@CONFERENCE{MTMT:34559184, title = {Nudging in the Digital World. An Up-to-Date Systematic Literature Review}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34559184}, author = {Gyulai, Zsófia and Révész, Balázs}, booktitle = {EMAC 2023 Regional Conference}, unique-id = {34559184}, year = {2023}, pages = {1-10} } @book{MTMT:34539523, title = {REZILIENS MARKETING - VÁLASZOK VÁLTOZÓ KIHÍVÁSOKRA}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34539523}, isbn = {9789633069608}, doi = {10.62561/EMOK-2023}, editor = {Révész, Balázs and Gyulai, Zsófia}, publisher = {Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért}, unique-id = {34539523}, year = {2023} } @inbook{MTMT:34198151, title = {Az empátia szerepe az üzleti kapcsolatokban és a B2B értékesítés során}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/34198151}, author = {Révész, Balázs and Vilmányi, Márton}, booktitle = {Empatikus Marketing Interdiszciplináris Megközelítésben}, unique-id = {34198151}, year = {2023}, pages = {196-199} } @CONFERENCE{MTMT:33253421, title = {Nudge mystery – Are consumers aware and consciously affected?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33253421}, author = {Gyulai, Zsófia and Kéri, Anita and Révész, Balázs}, booktitle = {EMAC 2022 Annual}, unique-id = {33253421}, year = {2022}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @article{MTMT:33122879, title = {Lessons Learned from an Operational Smart Grid Through the Example of a Local Government in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33122879}, author = {Piricz, Noémi and Révész, Balázs}, doi = {10.35551/PFQ_2022_3_5}, journal-iso = {PÉNZÜGYI SZEMLE}, journal = {PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-)}, volume = {67}, unique-id = {33122879}, issn = {0031-496X}, abstract = {The steadily growing global demand for electricity, sustainability expectations, the global Covid epidemic and the Russian-Ukrainian war are also affecting the electricity supply chain. In our study we will focus on the smart grid, the modern smart electricity network of the near future, from a Hungarian perspective, with management approach. Hungary’s newest and most complex smart grid is analysed using the case study method. We investigated the actors of the smart grid and were interested in how the cooperation between the parties was, what learning processes they experienced, and what risks they saw and see now. Our results show that customers and contractors are mutually satisfied; in addition to the numerical benefits, each party also values the learning processes in different areas. The risks identified stem from modern technology, complexity, novel solutions and operational mechanisms, but geopolitical, global economic uncertainties and shortages also have an impact.}, year = {2022}, eissn = {2064-8278}, pages = {396-412} } @article{MTMT:33122747, title = {A működő smart grid tanulságai egy magyar önkormányzati példán keresztül}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33122747}, author = {Piricz, Noémi and Révész, Balázs}, doi = {10.35551/PSZ_2022_3_5}, journal-iso = {PÉNZÜGYI SZEMLE}, journal = {PÉNZÜGYI SZEMLE/PUBLIC FINANCE QUARTERLY (1963-)}, volume = {67}, unique-id = {33122747}, issn = {0031-496X}, abstract = {Az elektromos áram iránti növekvő globális kereslet, a fenntarthatósági elvárások, a globális Covid-járvány és az orosz–ukrán háború is befolyásolja az elektromos áram ellátási láncát. Tanulmányunkban a közeljövő modern intelligens áramhálózatával, a smart griddel foglalkozunk a menedzsment megközelítésével. Magyarország legújabb és legkomplexebb smart gridjét elemezzük az esettanulmány módszerével. A smart grid szereplőit vizsgáltuk, hogy milyen volt az együttműködés, milyen tanulási folyamatokat tapasztaltak, milyen kockázatokat láttak és látnak most. Eredményeink szerint a megrendelők és a kivitelezők kölcsönösen elégedettek; a számszerű előnyök mellett mindegyik fél fontosnak tartja a különböző területeken megvalósult tanulási folyamatokat is. A kockázatok a modern technológiából, a komplexitásból, az újszerű megoldásokból és működési mechanizmusokból erednek, de a geopolitikai és világgazdasági bizonytalanságok, hiányjelenségek is hatást gyakorolnak.}, year = {2022}, eissn = {2064-8278}, pages = {398-413} } @{MTMT:33548542, title = {Szervezeti piacok – vásárlói magatartás és kapcsolati marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33548542}, author = {Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet}, booktitle = {Bevezetés a marketingbe}, unique-id = {33548542}, year = {2022}, pages = {&&} } @inproceedings{MTMT:32213239, title = {A digitális nudge-ok észlelése és értékelése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32213239}, author = {Gyulai, Zsófia and Révész, Balázs}, booktitle = {“Post-traumatic marketing: virtuality and reality” – Proceedings of the EMOK 2021 International Conference}, unique-id = {32213239}, year = {2021}, pages = {336-345} } @inproceedings{MTMT:32168773, title = {Business Customers’ Motivations in Smart Grid Projects}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32168773}, author = {Piricz, Noémi and Révész, Balázs}, booktitle = {Conference Proceedings of CBIM2021 International Conference}, unique-id = {32168773}, year = {2021}, pages = {258-261} } @CONFERENCE{MTMT:32636191, title = {Do B2B platforms reflect a metamorphose of business relationships and management in networks}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32636191}, author = {Mandják, Tibor and Julian, HOFMANN and Révész, Balázs and Marek, ZIELINSKI}, booktitle = {37th Annual IMP Conference and Doctoral Colloquium}, unique-id = {32636191}, year = {2021}, pages = {&}, orcid-numbers = {Mandják, Tibor/0000-0002-1376-1592} } @CONFERENCE{MTMT:31678518, title = {Will IT Take Over the Role of Personal Encounters in Business Relationships?. (A2020-64196)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31678518}, author = {Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet and Kazár, Klára}, booktitle = {EMAC 2020 Annual Conference}, unique-id = {31678518}, year = {2020}, pages = {(A2020-64196)}, orcid-numbers = {Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @article{MTMT:31599480, title = {Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31599480}, author = {Gyulai, Zsófia and Révész, Balázs}, doi = {10.15170/MM.2020.54.KSZ.III.03}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {54}, unique-id = {31599480}, issn = {1219-0349}, year = {2020}, eissn = {2786-3395}, pages = {27-34} } @CONFERENCE{MTMT:31661282, title = {Factors Contributing to International Student Loyalty – Is It Satisfaction With The University Solely?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31661282}, author = {Kéri, Anita and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, booktitle = {EMAC 2020 Annual Conference}, unique-id = {31661282}, abstract = {In the past several attempts have been made to understand factors influencing foreign students’ satisfaction and loyalty at higher education institutions. However, previous research have not treated the examination of factors influencing both school-related and non-school- related satisfaction, and their effect on loyalty in much detail. This research sheds new light on the institution- and faculty-specific school-related and non-school-related factors influencing foreign student satisfaction and loyalty. Data was analysed with PLS path analysis and interestingly, both school-related and non-school-related satisfaction factors had a significant positive effect on student loyalty. The most striking result to emerge is that satisfaction with non-school-related aspects influence loyalty more significantly than their school-related counterparts. Evidence from this study highlights a unique nature of foreign student satisfaction and loyalty and complements those of earlier studies.}, year = {2020}, pages = {60908}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600; Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @book{MTMT:31701893, title = {Vállalkozók marketingdöntései}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31701893}, isbn = {9789633067581}, author = {Révész, Balázs and Pető, Dalma and Lajos, Péter}, publisher = {SZTE}, unique-id = {31701893}, year = {2020} } @inproceedings{MTMT:3406853, title = {The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3406853}, author = {Hetesi, Erzsébet and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, booktitle = {Economics of Digital Transformation}, unique-id = {3406853}, year = {2019}, pages = {559-577}, orcid-numbers = {Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @inproceedings{MTMT:31149923, title = {Az eredményalapú ügyfélélmény-mérési módszer alkalmazása B2B piacon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31149923}, author = {Gyulai, Zsófia and Révész, Balázs}, booktitle = {Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája}, unique-id = {31149923}, year = {2019}, pages = {25-33} } @inproceedings{MTMT:30741310, title = {What do international students think after they finished their education in Hungary? Post-studies research with students from the field of economics}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30741310}, author = {Kéri, Anita and Révész, Balázs}, booktitle = {In search of excellence in higher education}, unique-id = {30741310}, year = {2019}, pages = {267-283}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @inproceedings{MTMT:30844009, title = {Parkolási szokások feltárása. mit üzennek a digitális adatok a városi parkolásban?!}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30844009}, author = {Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, booktitle = {Ismerjük a vevőt? : A vásárlás pszichológiája}, unique-id = {30844009}, abstract = {Ha végigsétál valaki egy európai vagy amerikai nagyvárosban, építészetileg és kulturálisan legyenek azok bármennyire is sokszínűek és különbözőek, egy dologban biztosan nagyon hasonlítanak egymásra: mindenütt parkoló autók százaival találkozunk. Ahogy az autózás, úgy a parkolás is a modern város részévé vált: azon szolgáltatások közé tartozik, mely állandó beszédtéma. Van amikor az ingyenessége, van amikor az ára, van amikor szolgáltatás színvonala miatt. A 2018 őszén indított több éves kutatási programunk célja, hogy a parkolási rendszereket, a parkolás használati szokásait a marketing eszköztárával feltárjuk. Milyen mintázatok és attitűdök kapcsolódnak a parkoláshoz? Milyen adatokkal jellemezhető a városi parkolás? Hogyan viszonyulnak a városlakók a parkolási szolgáltatásokhoz? A kutatás első szakaszának eredményei alapján cikkünkben bemutatjuk azokat a nézőpontokat, amiket a parkolási rendszerekkel kapcsolatban a hazai és nemzetközi szakirodalom feltárt, és elemzünk egy több milliós adatbázist, hogy megválaszoljuk a „Big Data” segítségével milyen adatsorokkal írható le egy belvárosi parkolás. Az elemzés rávilágít arra, hogy az autós ügyfelek technológiai elfogadása, mobilhasználata jelentős és a parkolási szokásokban több állandó és masszív mintázat figyelhető meg: ilyen például, hogy magas az autók forgási sebessége és nincs szignifikáns különbség a hétköznapok között.}, year = {2019}, pages = {604-613}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @{MTMT:30661596, title = {Construction projects as a vehicle for health care innovation?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30661596}, author = {Simon, Judit and Révész, Balázs and Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna and Hetesi, Erzsébet}, booktitle = {The Connectivity of Innovation in the Construction Industry}, doi = {10.1201/9781351110198-8}, unique-id = {30661596}, year = {2019}, pages = {143-172}, orcid-numbers = {Mandják, Tibor/0000-0002-1376-1592} } @CONFERENCE{MTMT:31143281, title = {The Role of Personal Relationship and Information Technology in Business Markets}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/31143281}, author = {Hetesi, Erzsébet and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, booktitle = {International Scientific Conference Economics of Digital Transformation (EDT) DIGITOMICS}, unique-id = {31143281}, year = {2018}, pages = {24}, orcid-numbers = {Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @article{MTMT:3406859, title = {Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3406859}, author = {Hetesi, Erzsébet and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {EMOK Különszám}, unique-id = {3406859}, issn = {1219-0349}, year = {2018}, eissn = {2786-3395}, pages = {31-42}, orcid-numbers = {Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @inproceedings{MTMT:3407544, title = {Külföldi hallgatói elégedettségmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3407544}, author = {Kéri, Anita and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, booktitle = {A hatékony marketing}, unique-id = {3407544}, year = {2018}, pages = {385-395}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600; Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @CONFERENCE{MTMT:3427282, title = {Leveraging Health Care Services with Construction Projects - The Role of Actors in Innovation Processes}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3427282}, author = {Simon, Judit and Révész, Balázs and Mandják, Tibor and Szalkai, Zsuzsanna and Hetesi, Erzsébet}, booktitle = {34th Annual Industrial Marketing and Purchasing (IMP) Conference}, unique-id = {3427282}, year = {2018}, orcid-numbers = {Mandják, Tibor/0000-0002-1376-1592} } @inproceedings{MTMT:32027608, title = {A felsőoktatásba jelentkezők információs preferencia alapú szegmentálása egy magyar egyetem példáján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/32027608}, author = {Berki, Viktor and Révész, Balázs}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {32027608}, year = {2017}, pages = {97-118} } @CONFERENCE{MTMT:3285025, title = {The role of personal relationship and information technology in business markets}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3285025}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {Proceedings of IMP 2017 Business to Business Marketing Conference}, unique-id = {3285025}, year = {2017}, pages = {1-8} } @inbook{MTMT:3263014, title = {Kapcsolati kommunikáció és kapcsolati sikeresség az üzleti piacokon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3263014}, author = {Hetesi, Erzsébet and Kazár, Klára and Révész, Balázs}, booktitle = {Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás}, unique-id = {3263014}, year = {2017}, pages = {432-444}, orcid-numbers = {Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @inproceedings{MTMT:3243972, title = {Mi lesz a személyes kapcsolatok sorsa az információs technológia világában az üzleti piacokon?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3243972}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {Menedzsment innovációk az üzleti és a nonbusiness szférákban}, unique-id = {3243972}, year = {2017}, pages = {245-266} } @{MTMT:3289615, title = {Turisztikai szegmensek és oktatási célcsoportok - Szeged Megyei Jogú Város példája}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3289615}, author = {Révész, Balázs and Kéri, Anita}, booktitle = {Turizmusmarketing esettanulmányok II.}, unique-id = {3289615}, year = {2017}, pages = {155-162}, orcid-numbers = {Kéri, Anita/0000-0002-9558-6600} } @inbook{MTMT:3285021, title = {A személyes kapcsolatok és az információs technológia szerepe az üzleti piacokon}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3285021}, author = {Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet}, booktitle = {Várakozások és gazdasági interakciók}, unique-id = {3285021}, year = {2017}, pages = {199-213} } @inproceedings{MTMT:3111728, title = {Magyar felsőoktatás nemzetközi szemmel – a külföldi hallgatók intézményválasztását befolyásoló tényezők vizsgálata egy hazai egyetem példáján}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3111728}, author = {Révész, Balázs and Révészné, Kocsis E}, booktitle = {Az Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért XXI. országos konferenciájának tanulmánykötete}, unique-id = {3111728}, year = {2015} } @{MTMT:26285785, title = {Szervezeti piacok : vásárlói magatartás és kapcsolati marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/26285785}, author = {Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet}, booktitle = {Bevezetés a marketingbe}, publisher = {Akadémiai Kiadó Zrt.}, unique-id = {26285785}, year = {2015}, pages = {115-142} } @inproceedings{MTMT:2761693, title = {Az üzleti kapcsolatok csatornái: mire való az információs technológia?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2761693}, author = {Berki, Viktor and Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {"Marketing megújulás"}, unique-id = {2761693}, year = {2014}, pages = {153-166} } @book{MTMT:2724771, title = {"Marketing megújulás". Marketing Oktatók Klubja 20. Konferenciája}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2724771}, isbn = {9789633063125}, editor = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, publisher = {University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration}, unique-id = {2724771}, year = {2014} } @inproceedings{MTMT:2940429, title = {A pénzügyi kultúra és attitűd mérése}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2940429}, author = {Kovács, Péter and Révész, Balázs and Ország, G né}, booktitle = {"Marketing megújulás"}, unique-id = {2940429}, year = {2014}, pages = {439-447} } @techreport{MTMT:3114456, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei (összefoglaló)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114456}, author = {Kovács, Péter and Sápi, Ákos and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely}, unique-id = {3114456}, year = {2014}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inproceedings{MTMT:2761708, title = {Melyik a fontosabb? Információs technológia alapú és személyes kapcsolatok a business marketingben.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2761708}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {Növekedés és egyensúly}, unique-id = {2761708}, year = {2013} } @inproceedings{MTMT:2405213, title = {Üzleti kapcsolatok válság idején – csak személyesen?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2405213}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {"Kiterjesztett"marketing}, unique-id = {2405213}, year = {2013}, pages = {667-681} } @inproceedings{MTMT:2438814, title = {Financial literacy of hungarian teenagers}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2438814}, author = {Kiss, Gábor Dávid and Kosztopulosz, Andreász and Kovács, Péter and Révész, Balázs}, booktitle = {Proceedings of the "Scientific Management" and Management Science Today International Scientific Conference}, unique-id = {2438814}, year = {2013}, pages = {248-255}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @techreport{MTMT:3114453, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114453}, author = {Kovács, Péter and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Vajda, Beáta and Farkas, Gergely and Kazár, Klára and Kovács, Eszter and Sápi, Ákos}, unique-id = {3114453}, year = {2013}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970; Kazár, Klára/0000-0001-5828-4278} } @CONFERENCE{MTMT:2453884, title = {Which is More Important?. Information Technology Use and Personal Relationships in B2B Markets}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2453884}, author = {Révész, Balázs and Hetesi, Erzsébet and Kovács, Péter}, booktitle = {The 29th Annual IMP Conference}, unique-id = {2453884}, year = {2013}, pages = {46-64} } @article{MTMT:23173539, title = {Az információtechnológia átrajzolja-e a személyes kapcsolatok szerepét a szervezetek közötti együttműködésekben?}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/23173539}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, doi = {10.22503/inftars.XII.2012.2.3}, journal-iso = {INF TARS}, journal = {INFORMÁCIÓS TÁRSADALOM: TÁRSADALOMTUDOMÁNYI FOLYÓIRAT}, volume = {12}, unique-id = {23173539}, issn = {1587-8694}, year = {2012}, pages = {41-67} } @techreport{MTMT:3114407, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló tanulmány}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114407}, author = {Kovács, Péter and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Cseri, Cserne}, unique-id = {3114407}, year = {2012}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @book{MTMT:30555903, title = {Marketing alapjai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/30555903}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs and Prónay, Szabolcs}, publisher = {University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration}, unique-id = {30555903}, year = {2011} } @inbook{MTMT:1914814, title = {The role of relationship marketing and communication at public utility service sin the process of market deregulation}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914814}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {The Diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies}, unique-id = {1914814}, year = {2011}, pages = {23-42} } @techreport{MTMT:3114396, title = {Középiskolások pénzügyi kultúrája felmérés eredményei. összefoglaló tanulmány}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3114396}, author = {Kovács, Péter and Kosztopulosz, Andreász and Révész, Balázs and Kiss, Gábor Dávid and Székelyhidi, Katalin and Tulkán, Tímea and Árva-Tóth, Adrienn}, unique-id = {3114396}, year = {2011}, orcid-numbers = {Kiss, Gábor Dávid/0000-0003-0373-9970} } @inbook{MTMT:1793714, title = {The role of Collaborative Filtering in Marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1793714}, author = {Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, booktitle = {The Diversity of research at the Szeged Institute of Business Studies}, unique-id = {1793714}, year = {2011}, pages = {59-74}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @{MTMT:3234492, title = {Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/3234492}, author = {Révész, Balázs and Törőcsik, Mária}, booktitle = {Felelős marketing: Absztraktok}, unique-id = {3234492}, year = {2011}, pages = {80-80}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @misc{MTMT:1915064, title = {The effect of information technology on marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1915064}, author = {Révész, Balázs}, unique-id = {1915064}, year = {2011} } @misc{MTMT:1914995, title = {A kapcsolati marketing és az információs technológia. A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914995}, author = {Révész, Balázs}, unique-id = {1914995}, year = {2011}, pages = {1-28} } @mastersthesis{MTMT:1914940, title = {A kapcsolati marketing és az információs technológia. A kapcsolatorientáció és az információs technológia hatása a marketinggyakorlatra}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914940}, author = {Révész, Balázs}, unique-id = {1914940}, year = {2011} } @inproceedings{MTMT:1746192, title = {Az információs technológia teljesítményfokozó hatása a marketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1746192}, author = {Révész, Balázs and Törőcsik, Mária}, booktitle = {MOK 2011 Felelős marketing: Tanulmánykötet}, unique-id = {1746192}, year = {2011}, pages = {470-482}, orcid-numbers = {Törőcsik, Mária/0000-0002-0923-1396} } @inbook{MTMT:1695018, title = {Assessment of educational service quality: a comparison between the Faculty of Economics in Osijek and the Faculty of Economics and Business Administration in Szeged}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695018}, author = {Čarapic, Helena and Révész, Balázs}, booktitle = {Marketing i održivi razvitak (Marketing and sustainable development), Sveučilište J.J. Strossmayer u Osijeku}, unique-id = {1695018}, year = {2010}, pages = {269-281} } @book{MTMT:33120529, title = {Marketing}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/33120529}, author = {Révész, Balázs}, publisher = {University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration}, unique-id = {33120529}, year = {2010} } @inproceedings{MTMT:1914638, title = {Assesment of educational service quality. A comparison between the Faculty of Economics in Osijek and the Faculty of Economics and Business Administration in Szeged}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914638}, author = {Čarapić, H and Révész, Balázs}, booktitle = {Strateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života = Strategic marketing management in a function of improving the quality of life}, unique-id = {1914638}, year = {2009} } @article{MTMT:1695001, title = {Purchasing orientation}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695001}, author = {Lindgreen, Adam and Révész, Balázs and Glynn, Mark}, journal-iso = {J BUS IND MARKET}, journal = {JOURNAL OF BUSINESS & INDUSTRIAL MARKETING}, volume = {24}, unique-id = {1695001}, issn = {0885-8624}, year = {2009}, eissn = {2052-1189}, pages = {148-153} } @inbook{MTMT:1914640, title = {A frontvonal virtualizálódása}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914640}, author = {Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, booktitle = {A szolgáltatásmarketing alapkönyve}, unique-id = {1914640}, year = {2009}, pages = {281-293}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @{MTMT:2420957, title = {Ügyfélkapcsolat-menedzsment - CRM}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2420957}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {A szolgáltatásmarketing alapkönyve}, unique-id = {2420957}, year = {2009}, pages = {232-239} } @{MTMT:1914635, title = {Researching marketing orientation using PLS methodology}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914635}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Challenges for Analysis of the Economy, the Businesses, and Social Progress = Társadalmi és Gazdasági Folyamatok elemzésének módszertani kérdései}, unique-id = {1914635}, year = {2009}, pages = {38} } @{MTMT:1691443, title = {Kapcsolatorientáció a szolgáltatásmarketingben}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691443}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Szolgáltatások világa}, unique-id = {1691443}, year = {2009}, pages = {362-383} } @inproceedings{MTMT:1690399, title = {Értékteremtés a közösség erejével – A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690399}, author = {Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, booktitle = {Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája}, unique-id = {1690399}, year = {2008}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @{MTMT:1914642, title = {Marketing alapismeretek. II. rész}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1914642}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Távoktatás tagozat}, unique-id = {1914642}, year = {2008} } @{MTMT:1694802, title = {Higher Educational communities. Alumni Organizations in the e-Era}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694802}, author = {Révész, Balázs and Szakál, Péter and Görög, Márta and Szakálné Kanó, Izabella}, booktitle = {VII. International Congress on Public and Nonprofit Marketing = VII Congreso Internacional de Marketing Público y No Lucrativo}, unique-id = {1694802}, year = {2008}, pages = {33}, orcid-numbers = {Szakálné Kanó, Izabella/0000-0002-4149-1243} } @book{MTMT:1690409, title = {Marketing alapismeretek II.}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690409}, author = {Révész, Balázs}, publisher = {University of Szeged, Faculty of Economics and Business Administration}, unique-id = {1690409}, year = {2008} } @inproceedings{MTMT:1690400, title = {A beszerzési kapcsolatok jelentősége a hazai vállalkozások körében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690400}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Marketing Oktatók Klubjának XIV. Országos Konferenciája}, unique-id = {1690400}, year = {2008} } @article{MTMT:1916234, title = {Relationship Attitude of Hungarian companies}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916234}, author = {Révész, Balázs}, journal-iso = {GAZDÁLKODÁS}, journal = {GAZDÁLKODÁS}, volume = {51}, unique-id = {1916234}, issn = {0046-5518}, year = {2007}, pages = {254-260} } @inproceedings{MTMT:1694807, title = {Relationship attitude of Hungarian companies}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694807}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {4th International Conference for Young Researchers of Economics, vol. 1-2}, unique-id = {1694807}, year = {2006}, pages = {325-331} } @inbook{MTMT:1691444, title = {Kapcsolati marketing a pénzügyi szolgáltatások piacán}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691444}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {A bankszektor és stakeholderei}, unique-id = {1691444}, year = {2006}, pages = {188-205} } @inproceedings{MTMT:1690402, title = {Business Purchasers’ relationship attitude and perceived purchase uncertainties}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690402}, author = {Révész, Balázs and Veres, Zoltán and Kuba, Péter}, booktitle = {Marketing Oktatók Klubjának 12. Országos Konferenciája}, unique-id = {1690402}, year = {2006}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @inproceedings{MTMT:2187613, title = {CRM and Purchase Uncertainties. A Leverage in an Interactive Buyer-Supplier Relationship}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2187613}, author = {Veres, Zoltán and Révész, Balázs and Vilmányi, Márton}, booktitle = {15th annual IPSERA conference}, unique-id = {2187613}, year = {2006}, orcid-numbers = {Veres, Zoltán/0000-0001-7072-7203} } @article{MTMT:1916235, title = {A CRM, illetve az e-CRM rendszerek alkalmazásának hatása a vállalat ügyféloldali megítélésére}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916235}, author = {Révész, Balázs}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {38-39}, unique-id = {1916235}, issn = {1219-0349}, year = {2005}, eissn = {2786-3395}, pages = {42-47} } @article{MTMT:1916237, title = {A kapcsolati marketing és a kommunikáció szerepe a közüzemi szolgáltatóknál a piaci liberalizáció folyamatában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916237}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, journal-iso = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, journal = {VEZETÉSTUDOMÁNY}, volume = {35}, unique-id = {1916237}, issn = {0133-0179}, year = {2004}, pages = {30-37} } @inbook{MTMT:1389858, title = {A közüzemi szolgáltatók marketing kommunikációjának sajátosságai}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1389858}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {Nonbusiness marketing és menedzsment}, unique-id = {1389858}, year = {2004}, pages = {333-350} } @article{MTMT:1916236, title = {A collaborative filtering szerepe az online marketing munkában}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1916236}, author = {Majó, Zoltán and Révész, Balázs and Szekfű, Balázs}, journal-iso = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, journal = {MARKETING ÉS MENEDZSMENT}, volume = {38}, unique-id = {1916236}, issn = {1219-0349}, year = {2004}, eissn = {2786-3395}, pages = {61-71}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @CONFERENCE{MTMT:1694988, title = {Utilisation of left over military sites in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694988}, author = {Mogyorósi, Péter and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs}, booktitle = {Defense Related SME’s: Analysis and Description of Current Conditions}, unique-id = {1694988}, year = {2004}, pages = {59-70} } @CONFERENCE{MTMT:1694823, title = {Changes in supplier evaluation in the case of traditional and online customer management as well as procurement systems}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694823}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {13th Annual IPSERA Conference: the purchasing function: walking a tightrope}, unique-id = {1694823}, year = {2004} } @inproceedings{MTMT:1694817, title = {The influence of CRM and e-CRM systems on customers' opinion of a company}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694817}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {3rd International Conference for Young Researchers}, unique-id = {1694817}, year = {2004}, pages = {244-251} } @book{MTMT:1691446, title = {Szájtpropaganda}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691446}, author = {Riedl, John and Konstan, Joseph and Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, publisher = {KJK–Kerszöv}, unique-id = {1691446}, year = {2004}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @misc{MTMT:1690407, title = {A kormányzati portál lehetséges kapcsolati rendszere az internetes regionális/önkormányzati hálózatokkal}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690407}, author = {Csirik, János and Imreh, Balázs and Imreh, Szabolcs and Kovács, Zoltán and Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, editor = {Majó, Zoltán}, unique-id = {1690407}, year = {2003}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872; Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @CONFERENCE{MTMT:1393895, title = {The Significance of Relationship Marketing and Relationship Competencies at Public Utilities Service Providers}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1393895}, author = {Hetesi, Erzsébet and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs}, booktitle = {Relationship Marketing, Customer Relationship Management: Co-Operation – Competition – Co-Evolution?, Research Conference 7. International Customer Relationship Marketing Management}, unique-id = {1393895}, year = {2003}, pages = {269-283} } @{MTMT:1695019, title = {Experiences in the Fields of Innovation Services in Hungary at the Age of Millennium}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1695019}, author = {Mogyorósi, Péter and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs}, booktitle = {Knowledge Transfer, Small and Medium-Sized Enterprises, and Regional Development in Hungary}, unique-id = {1695019}, year = {2003}, pages = {47-59} } @inbook{MTMT:1691448, title = {Faktum Bútor}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691448}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Kisvállalkozási ismeretek}, unique-id = {1691448}, year = {2003} } @misc{MTMT:1394792, title = {The appearance of market orientation at public utility service providers, the appearance of marketing and it’s judgement at hungarian public utility organisations}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394792}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs and Kürtösi, Zsófia}, unique-id = {1394792}, year = {2002} } @misc{MTMT:1394791, title = {Some problems of Measurement of Customer Satisfaction and Customer Loyalty}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1394791}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, unique-id = {1394791}, year = {2002} } @CONFERENCE{MTMT:1393893, title = {The role of relationship marketing and communication at public utility services in the process of market deregulation}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1393893}, author = {Hetesi, Erzsébet and Révész, Balázs}, booktitle = {Marketing Applications in Public and Non-Profit Organizations. II. International Workshop on Public and Non-Profit Marketing}, unique-id = {1393893}, year = {2002}, pages = {23-41} } @misc{MTMT:1690408, title = {Az Üzleti Intelligencia módszerének gazdasági jelentősége a szervezetek értékteremtésében}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690408}, author = {Kovács, Zoltán and Majó, Zoltán and Révész, Balázs}, editor = {Majó, Zoltán}, unique-id = {1690408}, year = {2002}, orcid-numbers = {Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872; Majó, Zoltán/0000-0002-5806-1872} } @inproceedings{MTMT:1694995, title = {Experiences, barriers, and successes in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1694995}, author = {Mogyorósi, Péter and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs}, booktitle = {Overcoming Barriers to Technology Transfer and Business Commercialization in Central and Eastern Europe: Solutions and Opportunities}, unique-id = {1694995}, year = {2002}, pages = {151-162} } @inbook{MTMT:1691449, title = {Marketingkommunikáció a közüzemi szolgáltatóknál}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691449}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {A közszolgáltatások marketingje és menedzsmentje}, unique-id = {1691449}, year = {2002}, pages = {219-231} } @CONFERENCE{MTMT:1690406, title = {Ügyfélkapcsolatok menedzsmentje az interneten (e-CRM)}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1690406}, author = {Révész, Balázs}, booktitle = {Marketing Oktatók Klubja VIII. Országos Konferencia}, unique-id = {1690406}, year = {2002}, pages = {43} } @CONFERENCE{MTMT:2027045, title = {Experiences, barriers, and successes in Hungary}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/2027045}, author = {Mogyorósi, Péter and Vilmányi, Márton and Révész, Balázs}, booktitle = {NATO Advanced Research Workshop on Overcoming Barriers to Technology Transfer and Business Commercialization in Central and Eastern Europe: Solutions and Opportunities}, unique-id = {2027045}, year = {2001} } @inbook{MTMT:1691451, title = {A területi marketing, mint az önkormányzatok versenyképességének egy lehetséges eszköze}, url = {https://m2.mtmt.hu/api/publication/1691451}, author = {Garamhegyi, Ábel and Révész, Balázs}, booktitle = {Versenyképesség – regionális versenyképesség}, unique-id = {1691451}, year = {2000}, pages = {124-137} }