1.
INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 44 : 4 pp. 306-315. , 10 p. (2020)
Közlemény:31161594 Egyeztetett Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Tudományos
Nyilvános idéző összesen: 5 | Független: 4 | Függő: 1 | Nem jelölt: 0 | WoS jelölt: 5 | Scopus jelölt: 2 | DOI jelölt: 5
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[31161594] [Egyeztetett]
Nyilvános idéző összesen: 5, Független: 4, Függő: 1, Nem jelölt: 0
  1. Barari Mojtaba et al. A meta-analysis of customer engagement behaviour. (2020) INTERNATIONAL JOURNAL OF CONSUMER STUDIES 1470-6423 1470-6431
  2. April-Lalonde Gabriel et al. Characteristics and Motivations of Consumers of Direct Purchasing Channels and the Perceived Barriers to Alternative Food Purchase: A Cross-Sectional Study in the Ecuadorian Andes. (2020) SUSTAINABILITY 2071-1050 12 17
  3. * Birtalan Ilona Liliána et al. Community Supported Agriculture as a Driver of Food-Related Well-Being. (2020) SUSTAINABILITY 2071-1050 12 11
  4. Goncalves de Oliveira Paulo Sergio et al. Consumer behavior of bread and its influence on "Supply Chain Management" an innovative approach. (2020) BRAZILIAN JOURNAL OF OPERATIONS & PRODUCTION MANAGEMENT 2237-8960 17 4
  5. Alt Mónika Anetta et al. Harmony-oriented retail innovations and financial performance. (2020) EUROPEAN JOURNAL OF INNOVATION MANAGEMENT 1460-1060 1758-7115 ahead-of-print
2021-01-26 20:08