1.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA : 2 Paper: 2 (2015)
Közlemény:3018565 Nyilvános Forrás Idéző Folyóiratcikk (Szakcikk ) | Hibás Nyilvános idézők összesen: 6 Független: 6 Függő: 0 Idézett közlemények száma: 9
Folyóiratcikk/Szakcikk (Folyóiratcikk)/Tudományos[3018565] [Jóváhagyott]
Független idéző: 6, Függő idéző: 0, Nem vizsgált idéző: 0, Összes idéző: 6
  1. Bartha Csilla. Nyelvi hátrány, avagy a cigány gyermekek oktatásának elmulasztott lehetőségei. (2015) Megjelent: Szakpedagógiai Körkép I. pp. 28-45
  2. Fazakas Noémi. A nyelvi revitalizáció néhány elméleti és gyakorlati vonatkozása posztstrukturalista szemléletben. (2016) Megjelent: Általános Nyelvészeti Tanulmányok XXVIII. pp. 21-36
  3. Olexa Gergely. Roma gyerekek megnyilatkozásai az iskolai tanórákon. (2016) Megjelent: A szél fúj ahová akar pp. 121-134
  4. Jani-Demetriou Bernadett. Romák nyelvi attitűdjei. (2016) Megjelent: A szél fúj ahová akar pp. 135-143
  5. Kresztyankó Annamária. Cigány tanulók és tanáraik nyelvi attitűdjei. (2017) ANYANYELV-PEDAGÓGIA 2060-0623 10 3 49-59
  6. Kresztyankó Annamária. Magyarországi cigány közösségek interakciós stratégiái: az iskolai nyelvi gyakorlatok és az identifikáció. (2018) Megjelent: Doktoranduszok tanulmányai az alkalmazott nyelvészet köréből 2018 pp. 45-57
2020-09-24 23:42