőség az egészségügyben: SERVQUAL megközelítés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2426256}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {"Kiterjesztett"marketing}, unique-id = {2426256}, year = {2013}, pages = {609-622} } @misc{MTMT:2337631, title = {Shared decision making in healthcare: is it really ideal?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2337631}, author = {Vajda, Beáta}, publisher = {BGF}, unique-id = {2337631}, year = {2013} } @book{MTMT:2021130, title = {Érzelmek és indulatok a gazdaságban. A gazdasági szereplők viselkedésének sajátosságai a döntésekben és folyamatokban: Tanulmánykötet}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2021130}, isbn = {9789633061176}, editor = {Hámori, Balázs and Vajda, Beáta and Tóth, László and Kolnhofer-Derecskei, Anita and Prónay, Szabolcs}, publisher = {University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration}, unique-id = {2021130}, year = {2012}, orcid-numbers = {Kolnhofer-Derecskei, Anita/0000-0002-1780-7674} } @inproceedings{MTMT:2269759, title = {The impact of Entrepreneurial and Customer Orientation on the growth of SME-s and Family Businesses}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2269759}, author = {Málovics, Éva and Farkas, Gergely and Vajda, Beáta}, booktitle = {Microcosm of Economic Psychology. Proceedings of the 2012 Conference of the International Association for Research in Economic Psychology (IAREP)}, unique-id = {2269759}, year = {2012}, pages = {180-186} } @inbook{MTMT:2269044, title = {A családi vállalkozások főbb problémái}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2269044}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, booktitle = {Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság}, unique-id = {2269044}, year = {2012}, pages = {378-393} } @{MTMT:2245781, title = {Az Allais paradoxon és empirikus vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2245781}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Érzelmek és indulatok a gazdaságban}, unique-id = {2245781}, year = {2012}, pages = {548-560} } @inbook{MTMT:2242927, title = {Közös döntéshozatal, mint innováció az orvos-beteg kommunikációban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2242927}, author = {Vajda, Beáta and Horváth, Sarolta and Málovics, Éva}, booktitle = {Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság}, unique-id = {2242927}, year = {2012}, pages = {336-353} } @inbook{MTMT:2086223, title = {Regionális sajátosságok a fogyasztók szabadidős aktivitásában, vásárlási és márkapreferenciáiban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2086223}, author = {Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Kovács, Péter and Hlédik, Erika and Vajda, Beáta}, booktitle = {Regionális innovációs képesség, versenyképesség és fenntarthatóság}, unique-id = {2086223}, year = {2012}, pages = {354-377}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203; Hlédik, Erika/0000-0003-3573-3151} } @article{MTMT:1919154, title = {Vezetés és kultúra a családi vállalkozásokban - Szakirodalmi összefoglaló}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919154}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta}, journal-iso = {VIKEK KÖZLEMÉNYEI}, journal = {A VIRTUÁLIS INTÉZET KÖZÉP-EURÓPA KUTATÁSÁRA KÖZLEMÉNYEI}, volume = {3}, unique-id = {1919154}, issn = {2062-1396}, year = {2011}, pages = {215-221} } @inproceedings{MTMT:1919179, title = {Would-be doctors on the communication components of the medical service}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919179}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Proceedings of the 10th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing}, unique-id = {1919179}, year = {2011} } @inbook{MTMT:1919167, title = {Compliance and health behaviour in medical services}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919167}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {The Diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies}, unique-id = {1919167}, year = {2011}, pages = {131-141} } @inbook{MTMT:1919164, title = {Innovatív egyetemi szolgáltatások és egyetemi együttműködés}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919164}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Szolgáltatásinkubáció az egyetemi szférában}, unique-id = {1919164}, year = {2011}, pages = {440-454} } @inproceedings{MTMT:1919162, title = {Az orvos vagy a beteg felelőssége?. A jövő orvosai a kommunikációról}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919162}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet}, unique-id = {1919162}, year = {2011}, pages = {282-293} } @article{MTMT:1918410, title = {Kommunikációs és kapcsolati tényezők jelentősége az egészségügyi szolgáltatások minőségében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918410}, author = {Vajda, Beáta}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {42}, unique-id = {1918410}, issn = {0133-0179}, year = {2011}, pages = {31-44} } @inproceedings{MTMT:1912793, title = {Életstílus kutatás a Dél-magyarországi régióban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1912793}, author = {Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta and Veres, Zoltán}, booktitle = {"Új marketing világrend": MOK 2010}, unique-id = {1912793}, year = {2010}, pages = {660-672}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @CONFERENCE{MTMT:1453043, title = {Lifestyle Research With Focus Group Interviewing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1453043}, author = {Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, booktitle = {Global Business Conference}, unique-id = {1453043}, year = {2010}, pages = {41-53} } @inbook{MTMT:1993592, title = {The prospects of using diaries in a research relating medical services}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1993592}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Proceedings of the Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress International Scientific Conference}, unique-id = {1993592}, year = {2010}, pages = {1042-1053} } @inbook{MTMT:1918980, title = {The role of lifestyle patterns in the choice of health-related products and services in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918980}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon}, unique-id = {1918980}, year = {2010}, pages = {253-259} } @{MTMT:1918955, title = {Az egészségügyi szolgáltatás észlelt minősége mérésének lehetőségei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918955}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {"Új marketing világrend": MOK 2010}, unique-id = {1918955}, year = {2010}, pages = {89} } @{MTMT:1918925, title = {Neuroökonómia: egy fiatal tudományág a pszichológia, közgazdaságtan és idegtudomány határán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918925}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Egyén és kultúra : a pszichológia válasza napjaink társadalmi kihívásaira}, unique-id = {1918925}, year = {2010} } @inproceedings{MTMT:1918881, title = {Towards verifying communication research in healthcare}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918881}, author = {Vajda, Beáta}, booktitle = {Regulation and best practices in public and nonprofit marketing}, unique-id = {1918881}, year = {2010}, pages = {347-359} } @inbook{MTMT:1913071, title = {Életstílus alapú fogyasztói szegmentumkutatás. OTKA K67803, zárótanulmány}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1913071}, author = {Veres, Zoltán and Andics, Jenő and Hetesi, Erzsébet and Kovács, Péter and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, booktitle = {Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon}, unique-id = {1913071}, year = {2010}, pages = {7-190}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @inbook{MTMT:1913059, title = {Lifestyle-based segmentation in Hungary?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1913059}, author = {Veres, Zoltán and Hetesi, Erzsébet and Vajda, Beáta and Prónay, Szabolcs}, booktitle = {Életstílus alapú fogyasztói szegmensek Magyarországon}, unique-id = {1913059}, year = {2010}, pages = {261-269} } @inbook{MTMT:1919101, title = {Paternalizmus vagy közös döntés? Páciensek az orvos – beteg kommunikációról}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919101}, author = {Málovics, Éva and Vajda, Beáta and Kuba, Péter}, booktitle = {Szolgáltatások világa}, unique-id = {1919101}, year = {2009}, pages = {250-264} } @inproceedings{MTMT:1394049, title = {Applicability of lifestyle-based segmentation in a hungerian market setting}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394049}, author = {Prónay, Szabolcs and Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Vajda, Beáta}, booktitle = {Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života = Strategic marketing management in a function of improving the quality of life}, unique-id = {1394049}, year = {2009} } @inproceedings{MTMT:1919001, title = {Connections between health behaviour and lifestyle decisions}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919001}, author = {Vajda, Beáta and Málovics, Éva}, booktitle = {Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života = Strategic marketing management in a function of improving the quality of life}, unique-id = {1919001}, year = {2009}, pages = {313-323} } @inproceedings{MTMT:1918994, title = {The role of compliance in healthcare services}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1918994}, author = {Vajda, Beáta and Málovics, Éva}, booktitle = {VIII. International Congress on Public and Non Profit Marketing}, unique-id = {1918994}, year = {2009} } @misc{MTMT:1394795, title = {Lifestyle versus Consumption Patterns in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394795}, author = {Hetesi, Erzsébet and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, unique-id = {1394795}, year = {2008} } @CONFERENCE{MTMT:1393994, title = {Life style-based segmentation in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1393994}, author = {Hetesi, Erzsébet and Veres, Zoltán and Prónay, Szabolcs and Vajda, Beáta}, booktitle = {Marketing Theory Challenges in Transitional Societies, 2nd International Scientific Conference}, unique-id = {1393994}, year = {2008}, pages = {319-328} } @article{MTMT:1765974, title = {A biztonság kockázata - a tőkegarantált befektetési alapok komplex megközelítésben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1765974}, author = {Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta}, journal-iso = {HITELINT SZLE}, journal = {HITELINTÉZETI SZEMLE}, volume = {7}, unique-id = {1765974}, issn = {1588-6883}, year = {2008}, eissn = {2416-3201}, pages = {121-150}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inproceedings{MTMT:1919120, title = {Preferencies for risk communication and decision making in healthcare in Hungary. A quantitative study}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919120}, author = {Vajda, Beáta and Kiss, Gábor Dávid and Málovics, Éva and Kuba, P}, booktitle = {VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing = VII Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo}, unique-id = {1919120}, year = {2008}, pages = {29-41}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inproceedings{MTMT:1993548, title = {The Role Of Lifestyle Patterns In The Choice Of Health-related Products And Services In Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1993548}, author = {Vajda, Beáta and Málovics, Éva and Veres, Zoltán}, booktitle = {Selected Proceedings of the IAREP/SABE 2008 Conference at LUISS in Rome}, unique-id = {1993548}, year = {2008}, pages = {1-7} } @inproceedings{MTMT:1919114, title = {Characteristics of communication in the consulting room}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919114}, author = {Veres, Zoltán and Vajda, Beáta and Pataki, M}, booktitle = {VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing = VII Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo}, unique-id = {1919114}, year = {2008}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @misc{MTMT:1782503, title = {A biztonság kockázata. A tőkegarantált befektetési alapok komplex megközelítésben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1782503}, author = {Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta}, unique-id = {1782503}, year = {2007}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inproceedings{MTMT:1919132, title = {A közös döntés jelentősége az orvos-beteg kapcsolatban. Lehetőségek és korlátok}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1919132}, author = {Veres, Zoltán and Vajda, Beáta and Málovics, Éva}, booktitle = {A Marketing Oktatók Klubjának 2007. évi konferencia}, unique-id = {1919132}, year = {2007}, pages = {253-270}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} }