2.
Budapest, Magyarország
: Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) (2023)
pp. 219-234. , 16 p.
Közlemény:33771696
Egyeztetett
Forrás Könyvrészlet
(Konferenciaközlemény ) Tudományos
A szakirodalom szerint a fenntarthatóság oktatásának leghatékonyabb eszközei azok
a megoldások,
amelyek megragadják a hallgató képzeletét és képesek a hallgatói attitűdöket megváltoztatni.
A
kutatók által javasolt megoldások élmény-alapúak; projektekhez, digitális megoldásokhoz
kapcsolódnak. A BGE számos innovatív megoldást kifejlesztett az elmúlt években, köztük
a 21-napos
kihívást, amely egy projekt-alapú önálló hallgatói feladat. A szerzők bemutatják,
hogy a kihívást
elvégző és arról visszajelzést adó mintegy ezer fő, túlnyomórészt alapszakos hallgató
véleménye
alapján mennyire alkalmazható ez a projekt a fenntarthatóság oktatásában. Az eredmények
azt
mutatják, hogy a hallgatók többsége hasznosnak és érdekesnek találta a projektet,
és érzésük szerint az
pozitív irányba változtatta meg a fenntarthatósághoz való hozzáállásukat.
Konferenciaközlemény (Könyvrészlet) | Tudományos[33771696] [Egyeztetett]