TY - CONF AU - Gyulai, Zsófia AU - Révész, Balázs TI - Nudging in the Digital World. An Up-to-Date Systematic Literature Review TS - An Up-to-Date Systematic Literature Review T2 - EMAC 2023 Regional Conference PY - 2023 SP - 1 EP - 10 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34559184 ID - 34559184 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Révész, Balázs ED - Gyulai, Zsófia TI - Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia tanulmánykötet. Szeged, 2023. augusztus 23-25 TS - Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXIX. Nemzetközi Konferencia tanulmánykötet. Szeged, 2023. augusztus 23-25 PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2023 SP - 399 SN - 9789633069608 DO - 10.62561/EMOK-2023 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34539523 ID - 34539523 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Vilmányi, Márton ED - Szűcs, Krisztián ED - Csapó, János ED - Jakopánecz, Eszter TI - Az empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során T2 - Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar CY - Pécs SN - 9789636261726 PY - 2023 SP - 196 EP - 199 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/34198151 ID - 34198151 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Gyulai, Zsófia AU - Kéri, Anita AU - Révész, Balázs TI - Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected? T2 - EMAC 2022 Annual PY - 2022 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33253421 ID - 33253421 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Piricz, Noémi AU - Révész, Balázs TI - Lessons Learned from an Operational Smart Grid Through the Example of a Local Government in Hungary JF - PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) J2 - PÉNZÜGYI SZEMLE VL - 67 PY - 2022 IS - 3 SP - 396 EP - 412 PG - 17 SN - 0031-496X DO - 10.35551/PFQ_2022_3_5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33122879 ID - 33122879 AB - The steadily growing global demand for electricity, sustainability expectations, the global Covid epidemic and the Russian-Ukrainian war are also affecting the electricity supply chain. In our study we will focus on the smart grid, the modern smart electricity network of the near future, from a Hungarian perspective, with management approach. Hungary’s newest and most complex smart grid is analysed using the case study method. We investigated the actors of the smart grid and were interested in how the cooperation between the parties was, what learning processes they experienced, and what risks they saw and see now. Our results show that customers and contractors are mutually satisfied; in addition to the numerical benefits, each party also values the learning processes in different areas. The risks identified stem from modern technology, complexity, novel solutions and operational mechanisms, but geopolitical, global economic uncertainties and shortages also have an impact. LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Piricz, Noémi AU - Révész, Balázs TI - A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül JF - PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-) J2 - PÉNZÜGYI SZEMLE VL - 67 PY - 2022 IS - 3 SP - 398 EP - 413 PG - 16 SN - 0031-496X DO - 10.35551/PSZ_2022_3_5 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33122747 ID - 33122747 AB - Az elektromos áram iránti növekvő globális kereslet, a fenntarthatósági elvárások, a globális Covid-járvány és az orosz–ukrán háború is befolyásolja az elektromos áram ellátási láncát. Tanulmányunkban a közeljövő modern intelligens áramhálózatával, a smart griddel foglalkozunk a menedzsment megközelítésével. Magyarország legújabb és legkomplexebb smart gridjét elemezzük az esettanulmány módszerével. A smart grid szereplőit vizsgáltuk, hogy milyen volt az együttműködés, milyen tanulási folyamatokat tapasztaltak, milyen kockázatokat láttak és látnak most. Eredményeink szerint a megrendelők és a kivitelezők kölcsönösen elégedettek; a számszerű előnyök mellett mindegyik fél fontosnak tartja a különböző területeken megvalósult tanulási folyamatokat is. A kockázatok a modern technológiából, a komplexitásból, az újszerű megoldásokból és működési mechanizmusokból erednek, de a geopolitikai és világgazdasági bizonytalanságok, hiányjelenségek is hatást gyakorolnak. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Hetesi, Erzsébet ED - Rekettye, Gábor ED - Törőcsik, Mária ED - Hetesi, Erzsébet TI - Szervezeti piacok – vásárlói magatartás és kapcsolati marketing T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789634547754 PY - 2022 SP - && UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33548542 ID - 33548542 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Gyulai, Zsófia AU - Révész, Balázs ED - Mitev Ariel, Zoltán ED - Csordás, Tamás ED - Horváth, Dóra ED - Boros, Kitti TI - A digitális nudge-ok észlelése és értékelése T2 - “Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference PB - Corvinus University of Budapest CY - Budapest SN - 9789635038 PY - 2021 SP - 336 EP - 345 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32213239 ID - 32213239 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Piricz, Noémi AU - Révész, Balázs ED - José, L. Ruiz-Alba TI - Business Customers’ Motivations in Smart Grid Projects T2 - Conference Proceedings of CBIM2021 International Conference PB - Georgia State University CY - Atlanta (GA) SN - 9788409321155 PY - 2021 SP - 258 EP - 261 PG - 4 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32168773 ID - 32168773 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Mandják, Tibor AU - Julian, HOFMANN AU - Révész, Balázs AU - Marek, ZIELINSKI TI - Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks T2 - 37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium PY - 2021 SP - & PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32636191 ID - 32636191 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Révész, Balázs AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kazár, Klára TI - Will IT Take Over the Role of Personal Encounters in Business Relationships?. (A2020-64196) TS - (A2020-64196) T2 - EMAC 2020 Annual Conference PY - 2020 SP - (A2020-64196) UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31678518 ID - 31678518 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Gyulai, Zsófia AU - Révész, Balázs TI - Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 54 PY - 2020 IS - 3 klsz SP - 27 EP - 34 PG - 8 SN - 1219-0349 DO - 10.15170/MM.2020.54.KSZ.III.03 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31599480 ID - 31599480 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Kéri, Anita AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs TI - Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely? T2 - EMAC 2020 Annual Conference PY - 2020 SP - 60908 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31661282 ID - 31661282 AB - In the past several attempts have been made to understand factors influencing foreign students’ satisfaction and loyalty at higher education institutions. However, previous research have not treated the examination of factors influencing both school-related and non-school- related satisfaction, and their effect on loyalty in much detail. This research sheds new light on the institution- and faculty-specific school-related and non-school-related factors influencing foreign student satisfaction and loyalty. Data was analysed with PLS path analysis and interestingly, both school-related and non-school-related satisfaction factors had a significant positive effect on student loyalty. The most striking result to emerge is that satisfaction with non-school-related aspects influence loyalty more significantly than their school-related counterparts. Evidence from this study highlights a unique nature of foreign student satisfaction and loyalty and complements those of earlier studies. LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Révész, Balázs AU - Pető, Dalma AU - Lajos, Péter TI - Vállalkozók marketingdöntései PB - Szegedi Tudományegyetem (SZTE) CY - Szeged PY - 2020 SN - 9789633067581 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31701893 ID - 31701893 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs ED - Saša, Drezgić ED - Saša, Žiković ED - Marko, Tomljanović TI - The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets T2 - Economics of Digital Transformation PB - University of Rijeka, Faculty of Economics and Business CY - Rijeka SN - 9789537813451 PY - 2019 SP - 559 EP - 577 PG - 19 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3406853 ID - 3406853 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Gyulai, Zsófia AU - Révész, Balázs ED - Veres, Zoltán ED - Sasné Grósz, Annamária ED - Liska, Fanny TI - Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon T2 - Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája PB - Pannon Egyetem CY - Veszprém SN - 9786150058603 PY - 2019 SP - 25 EP - 33 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31149923 ID - 31149923 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kéri, Anita AU - Révész, Balázs ED - Kováts, Gergely Ferenc ED - Rónay, Zoltán TI - What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics T2 - In search of excellence in higher education PB - Corvinus University of Budapest Digital Press CY - Budapest SN - 9789635037797 T3 - NFKK kötetek, ISSN 2060-9698 ; 3.. PY - 2019 SP - 267 EP - 283 PG - 17 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30741310 ID - 30741310 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs ED - Veres, Zoltán ED - Sasné Grósz, Annamária ED - Liska, Fanny TI - Parkolási szokások feltárása. mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?! TS - mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?! T2 - Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája PB - Pannon Egyetem CY - Veszprém SN - 9786150058603 PY - 2019 SP - 604 EP - 613 PG - 10 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30844009 ID - 30844009 AB - Ha végigsétál valaki egy európai vagy amerikai nagyvárosban, építészetileg és kulturálisan legyenek azok bármennyire is sokszínűek és különbözőek, egy dologban biztosan nagyon hasonlítanak egymásra: mindenütt parkoló autók százaival találkozunk. Ahogy az autózás, úgy a parkolás is a modern város részévé vált: azon szolgáltatások közé tartozik, mely állandó beszédtéma. Van amikor az ingyenessége, van amikor az ára, van amikor szolgáltatás színvonala miatt. A 2018 őszén indított több éves kutatási programunk célja, hogy a parkolási rendszereket, a parkolás használati szokásait a marketing eszköztárával feltárjuk. Milyen mintázatok és attitűdök kapcsolódnak a parkoláshoz? Milyen adatokkal jellemezhető a városi parkolás? Hogyan viszonyulnak a városlakók a parkolási szolgáltatásokhoz? A kutatás első szakaszának eredményei alapján cikkünkben bemutatjuk azokat a nézőpontokat, amiket a parkolási rendszerekkel kapcsolatban a hazai és nemzetközi szakirodalom feltárt, és elemzünk egy több milliós adatbázist, hogy megválaszoljuk a „Big Data” segítségével milyen adatsorokkal írható le egy belvárosi parkolás. Az elemzés rávilágít arra, hogy az autós ügyfelek technológiai elfogadása, mobilhasználata jelentős és a parkolási szokásokban több állandó és masszív mintázat figyelhető meg: ilyen például, hogy magas az autók forgási sebessége és nincs szignifikáns különbség a hétköznapok között. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Simon, Judit AU - Révész, Balázs AU - Mandják, Tibor AU - Szalkai, Zsuzsanna AU - Hetesi, Erzsébet ED - Havenvid, Malena Ingemansson ED - Linné, Åse ED - Bygballe, Lena E. ED - Harty, Chris TI - Construction projects as a vehicle for health care innovation? T2 - The Connectivity of Innovation in the Construction Industry PB - Routledge CY - Abingdon CY - New York, New York SN - 9781351110198 T3 - Spon research PY - 2019 SP - 143 EP - 172 PG - 30 DO - 10.1201/9781351110198-8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30661596 ID - 30661596 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs TI - The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets T2 - International Scientific Conference Economics of Digital Transformation (EDT) DIGITOMICS C1 - Opatija PY - 2018 SP - 24 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/31143281 ID - 31143281 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs TI - Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - EMOK Különszám PY - 2018 SP - 31 EP - 42 PG - 12 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3406859 ID - 3406859 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kéri, Anita AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs ED - Józsa, László ED - Korcsmáros, Enikő ED - Seres, Huszárik Erika TI - Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán T2 - A hatékony marketing PB - Selye János Egyetem CY - Komárno SN - 9788081222368 PY - 2018 SP - 385 EP - 395 PG - 11 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3407544 ID - 3407544 N1 - 395. o. bibl. LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Simon, Judit AU - Révész, Balázs AU - Mandják, Tibor AU - Szalkai, Zsuzsanna AU - Hetesi, Erzsébet ED - Canning, C ED - Cova, B ED - D'Antone, S ED - Harrison, D ED - Spencer, R ED - Sutton-Brady, Ch TI - Leveraging Health Care Services with Construction Projects - The Role of Actors in Innovation Processes T2 - 34th Annual Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Conference C1 - Marseille PY - 2018 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3427282 ID - 3427282 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Berki, Viktor AU - Révész, Balázs ED - Vilmányi, Márton ED - Kazár, Klára TI - A felsőoktatásba jelentkezők információs preferencia alapú szegmentálása egy magyar egyetem példáján T2 - Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged SN - 9789633065440 PY - 2017 SP - 97 EP - 118 PG - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/32027608 ID - 32027608 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Peter, Batt TI - The role of personal relationship and information technology in business markets T2 - Proceedings of IMP 2017 Business to Business Marketing Conference PB - Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP Group) C1 - Kuala Lumpur PY - 2017 SP - 1 EP - 8 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3285025 ID - 3285025 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kazár, Klára AU - Révész, Balázs ED - Gyarmatiné Bányai, Edit ED - Lányi, Beatrix ED - Törőcsik, Mária TI - Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon T2 - Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs SN - 9789634291466 PY - 2017 SP - 432 EP - 444 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3263014 ID - 3263014 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Vilmányi, Márton ED - Kazár, Klára TI - Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon? T2 - Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged SN - 9789633065440 PY - 2017 SP - 245 EP - 266 PG - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243972 ID - 3243972 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Kéri, Anita ED - Deli-Gray, Zsuzsa ED - Árva, László TI - Turisztikai szegmensek és oktatási célcsoportok - Szeged Megyei Jogú Város példája T2 - Turizmusmarketing esettanulmányok II. PB - ESSCA Magyarország Alapítvány CY - Budapest SN - 9789634541509 T3 - Marketing szakkönyvtár;Turizmus szakkönyvtár PY - 2017 SP - 155 EP - 162 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3289615 ID - 3289615 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Hetesi, Erzsébet ED - Farkas, Beáta ED - Pelle, Anita TI - A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon T2 - Várakozások és gazdasági interakciók PB - JATEPress CY - Szeged SN - 9789633153482 PY - 2017 SP - 199 EP - 213 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3285021 ID - 3285021 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Révészné, Kocsis E ED - Bíró-Szigeti, Szilvia ED - Petruska, Ildikó ED - Szalkai, Zsuzsanna ED - Kovács, Stefan ED - Magyar, Mária TI - Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel – a külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján T2 - Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete PB - Budapesti Műszaki Egyetem Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék CY - Budapest SN - 9789633131893 PY - 2015 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3111728 ID - 3111728 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Hetesi, Erzsébet TI - Szervezeti piacok : vásárlói magatartás és kapcsolati marketing T2 - Bevezetés a marketingbe PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789630597593 PB - Akadémiai Kiadó PY - 2015 SP - 115 EP - 142 PG - 28 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/26285785 ID - 26285785 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Berki, Viktor AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Hetesi, Erzsébet ED - Révész, Balázs TI - Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia? T2 - "Marketing megújulás" PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged SN - 9789633063125 PY - 2014 SP - 153 EP - 166 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2761693 ID - 2761693 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK ED - Hetesi, Erzsébet ED - Révész, Balázs TI - "Marketing megújulás". Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája TS - Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája ET - 0 PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2014 SP - 569 SN - 9789633063125 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2724771 ID - 2724771 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kovács, Péter AU - Révész, Balázs AU - Ország, G né ED - Hetesi, Erzsébet ED - Révész, Balázs TI - A pénzügyi kultúra és attitűd mérése T2 - "Marketing megújulás" PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged SN - 9789633063125 PY - 2014 SP - 439 EP - 447 PG - 9 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2940429 ID - 2940429 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Péter AU - Sápi, Ákos AU - Kosztopulosz, Andreász AU - Révész, Balázs AU - Kiss, Gábor Dávid AU - Vajda, Beáta AU - Farkas, Gergely TI - Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló) PY - 2014 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114456 ID - 3114456 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Tompos, Anikó ED - Ablonczyné Mihályka, Lívia TI - Melyik a fontosabb? Információs technológia alapú és személyes kapcsolatok a business marketingben. T2 - Növekedés és egyensúly PB - Széchenyi István Egyetem Kautz Gyula Gazdaságtudományi Kar CY - Győr SN - 9786155391118 PY - 2013 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2761708 ID - 2761708 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Király, Éva TI - Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen? T2 - "Kiterjesztett"marketing PB - Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) CY - Budapest SN - 9789637159 PY - 2013 SP - 667 EP - 681 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2405213 ID - 2405213 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Kiss, Gábor Dávid AU - Kosztopulosz, Andreász AU - Kovács, Péter AU - Révész, Balázs ED - Málovics, Éva ED - Vajda, Beáta TI - Financial literacy of hungarian teenagers T2 - Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference PB - Faculty of Economics and Business Administration, University of Szeged CY - Szeged SN - 9789633061763 PY - 2013 SP - 248 EP - 255 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2438814 ID - 2438814 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Péter AU - Kosztopulosz, Andreász AU - Révész, Balázs AU - Kiss, Gábor Dávid AU - Vajda, Beáta AU - Farkas, Gergely AU - Kazár, Klára AU - Kovács, Eszter AU - Sápi, Ákos TI - Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló TS - összefoglaló PY - 2013 PG - 58 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114453 ID - 3114453 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Révész, Balázs AU - Hetesi, Erzsébet AU - Kovács, Péter TI - Which is More Important?. Information Technology Use and Personal Relationships in B2B Markets TS - Information Technology Use and Personal Relationships in B2B Markets T2 - The 29th Annual IMP Conference PY - 2013 SP - 46 EP - 64 PG - 19 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2453884 ID - 2453884 N1 - http://imp2013.robinson.gsu.edu/ LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs TI - Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben? JF - INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT J2 - INF TARS VL - 12 PY - 2012 IS - 2 SP - 41 EP - 67 PG - 27 SN - 1587-8694 DO - 10.22503/inftars.XII.2012.2.3 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/23173539 ID - 23173539 N1 - WoS:hiba:000319235000004 2022-06-15 05:58 cím nem egyezik LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Péter AU - Kosztopulosz, Andreász AU - Révész, Balázs AU - Kiss, Gábor Dávid AU - Cseri, Cserne TI - Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló tanulmány TS - összefoglaló tanulmány PY - 2012 PG - 39 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114407 ID - 3114407 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs AU - Prónay, Szabolcs TI - Marketing alapjai PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/30555903 ID - 30555903 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Hetesi, Erzsébet ED - Kürtösi, Zsófia TI - The role of relationship marketing and communication at public utility service sin the process of market deregulation T2 - The Diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies PB - JATEPress CY - Szeged SN - 9789633150498 T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei, ISSN 1588-8533 PY - 2011 SP - 23 EP - 42 PG - 20 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914814 ID - 1914814 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Péter AU - Kosztopulosz, Andreász AU - Révész, Balázs AU - Kiss, Gábor Dávid AU - Székelyhidi, Katalin AU - Tulkán, Tímea AU - Árva-Tóth, Adrienn TI - Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló tanulmány TS - összefoglaló tanulmány PY - 2011 PG - 69 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114396 ID - 3114396 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs ED - Hetesi, Erzsébet ED - Kürtösi, Zsófia TI - The role of Collaborative Filtering in Marketing T2 - The Diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies PB - JATEPress CY - Szeged SN - 9789633150498 T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei, ISSN 1588-8533 PY - 2011 SP - 59 EP - 74 PG - 16 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1793714 ID - 1793714 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Törőcsik, Mária ED - Fojtik, János TI - Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben T2 - Felelős marketing: Absztraktok PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs SN - 9789636423919 PY - 2011 SP - 80 EP - 80 PG - 1 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/3234492 ID - 3234492 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Révész, Balázs TI - The effect of information technology on marketing PY - 2011 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1915064 ID - 1915064 N1 - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának Frederick Winslow Taylor „Üzemvezetés - A tudományos vezetés alapjai” című műve megjelenésének 100. évfordulója alkalmából nemzetközi tudományos konferenciája [Előadás] LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Révész, Balázs TI - A kapcsolati marketing és az információs technológia. A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra TS - A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra PY - 2011 SP - 1 EP - 28 PG - 28 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914995 ID - 1914995 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - THES AU - Révész, Balázs TI - A kapcsolati marketing és az információs technológia. A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra TS - A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra PY - 2011 SP - 302 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914940 ID - 1914940 N1 - Megjegyzés-22914435 113. oldal Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Ph.D program Megjegyzés-22914438 19., 41. oldal Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Ph.D program Megjegyzés-22914439 47. oldal Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Ph.D program Megjegyzés-23128100 Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar, 302 o. Megjegyzés-23235940 Pécsi Tudományegyetem, Gazdálkodástani Doktori iskola Megjegyzés-23523673 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola Hivatkozás a mű 2. oldalán. Megjegyzés-23594417 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola Hivatkozás a mű 82. oldalán. Megjegyzés-23594580 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola 29.o. szövegközi 33.o. 11. lj. 40.o. szövegközi 72.o. szövegközi 208.o. bibl. Megjegyzés-23599935 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola Hivatkozás a mű 16. oldalán. Megjegyzés-23599976 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola Hivatkozás a mű 41. oldalán. Megjegyzés-23600045 Pécs: Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori Iskola Hivatkozás a mű 32. oldalán. Megjegyzés-24343200 Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi kar Gazdálkodástani Doktori Iskola. Pécs LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Törőcsik, Mária ED - Fojtik, János TI - Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben T2 - MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet PB - Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar (PTE KTK) CY - Pécs SN - 9789636423926 T3 - A Magyar Marketing Szövetség Marketing Oktatók Klubja 17. országos konferenciája PY - 2011 SP - 470 EP - 482 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1746192 ID - 1746192 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Čarapic, Helena AU - Révész, Balázs TI - Assessment of educational service quality: a comparison between the Faculty of Economics in Osijek and the Faculty of Economics and Business Administration in Szeged T2 - Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku PB - Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet CY - Osijek PY - 2010 SP - 269 EP - 281 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695018 ID - 1695018 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Révész, Balázs TI - Marketing PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2010 SP - 147 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/33120529 ID - 33120529 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Čarapić, H AU - Révész, Balázs ED - Leko, Šimić Mirna TI - Assesment of educational service quality. A comparison between the Faculty of Economics in Osijek and the Faculty of Economics and Business Administration in Szeged TS - A comparison between the Faculty of Economics in Osijek and the Faculty of Economics and Business Administration in Szeged T2 - Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života = Strategic marketing management in a function of improving the quality of life PB - Josip Juraj Strossmayer University of Osijek CY - Osijek SN - 9789532530636 PY - 2009 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914638 ID - 1914638 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Lindgreen, Adam AU - Révész, Balázs AU - Glynn, Mark TI - Purchasing orientation JF - JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING J2 - J BUS IND MARKET VL - 24 PY - 2009 IS - 3-4 SP - 148 EP - 153 PG - 6 SN - 0885-8624 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695001 ID - 1695001 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs TI - A frontvonal virtualizálódása T2 - A szolgáltatásmarketing alapkönyve PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789630586702 PY - 2009 SP - 281 EP - 293 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914640 ID - 1914640 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs TI - Ügyfélkapcsolat-menedzsment - CRM T2 - A szolgáltatásmarketing alapkönyve PB - Akadémiai Kiadó CY - Budapest SN - 9789630586702 PY - 2009 SP - 232 EP - 239 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2420957 ID - 2420957 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Kovács, Péter ED - Szép, Katalin ED - Katona, Tamás TI - Researching marketing orientation using PLS methodology T2 - Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress = Társadalmi és Gazdasági Folyamatok elemzésének módszertani kérdései PB - Universitas Szeged Kiadó CY - Szeged SN - 9789638846839 PY - 2009 SP - 38 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914635 ID - 1914635 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Hetesi, Erzsébet ED - Majó, Zoltán ED - Lukovics, Miklós TI - Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben T2 - Szolgáltatások világa PB - JATEPress CY - Szeged T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei PY - 2009 SP - 362 EP - 383 PG - 22 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691443 ID - 1691443 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs ED - Simon, Judit ED - Neulinger, Ágnes TI - Értékteremtés a közösség erejével – A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában T2 - Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája PB - Budapesti Corvinus Egyetem CY - Budapest SN - 9789638722930 PY - 2008 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690399 ID - 1690399 N1 - Cikk száma a konferencián vagy Kezdő oldal ismeretlen LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Simon, János TI - Marketing alapismeretek. II. rész TS - II. rész T2 - Távoktatás tagozat PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2008 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914642 ID - 1914642 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Szakál, Péter AU - Görög, Márta AU - Szakálné Kanó, Izabella ED - Dinya, László TI - Higher Educational communities. Alumni Organizations in the e-Era TS - Alumni Organizations in the e-Era T2 - VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing = VII Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo PB - Szegedi Egyetemi Kiadó CY - Szeged SN - 9789634828730 PY - 2008 SP - 33 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694802 ID - 1694802 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Révész, Balázs TI - Marketing alapismeretek II. ET - 0 PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged PY - 2008 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690409 ID - 1690409 N1 - CD LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Simon, Judit ED - Neulinger, Ágnes TI - A beszerzési kapcsolatok jelentősége a hazai vállalkozások körében T2 - Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája PB - Budapesti Corvinus Egyetem CY - Budapest SN - 9789638722930 PY - 2008 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690400 ID - 1690400 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Révész, Balázs TI - Relationship Attitude of Hungarian companies JF - GAZDÁLKODÁS J2 - GAZDÁLKODÁS VL - 51 PY - 2007 IS - Klnsz SP - 254 EP - 260 PG - 7 SN - 0046-5518 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916234 ID - 1916234 N1 - MatarkaID=424125 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Lajos, Mihály TI - Relationship attitude of Hungarian companies T2 - 4th International Conference for Young Researchers of Economics, vol. 1-2 PB - Szent István Egyetemi Kiadó CY - Gödöllő SN - 9639483672 PY - 2006 SP - 325 EP - 331 PG - 7 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694807 ID - 1694807 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Botos, Katalin TI - Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán T2 - A bankszektor és stakeholderei PB - Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar CY - Szeged SN - 9634827705 T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei, ISSN 1588-8533 PY - 2006 SP - 188 EP - 205 PG - 18 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691444 ID - 1691444 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs AU - Veres, Zoltán AU - Kuba, Péter ED - Kövesi, János ED - Szalkai, Zsuzsanna ED - Deli-Gray, Zsuzsanna ED - Vasné, Egri Magdolna ED - Vágási, Mária TI - Business Purchasers’ relationship attitude and perceived purchase uncertainties T2 - Marketing Oktatók Klubjának 12. Országos Konferenciája PB - Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem CY - Budapest SN - 9634208676 PY - 2006 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690402 ID - 1690402 N1 - Cikk száma a konferencián vagy Kezdő oldal ismeretlen Regi uj marketingkategoriak es modszerek. Fokuszban a modszer szekcióban LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Veres, Zoltán AU - Révész, Balázs AU - Vilmányi, Márton ED - Simon, Croom TI - CRM and Purchase Uncertainties. A Leverage in an Interactive Buyer-Supplier Relationship TS - A Leverage in an Interactive Buyer-Supplier Relationship T2 - 15th annual IPSERA conference PB - International Purchasing and Supply Education and Research Association (IPSERA) CY - San Diego (CA) SN - 0977967301 PY - 2006 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2187613 ID - 2187613 LA - English DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Révész, Balázs TI - A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 38-39 PY - 2005 IS - 2004/6, 2005/1 SP - 42 EP - 47 PG - 6 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916235 ID - 1916235 N1 - MatarkaID=213338 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs TI - A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában JF - VEZETÉSTUDOMÁNY J2 - VEZETÉSTUDOMÁNY VL - 35 PY - 2004 IS - 6 SP - 30 EP - 37 PG - 8 SN - 0133-0179 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916237 ID - 1916237 N1 - MatarkaID=156672 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs ED - Dinya, László ED - Farkas, Ferenc ED - Hetesi, Erzsébet ED - Veres, Zoltán TI - A közüzemi szolgáltatók marketing kommunikációjának sajátosságai T2 - Nonbusiness marketing és menedzsment PB - KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. CY - Budapest SN - 9632247876 PY - 2004 SP - 333 EP - 350 PG - 18 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1389858 ID - 1389858 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - JOUR AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs AU - Szekfű, Balázs TI - A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában JF - MARKETING ÉS MENEDZSMENT J2 - MARKETING ÉS MENEDZSMENT VL - 38 PY - 2004 IS - 4 SP - 61 EP - 71 PG - 11 SN - 1219-0349 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916236 ID - 1916236 N1 - MatarkaID=174995 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Mogyorósi, Péter AU - Vilmányi, Márton AU - Révész, Balázs ED - Carvalho, F D TI - Utilisation of left over military sites in Hungary T2 - Defense Related SME’s: Analysis and Description of Current Conditions PB - IOS Press PY - 2004 SP - 59 EP - 70 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694988 ID - 1694988 LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Révész, Balázs ED - XX, null TI - Changes in supplier evaluation in the case of traditional and online customer management as well as procurement systems T2 - 13th Annual IPSERA Conference: the purchasing function: walking a tightrope C1 - Catania PY - 2004 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694823 ID - 1694823 N1 - Cikk száma a konferencián vagy Kezdő oldal ismeretlen LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Szent, István University Gödöllő TI - The influence of CRM and e-CRM systems on customers' opinion of a company T2 - 3rd International Conference for Young Researchers PB - Szent István Egyetem CY - Gödöllő SN - 9639483443 PY - 2004 SP - 244 EP - 251 PG - 8 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694817 ID - 1694817 LA - English DB - MTMT ER - TY - BOOK AU - Riedl, John AU - Konstan, Joseph AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs TI - Szájtpropaganda ET - 0 PB - KJK-KERSZÖV Jogi és Üzleti Kiadó Kft. CY - Budapest PY - 2004 SP - 251 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691446 ID - 1691446 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Csirik, János AU - Imreh, Balázs AU - Imreh, Szabolcs AU - Kovács, Zoltán AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs ED - Majó, Zoltán TI - A kormányzati portál lehetséges kapcsolati rendszere az internetes regionális/önkormányzati hálózatokkal PY - 2003 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690407 ID - 1690407 N1 - [Kutatási jelentés (belső)] LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Hetesi, Erzsébet AU - Vilmányi, Márton AU - Révész, Balázs ED - Michael, Kleinaltenkamp ED - Michael, Ehret TI - The Significance of Relationship Marketing and Relationship Competencies at Public Utilities Service Providers T2 - Relationship Marketing, Customer Relationship Management: Co-Operation – Competition – Co-Evolution?, Research Conference 7. International Customer Relationship Marketing Management PY - 2003 SP - 269 EP - 283 PG - 15 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1393895 ID - 1393895 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mogyorósi, Péter AU - Vilmányi, Márton AU - Révész, Balázs ED - Lengyel, Imre TI - Experiences in the Fields of Innovation Services in Hungary at the Age of Millennium T2 - Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary PB - JATEPress CY - Szeged SN - 9634826458 PY - 2003 SP - 47 EP - 59 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695019 ID - 1695019 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - BKÁE-KFK, null TI - Faktum Bútor T2 - Kisvállalkozási ismeretek PB - Budapesti Corvinus Egyetem CY - Budapest PY - 2003 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691448 ID - 1691448 N1 - #Könyv Szerző nem található: BKÁE LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs AU - Kürtösi, Zsófia TI - The appearance of market orientation at public utility service providers, the appearance of marketing and it’s judgement at hungarian public utility organisations PY - 2002 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394792 ID - 1394792 N1 - [Előadás] LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs TI - Some problems of Measurement of Customer Satisfaction and Customer Loyalty PY - 2002 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394791 ID - 1394791 N1 - [Előadás] LA - English DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Hetesi, Erzsébet AU - Révész, Balázs TI - The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation T2 - Marketing Applications in Public and Non-Profit Organizations. II. International Workshop on Public and Non-Profit Marketing PY - 2002 SP - 23 EP - 41 PG - 19 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1393893 ID - 1393893 LA - English DB - MTMT ER - TY - GEN AU - Kovács, Zoltán AU - Majó, Zoltán AU - Révész, Balázs ED - Majó, Zoltán TI - Az Üzleti Intelligencia módszerének gazdasági jelentősége a szervezetek értékteremtésében PY - 2002 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690408 ID - 1690408 N1 - [Kutatási jelentés (belső)] LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Mogyorósi, Péter AU - Vilmányi, Márton AU - Révész, Balázs ED - Bendis, R A ED - Craciunoiu, S T TI - Experiences, barriers, and successes in Hungary T2 - Overcoming Barriers to Technology Transfer and Business Commercialization in Central and Eastern Europe: Solutions and Opportunities PB - IOS Press CY - Amsterdam PY - 2002 SP - 151 EP - 162 PG - 12 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694995 ID - 1694995 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Révész, Balázs ED - Hetesi, Erzsébet TI - Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál T2 - A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje PB - JATEPress CY - Szeged T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar Közleményei, ISSN 1588-8533 PY - 2002 SP - 219 EP - 231 PG - 13 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691449 ID - 1691449 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Révész, Balázs TI - Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az interneten (e-CRM) T2 - Marketing Oktatók Klubja VIII. Országos Konferencia PB - Szegedi Tudományegyetem (SZTE) C1 - Szeged PY - 2002 SP - 43 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690406 ID - 1690406 LA - Hungarian DB - MTMT ER - TY - CONF AU - Mogyorósi, Péter AU - Vilmányi, Márton AU - Révész, Balázs TI - Experiences, barriers, and successes in Hungary T2 - NATO Advanced Research Workshop on Overcoming Barriers to Technology Transfer and Business Commercialization in Central and Eastern Europe: Solutions and Opportunities PY - 2001 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2027045 ID - 2027045 LA - English DB - MTMT ER - TY - CHAP AU - Garamhegyi, Ábel AU - Révész, Balázs ED - Farkas, Beáta ED - Lengyel, Imre TI - A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze T2 - Versenyképesség – regionális versenyképesség PB - JATEPress CY - Szeged SN - 9634825559 T3 - SZTE Gazdaságtudományi Kar közleményei PY - 2000 SP - 124 EP - 137 PG - 14 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691451 ID - 1691451 LA - Hungarian DB - MTMT ER -