@misc{MTMT:34764660, title = {Insights gained from curriculum development in higher education: A study in Marketing and Management}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34764660}, author = {Gombos, Szandra and Kurucz, Attila}, unique-id = {34764660}, year = {2024} } @misc{MTMT:34755175, title = {Lessons learned from the analysis of CCI in North-Western Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34755175}, author = {Gombos, Szandra and Kézai, Petra Kinga}, unique-id = {34755175}, year = {2024}, orcid-numbers = {Kézai, Petra Kinga/0000-0001-5427-0127} } @article{MTMT:34203071, title = {Sustainability factors of cultural and creative industries - The case study of a creative city, Budapest}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34203071}, author = {Gombos, Szandra and Kézai, Petra Kinga}, doi = {10.3303/CET23107022}, journal-iso = {CHEM ENG TR}, journal = {CHEMICAL ENGINEERING TRANSACTIONS}, volume = {107}, unique-id = {34203071}, issn = {1974-9791}, year = {2023}, eissn = {2283-9216}, pages = {127-132}, orcid-numbers = {Kézai, Petra Kinga/0000-0001-5427-0127} } @article{MTMT:34514414, title = {The Creative Economy as a Driver of Rural Development: A Case Study of Szigetköz in the Hungarian-Slovak Border Region in North-Western Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34514414}, author = {Kézai, Petra Kinga and Gombos, Szandra}, doi = {10.12775/EEC.2023.003}, journal-iso = {EAST EU COUNTRYSIDE}, journal = {EASTERN EUROPEAN COUNTRYSIDE}, volume = {29}, unique-id = {34514414}, issn = {1232-8855}, year = {2023}, eissn = {2300-8717}, pages = {53-81}, orcid-numbers = {Kézai, Petra Kinga/0000-0001-5427-0127} } @article{MTMT:34239406, title = {A kulturális és kreatív ipar vizsgálata a Szigetközben. Egy kvalitatív fókuszcsoportos kutatás eredményei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34239406}, author = {Kézai, Petra Kinga and Gombos, Szandra}, doi = {10.24307/psz.2023.0914}, journal-iso = {POLGÁRI SZEMLE}, journal = {POLGÁRI SZEMLE: GAZDASÁGI ÉS TÁRSADALMI FOLYÓIRAT}, volume = {19}, unique-id = {34239406}, issn = {1786-6553}, year = {2023}, eissn = {1786-8823}, pages = {213-227}, orcid-numbers = {Kézai, Petra Kinga/0000-0001-5427-0127} } @misc{MTMT:34154199, title = {Kreatív erő a Szigetközben – A kulturális és kreatív ipar regionális vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34154199}, author = {Kézai, Petra Kinga and Gombos, Szandra and Jakobi, Ákos}, unique-id = {34154199}, year = {2023}, orcid-numbers = {Jakobi, Ákos/0000-0001-9624-7785} } @article{MTMT:33920167, title = {Kulturális és kreatív ipar a Szigetközben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33920167}, author = {Kézai, Petra Kinga and Gombos, Szandra and Jakobi, Ákos}, doi = {10.17649/TET.37.2.3419}, journal-iso = {TÉR ÉS TÁRSADALOM}, journal = {TÉR ÉS TÁRSADALOM}, volume = {37}, unique-id = {33920167}, issn = {0237-7683}, abstract = {A 21. században a jólét megteremtéséhez a kulturális és kreatív gazdaság a helyi és regionális szinten is hozzájárul. Jelen tanulmány a kulturális és kreatív gazdaság jelenét és jövőjét vizsgálja a Szigetközben. Célja feltárni a szűken értelmezett kulturális és kreatív ipar erejét és a benne rejlő eddig még feltáratlan potenciálokat a Szigetköz területén található 35 településen.Elemzésünk elején szakirodalom által tárjuk fel a kulturális és kreatív gazdaság, illetve a hozzá tartozó iparágak (CCI) fogalmakat, majd statisztikai elemzések alapján határozzuk meg a Szigetközben a kulturális és kreatív gazdaság súlyát és jelentőségét 2015-2020 időszakban. A vizsgálat a Dun & Bradstreet Hungary Kft. céginformációs rendszer adatain alapul és kitér külön az egyéni vállalkozásokra és a gazdasági társaságokra.Mivel a folyamathoz komplex módon közelítünk, ezért figyelembe vettük a helyi jellegzetességeket, és munkánk második részében interjúk (n=21) kerültek felhasználásra. Tanulmányunk a szigetközi kistáj mikroszintű CCI szektorát kívánja bemutatni a 2015–2020 időszakban, ahol a gazdasági társaságok száma folyamatosan csökken, az egyéni vállalkozók száma folyamatosan nő, de többségük tevékenysége kevésbé látható (és ezáltal kevésbé igénybe vehető) a szélesebb közönség számára. Rávilágít továbbá a Szigetköz kulturális és kreatív iparának problémáira és hiányosságaira, amelyek négy fő csoportba sorolhatóak: a kreatív gazdaság helyi meghatározottsága, a kereslet és kínálat „találkozási pontjai”, az együttműködések és kommunikáció, valamint a kreatív gazdaság működési és operatív kérdései. A tanulmány a szigetközi térség kulturális és kreatív iparának fejlesztésére tett ajánlásokkal zárul.}, year = {2023}, eissn = {2062-9923}, pages = {134-159}, orcid-numbers = {Kézai, Petra Kinga/0000-0001-5427-0127; Gombos, Szandra/0000-0001-5427-0127; Jakobi, Ákos/0000-0001-9624-7785} } @misc{MTMT:32507452, title = {A kulturális és kreatív ipar vizsgálata a Szigetközben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32507452}, author = {Kézai, Petra Kinga and Gombos, Szandra}, unique-id = {32507452}, year = {2021} } @mastersthesis{MTMT:30545152, title = {A magyar városok kulturális imázsa a kulturális kínálat és kereslet tükrében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30545152}, author = {Gombos, Szandra}, doi = {10.15477/SZE.RGDI.2019.007}, unique-id = {30545152}, year = {2019} } @inproceedings{MTMT:31832697, title = {Városmárkázás a gyakorlatban}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31832697}, author = {Gombos, Szandra and Somogyi, Péter and Szabó, Krisztofer}, booktitle = {"Ifjúság - jövőképek"}, unique-id = {31832697}, year = {2017}, pages = {1-11}, orcid-numbers = {Szabó, Krisztofer/0000-0002-3179-3547} } @article{MTMT:30424627, title = {CITY BRANDING FOR RESIDENTS AND TOURISTS : CASE OF A HUNGARIAN TOWN, SÜMEG}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30424627}, author = {Gombos, Szandra and Péter, Somogyi and Szabó, Krisztofer and Máté, Vasáros}, journal-iso = {INT J BUSINESS MANAGEMENT STUD}, journal = {INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES}, volume = {6}, unique-id = {30424627}, issn = {2158-1479}, year = {2017}, pages = {229-236}, orcid-numbers = {Szabó, Krisztofer/0000-0002-3179-3547} } @article{MTMT:3274894, title = {A kultúrális szolgáltatások kínálata közötti különbségek a magyarországi tízezer fő feletti városokban. Differences between the supply of culturral sevices in the Hungarian cities living more than en thousand people}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3274894}, author = {Gombos, Szandra}, doi = {10.15196/TS560504}, journal-iso = {TERÜLETI STATISZTIKA}, journal = {TERÜLETI STATISZTIKA}, volume = {56}, unique-id = {3274894}, issn = {0018-7828}, year = {2016}, eissn = {2064-8251}, pages = {565-587} } @inproceedings{MTMT:3152723, title = {Kreativitás és történelem. A városmarketing tanulságai egy hazai kisváros példáján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3152723}, author = {Gombos, Szandra and Somogyi, Péter and Szabó, Krisztofer and Vasáros, Máté}, booktitle = {„TURIZMUS ÉS INNOVÁCIÓ”}, unique-id = {3152723}, year = {2016}, pages = {80-89}, orcid-numbers = {Szabó, Krisztofer/0000-0002-3179-3547} } @inproceedings{MTMT:3107017, title = {A magyar városok imázsának kulturális szempontú vizsgálata}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3107017}, author = {Gombos, Szandra}, booktitle = {EMOK XXII. Országos konferencia 2016 Tanulmánykötet}, unique-id = {3107017}, year = {2016}, pages = {212-224} } @inbook{MTMT:3024406, title = {Difference betwen Perceived Town Images. Brand Personalities from Cultural Perspective after a Political and Economic Transformation}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3024406}, author = {Gombos, Szandra}, booktitle = {Growth, Globalization & Governance}, unique-id = {3024406}, year = {2016}, pages = {341-352} } @inbook{MTMT:3024368, title = {Munkahelyi konfliktusok és stressz}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3024368}, author = {Gombos, Szandra}, booktitle = {Gazdasági és társadalmi konfliktusok a szubjektív jóllét és biztonságérzet megközelítésében}, unique-id = {3024368}, year = {2015}, pages = {99-112} } @inproceedings{MTMT:2961855, title = {Online and offline consumer behaviour, motivations, characteristics and preferences on the field of Hungarian tour operator companies}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2961855}, author = {Tóth, Dóra and Gombos, Szandra}, booktitle = {Turizmus határok nélkül}, unique-id = {2961855}, year = {2015}, pages = {69-82} } @inbook{MTMT:2835145, title = {A kultúrafogyasztási szokások sajátosságai Győrben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2835145}, author = {Gombos, Szandra}, booktitle = {Helyi társadalom és intézményrendszer Győrben}, unique-id = {2835145}, year = {2014}, pages = {217-229} } @inbook{MTMT:2791745, title = {Győr és vonzáskörzetének kulturális kínálata az intézmények szemszögéből}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2791745}, author = {Gombos, Szandra}, booktitle = {A városi rendszer működése}, unique-id = {2791745}, year = {2014}, pages = {188-205} } @inproceedings{MTMT:3024422, title = {Tata ökoturisztikai attrakciónak egységes kommunikációs lehetőségei}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3024422}, author = {Tóth, Dóra and Kőhalmi, Borbála and Gombos, Szandra}, booktitle = {Nemzetek Turizmusa: VI. Nemzetközi Turizmus Konferencia 2014}, unique-id = {3024422}, year = {2014}, pages = {282-301} }