TY - CHAP AU - Huszka, Péter AU - Platz, Petra ED - Reisinger, Adrienn ED - Kecskés, Petra ED - Buics, László TI - Élelmiszerfogyasztásunk néhány jellemzője egy emberöltőnyi idővel a rendszerváltás után T2 - "Kreatív ipar, digitális gazdaság" Kautz Gyula Emlékkonferencia 2019. június 12. elektronikus formában megjelenő kötete PB - Széchenyi István Egyetem CY - Győr SN - 9786155837708 PY - 2020 SP - 1 EP - 9 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31358092 ID - 31358092 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra ED - Dernóczy, Adrienn TI - Consumers and conscious consumers T2 - Kutatási jelentés - Research Report, 2. kötet PB - Universitas-Győr Nonprofit Kft. CY - Győr T3 - Kutatási jelentés (Széchenyi István Egyetem, Győr), ISSN 2676-7937 ; 2. PY - 2020 SP - 504 EP - 509 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31431480 ID - 31431480 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Józsa, László AU - Platz, Petra AU - Krasnova, Anastasia TI - Discovering the differences in buying behaviors of young adults among the impulsivity. consciousness scale TS - consciousness scale JF - EKONOMIKA I UPRAVLENIE: PROBLEMY RESHENIYA / ECONOMY AND MANAGEMENT: PROBLEMS AND SOLUTIONS J2 - ECON MANAG (RUS) VL - 4 (94) PY - 2019 SP - 30 EP - 35 PG - 6 SN - 2227-3891 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30995889 ID - 30995889 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Huszka, Péter AU - Platz, Petra AU - Andrea, Aguirre ED - Ercsey, Ida ED - Réka, Kató TI - THE LONG-TERM CORRELATION BETWEEN INCOME LEVEL AND FOOD CONSUMPTION HABITS IN HUNGARY. IS TURNING THE TENDENCIES AN OPTION? T2 - 18th International Congress of the International Association on Public and Nonprofit Marketing PB - Department of Marketing and Management, University of Győr CY - Győr SN - 9786155837609 PY - 2019 SP - 101 EP - 111 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31068006 ID - 31068006 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra AU - Józsa, László AU - Anastasia, KRASNOVA ED - Nagy, Katalin ED - Piskóti, István TI - INSIGHT INTO THE DECISION-MAKING PROCESS OF YOUNG ADULTS WITH FOCUS ON IMPULSIVITY T2 - MAG Scholar Conference in Business, Marketing and Tourism. 2019 (Europe). „Reconnecting Asia with Eastern Europe” PB - University of Miskolc CY - Miskolc SN - 9789633581902 PY - 2019 SP - 123 EP - 131 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31345196 ID - 31345196 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra ED - Dernóczy, Adrienn TI - A közös értékteremtés aktuális kérdései T2 - Kutatási jelentés, 1. kötet PB - Universitas-Győr Nonprofit Kft. CY - Győr T3 - Kutatási jelentés (Széchenyi István Egyetem, Győr), ISSN 2676-7937 ; 1. PY - 2019 SP - 611 EP - 617 PG - 7 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30706586 ID - 30706586 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra ED - Reisinger, Adrienn ED - Kecskés, Petra ED - Buics, László ED - Berkes, Judit ED - Balassa, Bernadett TI - A sötét triászhoz való tartozás, mint új szegmentációs ismérv. Belonging to the dark triad as a new segmentation criteria TS - Belonging to the dark triad as a new segmentation criteria T2 - "Kulturális gazdaság". Kautz Gyula Emlékkonferencia elektronikus formában megjelenő kötete PB - Széchenyi István Egyetem CY - Győr SN - 9786155837340 PY - 2019 PG - 7 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30684058 ID - 30684058 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Huszka, Péter AU - Platz, Petra AU - Ercsey, Ida ED - Bolat, E ED - Robson, J ED - Kooli, K TI - No milk today? Analysis of theinfluencing factors affecting the Z generation's milk and dairy product consumption habits T2 - "Vanilla, shock and entertainment - marketing in the era of emotions" PB - International Association on Public and Nonprofit Marketing CY - Bournemouth SN - 9781789266443 PY - 2018 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30605331 ID - 30605331 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra AU - Józsa, László TI - Cross-cultural analysis of the Frequent Flyer Programs (FFPs): The most controversial results JF - ASIAN JOURNAL OF BUSINESS RESEARCH J2 - ASIAN J BUS RES VL - 8 PY - 2018 IS - 2 SP - 72 EP - 93 PG - 22 SN - 1178-8933 DO - 10.14707/ajbr.180050 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30605345 ID - 30605345 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra TI - Intercultural aspects of the frequent flyer programs JF - INTERNATIONAL JOURNAL OF BUSINESS AND MANAGEMENT STUDIES J2 - INT J BUSINESS MANAGEMENT STUD VL - 7 PY - 2018 IS - 2 SP - 119 EP - 130 PG - 12 SN - 2158-1479 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30398888 ID - 30398888 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra ED - Kupi, Marcell ED - Printz-Markó, Erzsébet ED - Ivancsóné Horváth, Zsuzsanna TI - Online fogyasztói élmények tartalomelemzése vásárlásösztönzési szempontból T2 - „Út” a XXI. században PB - Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar CY - Győr SN - 9786155837357 PY - 2018 SP - 25 EP - 33 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30693357 ID - 30693357 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra TI - Lessons drawn from co-branding with a lovemark. Results of an experimental research JF - TÉR-GAZDASÁG-EMBER J2 - TÉR GAZDASÁG EMBER VL - 6 PY - 2018 IS - 4 SP - 93 EP - 103 PG - 11 SN - 2064-1176 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30617360 ID - 30617360 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra TI - Gondolatok Yuval Noah Harari: Homo Deus. A holnap rövid története. című könyvével kapcsolatban JF - TÉR-GAZDASÁG-EMBER J2 - TÉR GAZDASÁG EMBER VL - 6 PY - 2018 IS - 3 SP - 187 EP - 192 PG - 6 SN - 2064-1176 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30411914 ID - 30411914 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Platz, Petra ED - Józsa, László ED - Korcsmáros, Enikő ED - Seres, Huszárik Erika TI - Venni vagy nem venni. Lehetséges magyarázatok a be nem fejezett internetes vásárlásokra T2 - A hatékony marketing PB - Selye János Egyetem CY - Komárno SN - 9788081222368 PY - 2018 SP - 554 EP - 563 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3413564 ID - 3413564 N1 - 562. o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Huszka, Péter AU - Platz, Petra ED - Gyarmatiné Bányai, Edit ED - Lányi, Beatrix ED - Törőcsik, Mária TI - Középiskolások erkölcsi értékrendjének és a házassággal kapcsolatos attitűdjeinek vizsgálata I.. Investigation of high school students’ morals and attitudes to marriage I. TS - Investigation of high school students’ morals and attitudes to marriage I. T2 - Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs SN - 9789634291466 PY - 2017 SP - 658 EP - 666 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3262312 ID - 3262312 N1 - 10. szekció: Társadalomtudományok integrálása a marketingbe LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Kurucz, Attila AU - Stifter, Viktória AU - Platz, Petra AU - Potháczky Rácz, Irma ED - Fehérvári, Arnold TI - Vállaltgazdaságtan ET - 0 PB - Universitas-Győr Nonprofit Kft. CY - Győr PY - 2017 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3304892 ID - 3304892 N1 - {Elektronikus tananyag} LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Kurucz, Attila AU - Stifter, Viktória AU - Platz, Petra AU - Potháczky Rácz, Irma TI - Vállalat-gazdaságtani alapok ET - 0 PB - Universitas-Győr Nonprofit Kft. CY - Győr PY - 2017 SN - 9786155776052 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3304888 ID - 3304888 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra TI - Reflections on the role of internal environment in the preference system construction JF - TÉR-GAZDASÁG-EMBER J2 - TÉR GAZDASÁG EMBER VL - 4 PY - 2016 IS - 4 SP - 73 EP - 83 PG - 11 SN - 2064-1176 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3221342 ID - 3221342 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Platz, Petra TI - Reminiscences on Consumer Preferences JF - INTERNATIONAL JOURNAL OF ARTS & SCIENCES J2 - INT J OF ARTS & SCIENCES VL - 9 PY - 2016 IS - 1 SP - 581 EP - 590 PG - 10 SN - 1557-718X UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3072549 ID - 3072549 LA - English DB - MTMT ER - TY - THES AU - Platz, Petra TI - Az esszencia alkotói : a fogyasztói emlékek szerepe a vásárlási döntést megelőzően és a vásárlási döntésben PY - 2016 SP - 218 DO - 10.15477/SZE.RGDI.2016.001 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3123301 ID - 3123301 LA - Hungarian DB - MTMT ER -