TY - JOUR AU - Oláh, Szabolcs TI - Fikcionálás a figyelemgazdaságban. Public relations és irodalmi antropológia TS - Public relations és irodalmi antropológia JF - SZÉPIRODALMI FIGYELŐ ONLINE J2 - SZIFONLINE VL - 2015 PY - 2015 IS - 12.30 PG - 6 UR - https://m2.mtmt.hu/api/publication/2989301 ID - 2989301 N1 - Online: http://www.szifonline.hu/index.php?cikk_ID=363 AB - "Ez a kettősség – funkcionális tisztázatlanság és funkcionális célkövetés köztessége – kölcsönvehető, amikor a PR saját működési folyamatait kívánjuk leírni és elismertetni a szórakozás esztétikáját fölértékelő társadalomban, amelyben a populáris és a reprezentatív egybeesik. A PR nem birtokol stabil tekintélyi pozíciót, önmagát kell igazolnia azáltal, hogy megtalálja a beleereszkedés és a részvétel módját olyan diskurzusok esetében is, melyekbe tulajdonképpen nem lenne bejárása. A kérdés az, hogy elfogadható formához jut-e az autoritása a mindenkori kapcsolódásaiban annyira, hogy már ne érkezzenek ellenvetések." LA - Hungarian DB - MTMT ER -