1.
INTERNATIONAL JOURNAL OF SUSTAINABILITY IN HIGHER EDUCATION 20 : 2 pp. 309-340. , 32 p. (2019)
Közlemény:30683291 Nyilvános Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) Nyilvános idézők összesen: 5 Független: 2 Függő: 3 Idézett közlemények száma: 3
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[30683291] [Jóváhagyott]
Független idéző: 2, Függő idéző: 3, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 5
  1. * Laoues-Czimbalmos Nóra et al. A környezeti nevelés és az egészséges életmód értékpreferenciáinak vizsgálata a "zöld" és "nem zöld" óvodába járó gyermekek szülei körében. (2019) ACTA CAROLUS ROBERTUS 2062-8269 9 2 89-109
  2. * Lengyel Attila et al. Sustainability and Subjective Well-Being: How Students Weigh Dimensions. (2019) SUSTAINABILITY 2071-1050 11 23
  3. * DEVITA Sella et al. Association of Physical Activity (Sport) and Quality of Life: A Literature Review. (2020) GEOSPORT FOR SOCIETY 2393-1353 12 1 44-52
  4. García-González E. et al. Education for Sustainability and the Sustainable Development Goals: Pre-Service Teachers’ Perceptions and Knowledge.. (2020) SUSTAINABILITY 2071-1050 12 18 7741-7760
  5. Meth Deanna et al. Enabling Scholarship of Teaching and Learning Activities Across a Curriculum Design Framework. (2020) Megjelent: Evidence-Based Faculty Development Through the Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) pp. 347-364
2020-12-01 00:00